miercuri, 29 martie 2017

Oana Bulai, o romașcană, este prima femeie administrator public al Județului Neamț

Oana Bulai, o romașcană, este prima femeie administrator public al Județului Neamț

oana bulaiÎn urma examenului pe care l-a susținut la Consiliul Județean Neamț, Oana Bulai a obținut media 8,94 devenind astfel prima femeie administrator public al Județului Neamț.
Absolventă a Facultății de Administrație Publică, cu master în Științe Politice şi leadership în Administrație, are o experiență de 12 ani de activitate ca manager în firme private. Oana Bulai este din Roman și s-a născut pe data de 23 august 1980.
Viziunea mea ca viitor administrator public este aceea de a propune proiecte ținând cont de strategia de dezvoltare a judeţului și de programul politic al președintelui Consiliului Judeţean, votat de nemțeni.
Proiectele pe care le propun pentru nemțeni sunt cu impact social major și vor contribui la o dezvoltare cu adevărat durabilă a judeţului, care generează creștere economică și vor conduce implicit la îmbunătățirea nivelului de trai a locuitorilor județului.
Buna cunoaștere a programului politic al președintelui CJ Neamț îmi va permite să contribui fundamental la aplicarea lui, respectiv acela de a scoate judetul Neamt din anonimat si de a-l impune ca un veritabil brand la nivel national. Consider că judeţul Neamt are un potential turistic uriaş şi a suferit din cauza faptului că nu a existat o direcţie pe termen lung şi o viziune de dezvoltare”, a declarat pentru ziarpiatraneamt.ro Oana Bulai, administrator public al Județului Neamț.
În mediul privat am învățat că pot crea proiecte fabuloase, plecând de la 0 și aici mă refer la lipsa unor bugete substanțiale, unde am știut să-mi valorific cea mai de preț resursă: creativitatea. Pe lângă creativitate, prin educație și exercițiu, am știut să-mi dezvolt perseverența, ambiția și, cel mai important lucru, concentrarea pe obiectiv.
Din anul 2007 până în prezent, poate mai puțin ultimii 2 ani, când am fost mai interesată de administrație, m-am preocupat intens de ceea ce ține de dezvoltare personală. Sunt multe tipuri de manageri, descriși în toate cărțile de specialitate, dar această pregătire în dezvoltare personala face trecerea de la un manager la un lider și de aceea am devenit trainer în dezvoltare personală și spiritualitate.
Am ales să vorbesc despre această pregătire, pentru că îmi conferă calitatea de a coordona echipa și totodată posibilitatea de a descoperi aptitudini sau anumite veleități în rândul colegilor de lucru. Consider că prin calitățile pe care le am și nivelul pregătirii de care dispun, voi reuși să duc la un alt nivel această funcție și să-i adaug un nou conținut”, mai spune Oana Bulai, pentru ziarpiatraneamt.ro.
Viziunea mea ca administrator public este aceea de a propune proiecte ținând cont de strategia de dezvoltare a județului și programul politic al Președintelui Consiliului Județean.
Totodată, consider că rolul acestei funcții este acela de a fi un suport pentru demnitar, respectiv Președintele Consiliului Județean, și de a-l degreva de lucrurile pur funcționărești. Consider că demnitarul este un promotor al proiectelor de dezvoltare, iar administratorul public este cel care le dă viață, identifică cele mai bune soluții de implementare a acestora, atât din punct de vedere juridic, tehnic, cât și financiar.
Proiectele pe care vi le propun în planul de management sunt cu impact social major și vor contribui la o dezvoltare cu adevărat durabilă a județului, care generează creștere economică. Ele vor conduce implicit la îmbunătățirea nivelului de trai al locuitorilor județului.
Consider ca experiența manageriala dobândită de-a lungul anilor în mediul privat va reprezenta plus valoare pentru actul administrativ pe care îl voi exercita din funcția de administrator public”, mai precizează Oana Bulai, administratorul public al Județului Neamț.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu