miercuri, 31 august 2016

Laurențiu Leoreanu: „Eu nu m-am simțit șantajat de presă! Presa de la Roman e mai constructivă!”

Laurențiu Leoreanu: „Eu nu m-am simțit șantajat de presă! Presa de la Roman e mai constructivă!”

poza stire santaj presaPresa județeană reda, cu câteva zile în urmă, o afirmație a președintelui CJ Neamț Ionel Arsene.
Trag un semnal de alarmă și să rog toată presa din Neamț să înceteze cu formele de șantaj la adresa oamenilor politici. Dacă nu faci contract cu mine, dacă nu-mi dai, scriu că ai datorii la stat, că te plimbi cu nu știu cine! Domnilor, nu suntem singuri pe Pământ și mai sunt niște oameni care au început să pună întrebări. Eu vă dau un sfat prietenesc, tuturor din presa din județul Neamț: încercați să faceți o presă corectă”, era declarația lui Ionel Arsene.
Primarul municipiului Roman, vis a vis de afirmația președintelui CJ Neamț, declară următoarele:
Eu nu m-am simțit șantajat de presă. Niciodată! Eu am spus de multe ori, presa de la Roman este mai „așezată” și mai constructivă!
Am avut tot timpul discuții constructive. Nu pot să cred că la Roman, presa merge pe axa pozitivă a lucrurilor și în alte părți…altfel. Poate or fi ziariști mai cârcotași, mai dificili, dar de aici și până să interpretezi că se merge pe șantaj, mi se pare cam mult. Nu cunosc situația de acolo și de aceea nu pot să-mi dau cu părerea!”
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu