duminică, 4 octombrie 2015

Visez sa fiu Ileana Cosanzeana!

Nu am purtat niciodata par lung. Nu ma avantajeaza, recunosc. Dar au existat si alte motive: par subtire si fragil, care se rupe rapid ori de cate ori se incurca (si se incurca extrem de des), plus exces de sebum, ceea ce necesita spalare frecventa. Dar asta nu inseamna ca nu mi-a placut sa am parul ingrijit, chiar tuns baieteste.
Par ingrijit, pentru mine, inseamna, in afara de pieptanat zilnic si tuns regulat, si spalat cat se poate de des, pentru a nu capata aspect unsuros si aparent murdar. Asa ca samponul a fost mereu la loc de cinste.
Marca favorita de sampon a fost mereu cea autohtona: Farmec. Cel putin in primele decenii ale vietii am folosit exclusiv produse din gama Farmec. Pentru un par frumos si sanatos am folosit mereu samponul pe care l-am considerat potrivit tipului meu de par. Am considerat mereu ca trebuie folosit tocmai ceea ce s-ar putea considera doctorul personal al parului tau – Farmec. Si asta pentru ca m-am bazat intotdeauna pe produse romanesti de calitate.
Pentru ca parul meu este destul de subtire si destul de fragil, mi se pare cea mai buna optiune folosirea unui tip de sampon regenerant. Asta imi ajuta parul sa creasca frumos si sanatos, ajutandu-l sa se regenereze cat mai natural, usor si repede. Mi se pare firesc sa ajut parul sa se regenereze atata vreme cat nu o data in viata mea l-am supus unor conditii stresante: conditii meteo dificile (soare, vant, ploaie), praf in exces "cules" din aerul de pe strazile aglomerate si intens circulate, contact cu foarte multe persoane.
Recomand intotdeauna gama Farmec pentru calitatile sale: produse romanesti de calitate, raport calitate – pret. Nu numai pentru mandria de a folosi produse romanesti.
probe_farmec_superblog Articol scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu