sâmbătă, 5 decembrie 2015

***

Mere unu disperat la doctor, ca avea paduchi. Sa uita doctoru la el,
si-i zice sa se tunda. Mere omu, sa tunde, a doua zi vine la consultatie.
Doctoru ii pune stetoscopu in cap si aude :"Fratilor, dupa mari defrisari
de padure si alunecari de teren, am supravietuit cu totii". Sa supara doctoru
si-i zice sa mearga s se spele. Sa duce asta, sa spala cu Pantene si a doua
zi vine la control..."Fratilor, dupa mari inundatii, am supravietuit cu totii".
Disperat, doctoru ii zice sa se spele bine cu petrol. A doua zi :"Fratilor, sa
ne tie Dumnezeu, ca dupa mari scurgeri de petrol, am reusit sa supravietuim cu
efectiv complet". Smulgsndu-si firele din cap, si paru din ureche, doctoru
ii da omului o ultima solutie: sa mearga si sa-si tina capu o jumate de ora Œn
barba unui barbos. A doua zi :"Stimati supusi, fie Dumnezeu laudat, ca dupa
batalii crincene am supravietuit cu totii si am luat si 100 de prizonieri".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu