vineri, 4 august 2017

O zi deosebită pentru deputatul Laurențiu Leoreanu! La mulți ani!

O zi deosebită pentru deputatul Laurențiu Leoreanu! La mulți ani!

leoreanu la multi ani 2În anul 1965, pe 5 august, în familia Leoreanu se năștea Laurențiu. Până în prezent, în CV-ul deputatului Laurențiu Leoreanu s-au adăugat pagini după pagini, de studii, perfecționări și specializări, care înseamnă o viață de OM, ajuns la vârsta de 52 de ani.
A studiat Matematica la Colegiul Național Roman Vodă, pe care l-a absolvit în anul 1984, cu diplomă de bacalaureat.
Din anul 1985, studiază Matematica la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi - Facultatea de matematică și informatică, până în anul 1989.
Urmează mai multe cursuri și specializări, în diferite domenii, iar între anii 2003 și 2007, studiază Științe Juridice la Universitatea „Petre Andrei” Iaşi – Facultatea de Drept.
Profesează ca titular la mai multe catedre de matematică în școli din Roman și Zona Roman iar în anul 2008 ocupă fotoliul de primar al municipiului Roman.
Din anul 2008, în mandatele de primar ale lui Laurențiu Leoreanu, Romanul cunoaște cele mai profunde schimbări și modernizări, de la Revoluție și până în prezent.
Evoluția a continuat cu alegerea în funcția de deputat de Neamț, funcție care oferă posibilitatea omului Laurențiu Leoreanu să se fie în slujba comunității de pe alt palier.
O vârstă frumoasă, plină de evenimente care au avut darul să mă ridice, de la o etapă la alta. Mă consider împlinit, alături de familie și de cei dragi.
Întotdeauna este loc și de mai bine dar să mulțumim lui Dumnezeu pentru ceea ce ne dă în fiecare zi!
Ce pot spune la 52 de ani, că sunt fericit că am două familii deosebite: familia mea și familia romașcană, marea familie romașcană.
Le mulțumesc tuturor celor care, chiar și printr-un simplu gând, îmi transmit zilnic susținerea lor.
La 52 de ani îmi doresc sănătate, sănătate la familie, binecuvântări divine, împliniri alături de cei dragi și să am susținerea romașcanilor tot timpul, așa cum o am acum.
Eu mi-am dedicat activitatea și energia Romanului și romașcanilor și cred că se vede acest lucru la orice pas. În ultimul timp am avut trei mai împliniri: alegerea în funcția de deputat, alegerea domnului Lucian Micu, un coleg și un om deosebit, în funcția de primar și căsătoria băiatului meu cel mare. Vor veni și altele.
La zi festivă eu fac o promisiune romașcanilor; oriunde voi fi, susținerea mea pentru Roman și romașcani este maximă pentru că Romanul și romașcanii sunt în inima mea.
Mulțumesc lui Dumnezeu pentru toate binecuvântările”, a declarat deputatul Laurențiu Leoreanu.
Unul dintre cele mai frumoase cadouri, la 52 de ani, din partea romașcanilor, a fost conferirea titlului de Cetățean de Onoare al municipiului Roman, un titlu care descrie în termeni simpli o activitate în slujba comunității, o activitate făcută cu onoare, ca cetățean.
La mulți ani domnule deputat Laurențiu Leoreanu!
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu