miercuri, 14 februarie 2018

Farmaciștii au dezvăluit: 8 din 10 boli letale sunt cauzate de paraziți…!

Farmaciștii au dezvăluit: 8 din 10 boli letale sunt cauzate de paraziți…!

Ucigași silențioși : toxinele secretate de către paraziți cauzează imunodeficiență, care poate să ducă la cancer în 75% din cazuri, candidoză la 43% din cazuri și atacuri cerebrale și infarct la 65% dintre cazuri .
05.02.2018
Bună, mă numesc Geanina. Sunt o fostă angajată a Laboratorului de Dezvoltare Medicală. Fac o postare pe acest blog deoarece mi-a fost interzis accesul în comunitățile medicale și forumuri. Din întâmplare, am descoperit secretul șocant al companiei mele. Aceștia au vrut să-mi cumpere tăcerea , dar am refuzat. Toată lumea trebuie să știe despre asta!
În 2015, a apărut un document, care i-a făcut pe medicii experimentați să se înfioare. Cercetătorii și medicii din Germania, America, Austria și România finalizaseră un studiu care a durat 17 ani și a implicat 12,400 de voluntari. Aceștia au dovedit că în 78% dintre cazuri, paraziții cauzează decesul în urma unor boli grave. S-a descoperit că pentru a preveni bolile fatale și pentru a prelungi durata de viață cu o medie de 15 ani, oamenii trebuie să se curețe de toxine. Toxinele sunt produse de către paraziți, care creează un mediu favorabil pentru apariția tumorilor maligne și dezvoltarea bolilor grave.

Paraziții fatali pătrund în organism prin peștele, legumele, carnea și fructele pe care le cumpărăm din magazine.

Paraziții trăiesc în aproape fiecare organism. Potrivit statisticilor oficiale, 84% dintre persoanele din România sunt infectate. Principalele tipuri de paraziți sunt limbricii, teniile și trematodele. Când pătrund în stomac, ficat, vasele de sânge, aceștia pot să ajungă la 20 cm. În fiecare zi, aceștia depun până la 240.000 de ouă, care, odată absorbite de peretele stomacului, pătrund în sânge, care la rândul lui le poartă prin organism.

În 43% dintre cazuri, paraziții cauzează afte

Candida albicans este unul dintre organismele florei intestinale și aparține grupului de organisme care trăiesc în gura și esofagul uman. În 43% dintre cazuri, toxinele secretate de către viermii intestinali provoacă o creștere spectaculoasă în cantitate a acestora, ceea ce cauzează afte cronice.

DINAMICILE de CORELARE dintre paraziți și dezvoltarea candidozei la femeile de peste 25 de ani

Dacă tratamentul nu se face la timp, paraziții cauzează probleme serioase sistemului imunitar, care nu doar că nu se poate apăra, dar lasă o ușă deschisă altor boli. O cantitate mare de toxine produsă de către organismul paraziților este pur și simplu imposibil de curățat. Așadar, ei continuă să se strângă în stomac și să blocheze vasele de sânge, otrăvind organismul. Prin urmare, primele semne ale infestării sunt respirația urât mirositoare, acneea și punctele negre .
Tricomonaza - paraziții localizați în vasele de sânge care pot fi îndepărtați cu un tratament pe termen lung cu medicamente antiparazitare - sunt cauza a 94% dintre cazurile timpurii de infarcte și atacuri cerebrale. În 79% dintre cazuri, durerile de cap frecvente sunt cauzate de paraziții . Mai jos poți vedea inima umană infestată de această „ciumă a secolului 21”.
Ficat afectat de Schistosomiază:
    Simptomele infestării:
  • Eczeme precum puncte negre și coșuri;
  • respirație urât mirositoare;
  • hipertensiune arterială;
  • dureri de cap;
  • gaze;
  • dureri
Laboratorul nostru a dezvoltat un medicament puternic împotriva paraziților . Rezultatele testului au fost șocante: paraziții au dispărut din organism într-o săptămână! Totuși, după o vreme, simptomele și paraziții au revenit . În mod surprinzător, eu am fost singura deranjată. Liderul echipei mele era entuziasmat și pregătea medicamentul pentru vânzări în masă. Așadar, am decis să rezolv eu problema.
Iată ce am descoperit. Prepararea avea la bază cel mai ieftin ingredient natural numit coada șoricelului. Teoretic și practic „dizolvă” paraziții, eliminând toxinele din intestine. Dar conținutul acestuia era minim și insuficient. În ceea ce privește componentele, acestea erau chimicale dăunătoare care aveau ca scop scăderea temporară a activității paraziților. După un timp, acestea le stimulau proliferarea și simptomele infestării reveneau, precum și riscul de cancer și alte stări grave. Pe scurt, acest „super-medicament” funcționa doar împotriva simptomelor, nu și asupra cauzei problemei. I-am spus aceste lucruri și am fost uimită de cuvintele lui. El mi-a zis: „Ce părere ai, Geanina? Vrei să dezvoltăm un medicament care rezolvă toate problemele odată și ne lasă fără serviciu? Trăim din asta.” Apoi mi-a sugerat să îmi țin gura, a încercat să-mi dea bani și chiar m-a amenințat.

97% dintre pacienți scapă de paraziți în 2 săptămâni

Am decis să efectuez propria investigație. Și le sunt recunoscătoare persoanelor care mi-au răspuns apelului pe rețelele sociale, care au fost de acord să participe, aceștia m-au ajutat să ajung la TV și în presă.
Rezultatele studiului preliminar efectuat pe 280 de voluntari a fost șocant: 243 de persoane au fost infectate cu paraziți și aveau următoarele simptome: dureri de cap, respirație urât mirositoare, afte cronice .
Am citit în totalitate cărțile cu referințe medicale și am ajuns să cumpăr capsulele numite Detoxic. Este singurul produs complet natural, simplu și ieftin, care conține coada șoricelului, molecule F și un complex de 20 de ingrediente naturale. Poți găsit descrierea detaliată pe site-ul oficial al producătorului . Important, nu-l vei cumpăra din farmaciile obișnuite. Afacerile mari nu sunt interesate să cumpere acest produs foarte eficient care nu costă nimic.

97% dintre pacienți scapă de paraziți, chiar și în stadiile avansate

Mai jos vei găsi protocolul exact al testului și scrisorile celor care au vrut să-și împărtășească rezultatele pozitive.
Schistosomiază Toxoplasmoză Trichineloză Clamidioză Dezvoltarea condițiilor canceroase Fascioloză Oxiuri Limbric Giardia Tricomonază

Rezultatele testului Detoxic: % au scăpat complet de paraziți

99%
98%
98%
99%
100%
99%
99%
96%
98%
100%
50%
60%
70%
80%
90%
100%

„Cum am scăpat de paraziți”: mărturii

Daniela, 27 de ani
„Am fost șocată când am descoperit că limbricii au fost cei care mi-au cauzat candidoza prelungită. O știu pe Geanina de mult timp, de aceea am fost imediat de acord să fac parte din studiul ei, deoarece toate celelalte încercări anterioare de a scăpa de paraziți nu au avut succes, toate medicamentele au fost inutile. Testele de patologie mi-au arătat într-o săptămână că pot scăpa complet de paraziți. Testele de patologie se îmbunătățeau în fiecare săptămână. Am fost chiar mai surprinsă când am descoperit că acest medicament este foarte ieftin. Se vinde doar pe site-ul producătorului și este livrat în 3-5 zile. Mulțumesc!
Dorina, 39 de ani
„Bună! Când am aflat că respirația urât mirositoare este un semn al infecției cu Schistosoma, găsit în ficat și care produce metastaze în organism, am fost devastată. Și eu sunt medic. Am citit asta și sunt conștientă și de statisticile îngrozitoare, deoarece erau problema mea. Mi-am tratat dinții, stomacul, dar toate acestea au fost în zadar. Am decis să iau Detoxic pentru a-mi curăța organismul. Respirația urât mirositoare a dispărut și soțul meu, care era speriat de fiecare dată când mă apropiam, mă sărută acum. Cei care își apreciază viețile trebuie să ia Detoxic (coada șoricelului) ca metodă preventivă.
Rodica, 41 de ani
„Bună! Povestea mea nu este foarte diferită de a celorlalți, dar are un final fericit. Cariera mi-a luat cei mai buni ani din viață, m-am căsătorit târziu. Am avut niște complicații pe durata sarcinii, am născut un copil prematur și am avut multe probleme de sănătate, inclusiv o intoxicație foarte gravă. Fetița mea era bine, dar starea mea era destul de șubredă, mi-a luat destul de mult timp să mă vindec, prea mult tratament nu îți face bine. Prietena mea a participat la studiul efectuat de Geanina și mi-a recomandat să iau Detoxic pentru a scăpa de paraziți. Am cumpărat Detoxic de pe site-ul producătorului și în 9 zile toate senzațiile neplăcute au dispărut - durerea constantă de stomac și funcționarea defectuoasă a ficatului. După încă o săptămână, m-am vindecat complet. Acum urmez acest tratament de două ori pe an pentru prevenire. Și cel mai important, nu îmi mai otrăvesc organismul cu pilule.”
Sunt încântată că cercetarea mea s-a dovedit atât de folositoare. Am descoperit soluția la această problemă și am găsit un mod pentru o eliminare rapidă și sigură a paraziților. Cel mai ieftin DETOXIC este disponibil pe site-ul oficial al producătorului . Livrarea durează o săptămână oriunde în România.
Singura mea îngrijorare este că oamenii de la Asociația Națională a Farmaciștilor vor afla despre această postare. Blogul meu poate fi închis oricând. Din cauza mea, acești hoți ar putea pierde foarte mult. Dacă ai citit la timp postarea mea despre Detoxic, ești foarte norocos. Înseamnă că adevărul este încă online și oamenii luptă cu succes pentru sănătatea lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu