Trei posturi libere la Direcția de Asistență Socială Roman
Direcţia
de Asistenţă Socială Roman organizează concurs de ocupare pentru
perioadă nedeterminată a funcţiilor publice vacante, de execuţie,
astfel:
- inspector, clasa I, grad profesional principal la Compartiment juridic, achiziţii, strategii, proiecte sociale şi logistică;
- inspector, clasa I, grad profesional principal la Biroul financiar – contabilitate, Resurse umane, SSM;
- inspector clasa I, grad profesional debutant la Biroul financiar – contabilitate, Resurse umane, SSM.
Candidaţii
trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu
modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
Inspector, clasa I, grad profesional principal la Compartiment juridic, achiziţii, strategii, proiecte sociale şi logistică:
- studii
universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii
superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau
echivalentă în ştiinţe economice;
- vechime minimum 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Inspector, clasa I, grad profesional principal la Biroul financiar-contabilitate, Resurse umane, SSM:
- studii
universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii
superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau
echivalentă, în ştiinţe economice;
- vechime minimum 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Inspector clasa I, grad profesional debutant la Biroul financiar – contabilitate, Resurse umane, SSM:
- studii
universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii
superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau
echivalentă, în ştiinţe economice.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 29 august 2016, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele
de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu,
documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr.
611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea
anunţului.
Relații
suplimentare se obțin la Direcţia de Asistenţă Socială Roman, Biroul
financiar contabilitate, resurse umane și SSM, str. Sucedava bl.3,
telefon: 0233/743100. Sursa: Primăria Roman
Romanul Financiar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu