joi, 24 august 2017

Bulai, despre Republica Roman pe „pile şi relaţii în toate”: „Cum e cu onoarea, domnilor Micu si Leoreanu?”

Bulai, despre Republica Roman pe „pile şi relaţii în toate”: „Cum e cu onoarea, domnilor Micu si Leoreanu?”


Primăria Roman condusă de liberalul Lucian Micu organizează acţiuni de imagine pentru deputatul liberal Laurenţiu Leoreanu. Asta e concluzia deputatului USR Iulian Bulai care relatează cum la o dezbatere organizată de Primărie (cu romaşcanii din diaspora) i-a fost refuzat lui accesul, pe motiv că nu participă politicienii dar, surpriză!, la momentul defăşurării, în prezidiu se afla deputatul Laurenţiu Leoreanu.
In cursul ultimelor zile m-am intalnit cu sute de romani din diaspora. In luna august multi romani se intorc acasa sa isi vada familia si sa isi rezolve problemele care se aduna peste an.
<<Azi diminineata, Primaria Roman, a organizat o intalnire cu romanii din diaspora.
Acum o saptamana consilierul meu suna la primarie sa anunte si participarea mea. In calitate de cetatean si de parlamentar. Mesajul primit a fost ca la aceasta intalnire nu sunt invitati politicieni. Bine, nu mai insist, chiar daca eu cred ca ar trebui sa particip la aceasta intalnire. De parca politicienii nu ar fi cetateni ci un fel de extraterestri. A, sunt singurul parlamentar nemtean din cei 11 care a avut contact direct cu diaspora. Am locuit acolo in ultimii 9 ani, am studiat si am muncit in strainatate, sotia mea este cetatean strain, m-am intors de curand acasa, axandu-ma pe antrepenoriat civic, politic si cultural. In mod natural stiu cu ce se confrunta romanii din diaspora, dar prin prisma ultimelor luni in parlament stiu si cum sunt priviti romanii care locuiesc in strainatate.
Nu insit sa particip, respectand cuvantul primarului Micu. Astazi vad ca la intalnire participa si deputatul Leoreanu. Parca nu era cu participarea politicienilor, nu? Sau doar cu participarea politicienilor care dau bine pentru partid? Nu am crezut ca se merge pe pile si relatii si la acest nivel inalt, dar mai ales cand vine vorba de intalniri publice.
Nu e prima data cand institutiile aservite politic invita la evenimente publice doar politicieni de-ai casei. La Spitalul din Roman este aceeasi situatie.
Cum e cu onoarea domnilor Micu si Leoreanu? Trebuie cumva sa am si eu pile sa ma declare cineva cetatean de onoare al orasului ca sa pot participa la intalniri publice?
Curat, murdar, mon chere! Si mai zici ca liberalii vor sa isi reformeze propriu partid>>, spune Bulai.
Nu este prima dată când la acţiuni administrative organizate de Primăria Roman este invitat („lipit ca marca de scrisoare”) doar deputatul Laurenţiu Leoreanu. Adversarii politici reclamă că este fix tipul de comportament de „baroni” pe care liberalii îl reclamă cu privire la alte partide.
D.V. – sursa foto coperta: inroman.ro, facebook

Distribuie acest articol:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu