luni, 19 octombrie 2015

Gestul lui depaseste orice limita a imaginatiei. Detalii despre personajul care uimeste intreg orasul - VIDEO

• Intr-adevar, sa faci asa ceva iti trebuie un curaj incredibil! • Mai mult, sa crezi intr-un asemenea mod ca lucrurile se pot schimba complet in viata, implica o viziune cu totul si cu totul spectaculoasa • Chiar daca avea tot ceea ce-si putea dori orice om, a decis sa lase totul balta si sa vina in Romania, tocmai la Iasi • Acest profesor, plecat de ani buni din Statele Unite ale Americii, traieste acum o experienta deosebita ca profesor al unui mare colegiu din oras

Toate detaliile si dezvaluirile legate de trecutul, dar mai ales prezentul profesorului american Dean Hufstelter (in varsta de 54 ani - n.r.), cel care de aproape noua ani preda Engleza si Civilizatie americana la Colegiul National Richard Wrumbrand, au o incarcatura emotionala si umana speciala. Totul pare desprins dintr-o pelicula gandita si regizata magistral pe platourile de la Hollywood! Secvente contrastante, decizii radicale si momente de viata la limita extrema. Intreaga poveste a profesorului Dean poate fi urmarita intr-un material video complet, doar pe www.bzi.ro.

Citeste si: Povestea acestor profesori ieseni este fabuloasa! Ei predau la o scoala faimoasa in lume

"Simteam ca nu mai pot trai in America"

Primele sale contacte cu Romania au fost imediat dupa anul 1989. Inca de atunci, si-a dat seama ca are de-a face cu oameni extraordinari, dar si cu o tara ce are un potential urias! Totusi, extrem de interesanta este dezvaluirea sa in legatura cu motivul care a stat la baza deciziei de a parasi Statele Unite ale Americii (SUA). "Ganditi-va ca, in State, avem tot ceea ce-si poate dori si spera un om de la viata... Traiam in sudul statului California, aveam casa, masina, oceanul era foarte aproape, iar situatia financiara era buna. Totusi, simteam ca trebuie sa schimb ceva in viata mea, ca ma sufocam si ca trebuie sa plec. Mai exact, acum 14 ani, ca profesor nu mai eram fericit cu munca mea in America si am hotarat sa vin in Europa de Est. Atunci am decis sa incerc totul pentru doi ani si sa vad ceea ce pot face. As vrea sa spun insa ca, la un an de la Revolutia romana (1989 - n.r.), parintii mei au adoptat copii din Romania, la Barlad. Mai tarziu au decis sa vina in Iasi si sa cumpere un apartament in centrul urbei. Asa ca stiam dinainte lucruri despre tara...", rememoreaza Hufstelter.

Citeste si: Dezvaluiri emotionante din viata unui faimos profesor universitar din Iasi - GALERIE FOTO, VIDEO

"Vecinii cred ca lucrez la CIA"

Initial, dorinta sa a fost aceea ce a preda intr-o unitate de invatamant de stat locala insa, din cauza sistemului birocratic autohton, nu i-a fost recunoscuta diploma de profesor din SUA si asa a ajuns sa predea la Colegiul National Richard Wrumbrand. Amuzant este insa ca, vecinii din blocul unde traieste cred ca este un agent secret al CIA! "Eu am un apartament chiar in centrul Iasului, undeva pe bulevardul Anastasie Panu. In general, ma inteleg bine cu vecinii mei de la bloc, asta chiar daca unii cred ca sunt agent CIA. Apoi, de noua ani predau la Wurmbrand, loc unde ma simt extraordinar si unde am libertatea de a preda cum cred eu ca-i mai bine, asta bineinteles respectand regulile si curriculum-ul. Nu ma simt mereu supravegheat de catre conducere iar, asa, imi fac treaba foarte bine. Sa stiti ca, la inceput eu am vrut sa predau la un liceu public din Iasi, insa mi-a fost inchisa usa deoarece diploma mea de profesor din America nu a fost recunoscuta aici", arata americanul.

Citeste si: CAZ ULUITOR! Nu-ti imaginezi ce viata are un faimos profesor iesean in China - GALERIE FOTO

"Romanii trebuie sa renunte la a se mai lamenta"

Dand dovada de o analiza profunda si fiind un individ caruia ii place sa intre in contact cu oamenii, Dean Hufstelter considera ca s-au schimbat foarte multe in tara noastra, doar ca cetatenii trebuie sa renunte la a se mai plange ca totul este greu si sa faca schimbari, pas cu pas, in viata lor. "Romanii sunt oameni extraordinari si tara este una deosebita. Pentru a sustine ceea ce spun, dau ca exemplu familia mea, care are afaceri in Scotia si, unde, la firma au fost angajati multi romani, care au dovedit ca sunt oameni inzestrati si foarte capabili. Totusi, marea problema a voastra este ca toata lumea se plange ca este greu, ca sunt probleme... Sincer, cred ca trebuie sa schimbati aceasta mentalitate si sa continuati a face schimbari, asta pas cu pas, pentru ca nimic nu se poate transforma rapid. Mai departe, lipsa de punctualitate din Romania ma deranjeaza dar, acum, nu mai sunt atat de frustrat de asta, pentru ca am observat ca multi din jurul meu se bucura sa ma vada agitat... In concluzie, asta ca sa va spun, ceea ce m-a impresionat mai mult la Romania sunt oamenii, cu certitudine oamenii... Daca ma intrebati, acum, daca voi pleca de aici, sincer sa va marturisesc este ca nu stiu, chiar nu stiu! Repet, romanii trebuie sa fie rabdatori si sa munceasa din greu", concluzioneaza prof. Dean Hufstelter.

Citeste si: Un iesean este faimos in Franta! Totul a inceput la Revolutia romana din 1989 - GALERIE FOTO

Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM

Galerie video

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu