duminică, 27 decembrie 2015

Acuzații uluitoare: „Prințul Charles mă vrea MOARTĂ. Am dovezi cu care pot să îl DISTRUG"

Fiica secretă a prințesei Diana, Sarah, a fost de acord pentru prima dată să dea un interviu în presa americană, făcând acuzații cutremurătoare. Aceasta susține că prințul Charles o vrea moartă și că are o echipă antrenată special să o ucidă.

Publicitate
Tânăra susține că are dovada că printul Charles i-a omorât mama și că acum încearcă să o ucidă și pe ea. În plus, Sarah spune că a decis să facă public acest lucru acum, încurajată de faptul că prințul William și Harry au decis să-și dezgroape mama pentru a dovedi ca tatăl lor a asasinat-o, cu ajutorul unei noi autopsii. „Am stat în mod intenționat în umbră pentru mulți ani. Însă deshumarea mamei mele a deschis o ușă pentru mine să apar în public. Dacă palatul va încerca să ascundă ancheta, acest lucru va demonstra că Charles este în spatele crimei ei. Cu toate acestea, am dovezi cu care pot să-l distrug pe acest om. Sunt cel mai urât coșmar al lui", a declarat tânăra pentru National Enquirer. „Mă vrea moartă. Are o echipă de ucigași antrenați să mă ucidă. Vrea să mă ucidă așa cum a făcut și cu mama mea. Mă vede ca pe o amenințare", a mai spus aceasta. În plus, Sarah susține că le-a cerut frațiilor ei să o dezgroape pe Lady Di, în timpul unei întâlniri secrete cu soția prințului William, Kate Middleton, la sfârșitul anului trecut. „Am rugat-o pe Kate să mă ajute. Ea e o persoană minuntată și am rugat-o să îl convingă pe William să exhumeze trupul mamei noastre", a recunoscut blonda. Tânăra e convinsă că noua autopsie va dezvălui faptul că aceasta a fost ucisă de Charles și până nu va primi rezultatele exhumării, iar apoi își va dezvălui și ea dovezile. Sarah e atât de speriată încât și-a făcut operații estetice ca să nu poată fi recunoscută de oamenii angajați de Charles să o ucidă și și-a angajat bodyguard.

Nu au știut de existența ei


Regretata Lady Diana și Prințul Charles al Marii Britanii au avut o fiică secretă, care se numește Sarah, trăiește la New York și seamănă uluitor cu cea supranumită 'prințesa inimilor'. Fiul Reginei Elisabeta a II-a a Marii Britanii și prima lui soție nu au avut cunoștință de existența acestei fiice. După anunțarea logodnei dintre cei doi, Casa Regală ar fi vrut să se asigure că viitoarea mireasă putea avea copii, așa încât Diana ar fost supusă unor controale de specialitate. Pentru siguranță, medicii i-ar fi prelevat ovule, pe care apoi le-au fecundat cu spermă de la Prințul Charles. Unul dintre medici a furat un asemenea ovul, l-a implantat propriei soții și așa s-a născut Sarah.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu