sâmbătă, 17 octombrie 2015

(P) Pavilionul Coca-Cola la EXPO Milano 2015, o inovatie in domeniul sustenabilitatii

16 Oct 2015 - 17:11
(P) Pavilionul Coca-Cola la EXPO Milano 2015, o inovatie in domeniul sustenabilitatii cielo , scritta coca cola , pavimento uniformato
Vezi galeria foto
Coca-Cola s-a alaturat celui mai mare eveniment expozitional al anului 2015 pe teme de sustenabilitate, turism si inovatii in sectorul alimentar: EXPO Milano.

Urmand un concept inovator, pavilionul Coca-Cola se intinde pe o suprafata de 1.000 m2, are 12 m inaltime si este realizat din materiale naturale, lemn, sticla, apa, are un acoperis verde, compus din plante si un sistem care permite un consum redus de apa si energie.

Dupa incheierea expozitiei, acesta va lua o noua forma si va fi utilizat ca teren de baschet in orasul Milano.

Toti vizitatorii care au trecut pragul pavilionului Coca-Cola au luat parte la o experienta inovatoare menita sa inspire schimbari pozitive in comportamentul de consum.

Prima sticla realizata 100% prin folosirea materialelor pe baza de plante, zone interactive care folosesc energia participantilor pentru a crea muzica sau o cascada suspendata care permite optimizarea temperaturii fara a mai fi necesara utilizarea aerului conditionat – acestea sunt doar o parte din elementele inedite prezentate in cadrul pavilionului Coca-Cola.

Intreaga constructie reflecta actiunile sustenabile aplicate de companie in comunitatile in care isi desfasoara activitatea, pe trei piloni cheie: grija fata de mediu, investitia in comunitatile locale si preocuparea pentru un stil de viata activ si echilibrat.

Coca-Cola in Romania
Peste tot in lume, Coca-Cola investeste si se implica constant in dezvoltarea de solutii eficiente de raspuns la provocarile globale de astazi.

In Romania, cele mai recente initiative in acest sens sunt:
• Introducerea, in 2014, a unui ambalaj inovator pe piata romaneasca, realizat in proportie de pana la 30% din plante. Utilizand tehnologia PlantBottleTM, noul ambalaj este folosit pentru recipientele de 500 de ml de apa plata si carbogazoasa Dorna si Dorna Izvorul Alb.

• Lansarea Coca-Cola Happy Moves in 2015, un program inedit care combina in mod ingenios sportul si distractia. Pe durata acestei veri, experienta Happy Moves a inspirat peste 30.000 romani sa fie activi.

• Sustinerea proiectul „Impreuna pentru Dunare”, initiat de WWF pentru perioada 2014 – 2015 in 6 tari din Europa, printre care se numara si Romania. Lucrarile de reconstructie ecologica din Romania vor contribui la stocarea a peste 5 milioane de m3 de apa in timpul viiturilor de pe Dunare, la mentinerea biodiversitatii si la refacerea habitatelor necesare pestilor pentru depunerea icrelor.

• Toate acestea, alaturi de multe alte actiuni derulate de Coca-Cola la nivel global pentru a returna comunitatii apa utilizata aduc compania aproape de obiectivul stabilit: acela de a deveni 100% neutra din punct de vedere al apei chiar de la sfarsitul acestui an.




Citeşte mai multe despre:   coca-cola

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu