miercuri, 2 august 2017

BURTA se va STRANGE consumand dimineata..

Probabil cel mai bun produs de slabit din Romania... pe mine m-a ajutat sa slabesc 12 kg in 2 saptamani!

Ana Maria Popescu / Bucuresti

V. Mihailescu, cunoscut profesionist si doctor in Stiinte Medicale:

Buna ziua, dragi cititori, azi va voi prezenta cele mai bune rezultate avute cu pacientii mei in curele de slabire.
V. Mihailescu: Cum ati ajuns sa fiti printre cei care au apelat la recomandarile mele in materie de nutritie, slabit sanatos?
Ana Maria P.: Am descoperit acest produs intamplator. Am vazut pe net o recomandare pentru consumul de guarana si am dat search pe Google sa vad despre ce e vorba. Ma resemnasem de ceva timp ca am cateva kilograme in plus si chiar nu mai cautam un remediu. Am zis totusi sa incerc.
V. Mihailescu: Povesteste-ne pe scurt, in ce situatie erai atunci cand ai inceput sa folosesti acest produs.
Ana Maria P.: Pe scurt, despre mine, ca sa-mi intelegeti mai bine situatia: am trecut de 30 de ani, sunt casatorita de 8 si am un baietel care o sa implineasca in octombrie 5 anisori. Dupa nastere am reusit sa slabesc cu chiu cu vai, si dupa ce am incercat o multime de produse, abia in 6 luni eram la greutatea dinainte. In ultimii doi ani insa, programul sedentar, revenirea la birou si statul 8 ore/zi pe scaun, nu pot sa zic ca m-au ajutat prea mult. In plus, sunt o mare pofticioasa! Va dati seama ca asta nu a fost de ajutor. :(
V.Mihailescu: O precizare este necesara aici: marele avantaj al Guaran-T Slim este ca datorita extractului de guarana, combate pofta de mancare. Asadar dulciurile nu vor mai fi o tentatie, oricat de pofticiosi ati fi. Printre ingredientele minune din Guaran T-Slim regasim: extractul de ceai verde - rol antioxidant si, pulbere din frunze de aloe vera, garcinia cambogia, pulbere din parti aeriene de papadie, extract din ceai de Java si flori de portocal salbatic.
V. Mihailescu: Cum te-a ajutat Guaran-T Slim? Care a fost efectul?
Ana Maria P.: Pana sa dau de Guaran-T Slim eram intr-o cautare pasiva a unui produs de care sa fiu sigura 100% ca ma va ajuta sa slabesc. As fi vrut sa slabesc, dar in acelasi timp ador dulciurile, iar prajiturile cu multa ciocolata au ramas favoritele mele. Pur si simplu nu puteam sa le refuz. Dracusorul de pe umar imi spune de fiecare data: de ce sa-ti refuzi aceasta mica placere nevinovata? In fond, doar o viata avem? De ce sa nu profitam de fiecare moment? De cand am inceput sa iau Guaran-T Slim am inceput sa slabesc vizibil. Eram uimita!
V. Mihailescu: Practic, cat ai slabit?
Ana Maria P.: In primele zile am dat jos intre 500 g si 1 kg. Ulterior ritmul s-a incetinit, dar in fiecare zi mai slabeam putin. In doar doua saptamani am slabit 7 kg, si intr-o singura luna am slabit 11.
V. Mihailescu: Stiu ca pentru cititori pare ireal, dar am sa fac o paranteza sa va explic putin de ce Guaran-T Slim functioneaza asa bine: combinatia unica de ingrediente 100% Naturale si utilizarea pastilelor conform indicatiilor. Practic, Guarana suprima pofta de dulce, accelereaza ritmul in care organismul arde grasimile si le transforma in energie, stimuleaza regenerarea celulara si ofera organismului nutrientii necesari astfel incat slabirea sa fie sigura, de durata.
V. Mihailescu: Ai avut restrictii la mancare?
Ana Maria P.: Nu, de niciun fel, tocmai asta mi se pare minunat, cum acest produs are efect, chiar daca mancam aproape la fel ca inainte. Nu am mai mancat dupa ora 8-9 seara si in loc de 3 prajituri pe zi, am mancat doar 1. Rezultatele le vedeti si voi!
V. Mihailescu: Cum te-ai simtit dupa ce ai terminat doza recomandata?
Ana Maria P.: Mai bine ca niciodata, iar partea cea mai buna e ca acele kilograme date jos, nu au mai revenit. Am 8 luni de cand am terminat cura de slabit si ma simt excelent in fiecare zi.
V. Mihailescu: Mai vreau sa mai precizez ca Guaran-T Slim este certificat în România și singurul mod de a-l cumpăra (până când apare în farmacii) e comandarea de pe site-ul furnizorului oficial. Garantează calitate și siguranță împotriva fraudelor.
Vezi in video rezultatele obtinute de femei pe intregul mapamond cu produse pe baza de Garcinia Cambodgia:

1. Elena, 29 de ani, Bacau

"Am comandat ieri dimineata un pachet de Guaran-T Slim si acum il tin in mana. Intr-o ora de la comanda online, am primit confirmarea telefonica pentru trimiterea comenzii! Asa ceva nu am mai vazut! Sper sa si slabesc la fel de repede cum l-am primit! Va tin la curent! Voi cat ati slabit cu Guaran-T Slim, ce asteptari sa am?"

2. Mara, 37 de ani, Bucuresti

"Am comandat impreuna cu alte 3 colege de birou 4 cutii de Guarant Slim, iar pretul final/persoana a fost de 62 de lei. Mi se pare mai mult decat convenabila ca pret varianta asta. Iar partea cea mai buna e ca nu o sa fiu singura care slabeste! Colegele de birou sunt si ele la dieta, asa ca o sa ne incurajam reciproc sa ne tinem de treaba si sa vedem rezultate cat mai rapid! Macar 10 kg in prima luna! :)) Revin cu poze!!!"

3. Eniko, 30 de ani, Sibiu

"Produsul asta este excelent! Nu aveam multe kg in plus, doar eram putin plinuta. Dupa o luna cu Guaran am slabit 6 kg si ma simt excelent. Partea grozava e ca desi nu mai iau pastile, nici nu m-am ingrasat, ma mentin la acelasi nr de kg de 2 luni! Si la voi tot asa a fost?"

4. Ana-Maria, 36 de ani, Bucuresti

"Chiar a slabit cineva cu Guaran-T Slim? Voi ce rezultate ati avut? Am ales oferta cu doua pachete si mi-am propus sa slabesc 12 kg in 2 luni. In plus, o sa combin Guaran cu un plan de alimentatie schitat de un nutritionist. Pretul pachetului este foarte convenabil, iar produsul a ajuns repede..."

5. Ana,22 de ani, Stefanestii de Jos

"In doua luni am slabit 14 kg! Oricine vrea sa slabeasca si sa nu se mai ingrase dupa, trebuie sa incerce acest produs! Face minuni! Il recomand cu incredere! Merita fiecare leu!"

6. Amalia, 27 de ani, Arad

"Am comandat GuaranaSlim acum o saptamana jumate si eram destul de sceptica in privinta rezultatelor. Dupa doar 10 zile, fara cine stie ce dieta sau restrictii, am slabit 8 kg. Ma simt bine, mai energica, mai multa incredere in mine! :D "

7. Andreea si Madalin, 29 si 31 de ani, Cluj

"Viata asta sedentara de familie m-au facut si pe mine si pe sotul meu sa fim putin mai... plinuti, sa zicem. Nu putem sa ne abtinem de la mancare, dar am fi vrut sa facem ceva sa mai slabim putin. Ne-am facut cadou la final de primavara 2 cutii de Guaran-T Slim. Inca nu-mi vine sa cred cat am slabit amandoi dupa o luna: eu 8 kg, el 11 kg. O sa continuam pana o sa fim multumiti de rezultate."

8. Violeta, 31 de ani, Iasi

"Produsul aceasta mi-a adus o noua viata: mai slaba, mai frumoasa, mai increzatoare! M-au incaput haine de acum 8 ani, dinainte sa fiu mamica! Va recomand Guaran-T Slim daca vreti sa slabiti usor si fara efort. Eu l-am luat timp de 3 luni, ianuarie - martie, iar cele 16 kg date jos, nu le-am mai pus la loc! Recomand cu drag acest produs!"

INGREDIENTE

Iata pe scurt cateva detalii despre ingrediente, mai multe insa gasiti pe site-ul producatorului:

1. Extractul natural Garcinia Cambogia este denumit si acid hidroxicitric (sau HCA), iar persoanele care au urmat diete cu aceasta substanta, au observat rezultate duble sau triple in eforturile de slabire.
2. Se stie ca antioxidantii joaca un rol important in corp, dar cea mai importanta functie a extractului de ceai verde este cea de minimizare a procesului de imbatranire celulara si prezenta radicalilor liberi in dieta.
3. Extractul de Guarana actioneaza asemeni unui espresso italian tare - un super boost de energie, dar fara sa provoace aciditate in stomac. In plus, in comparatie cu cafeaua, efectul revigorant dureaza de doua ori mai mult.
4. Aloe Vera este un remediu eficient impotriva extenuarii, iar in cazul curelor de slabire activeaza circulatia sanguina, stimuleaza digestia si imbunatateste functia ficatului si activitatea rinichilor.
5. Pulbere din parti aeriene din Papadie - fiind un diuretic puternic, papadia curata sangele si sistemul digestiv.
6. Ceaiul de Java este o planta diuretica, originara din Asia de Sud, utilizata indeosebi pentru imbunatarirea functiei sistemului urinar. Este un adjuvant in eliminarea depozitelor de grasime, cu un continut ridicat de antioxidanti.

Vezi toate comentariile

Adela: Cristina1057
(10.10.2016, 1:25)
este foarte eficient. Sora mea locuieste in SUA de 10 ani si acum 3 ani, dupa nastere, a slabit 30 de kg cu aceste pastile! Ma bucur ca sunt disponibile si la noi! Finally!
Adina
(10.02.2017, 11:04)
si eu am slabit 19 kg in 3 luni, eu cred ca oricine poate sa slabeasca daca vrea cu adevarat, totul depinde de noi si de vointa noastra. Ma bucur ca am incercat acest produs! Mi-am facut cel mai frumos cadou pe 2017! :D
Elena
(03.03.2017, 19:19)
Nu faceti prostia sa beti ceaiuri de slabit! Eu am baut prea mult ceai diuretic si am facut insuficienta renala si nici nu am slabit, doar m-am deshidratat! Sunt alte metode mai sanatoase de a slabi! De o saptamana iau Guaran-T Slim si ma simt bine cu ele.
Vezi toate comentariile
Chiar nu vrei sa dai jos kilogramele alea in plus?
Testeaza efectele Guaran-T Slim!
Peste 2 saptamani iti vei multumi ca ai comandat AZI!
Afla mai multe despre produs pe site-ul producatorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu