joi, 23 noiembrie 2017

Declarația premonitorie a Stelei Popescu, la ultima apariție în public. Cadoul i-a căzut din mână, iar discursul incoerent. „O să mă chemați, dar eu nu o să mai vin”

Declarația premonitorie a Stelei Popescu, la ultima apariție în public. Cadoul i-a căzut din mână, iar discursul incoerent. „O să mă chemați, dar eu nu o să mai vin”

Distribuie
Declarația halucinantă a Stelei Popescu, la ultima apariție în public. Actrița a fost prezentă în urmă cu două zile,  la Gala Femeilor de Succes 2017, iar starea ei nu era una tocmai bună.
Stela Popescu a ținut un discurs cel puțin ciudat pe scenă, lăsându-i pe cei prezenți mască. La un moment dat, acesteia i-a căzut premiul din mână, însă nici măcar nu a realizat acest lucru. Mai mult, le-a cerut celor din jur să nu o mai cheme, pentru că ea nu o să mai poată veni.

Stela Popescu a murit la 81 de ani

Înainte de a coborî de pe scenă, aceasta a făcut o declarație incredibilă. : ”Nu mai vin la voi. Voi o să mă mai chemați, dar nu mai vin la voi”, a spus ea potrivit Antena Stars.
Stela Popescu a murit la vârsta de 81 de ani. Actrița a fost găsită prăbușită în holul casei de către fiica sa. Există suspiciunea că a căzut și s-a lovit cu capul de podea.  „În jurul orei 15:32 s-a făcut un apel la SMURD. un echipaj s-a deplasat acasă la Stela Popescu. Aceasta a fost găsită decedată. Decesul survenise de mai multe ore”, a declarat Bogdan Oprița, purtătorul de cuvânt al SMURD București.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu