vineri, 29 iulie 2016

***

Salutare, tuturor! Ma numesc Vlad Manolache, am 45 de ani si sunt din Bucuresti. Acum un an am decis sa incep sa-mi lucrez corpul, sa-mi controlez greutatea si sa sa-mi schimb modul de viata. Fara diete sau interventii chirurgicale, am reusit in 4 luni, timp in care m-am antrenat bine de tot, sa ajung de la 84 kg la 75 kg. Dintr-un soarece de birou, care suferea de obezitate de gradul I, am devenit un barbat de succes cu o figura atletica.
Cred ca, 90% dintre barbatii din intreaga lume( sau poate chiar si mai mult), si-au dorit candva sa arate ca Schwarzenegger, sau cel putin ca Van Damme. Si eu la randul meu am vrut asta...Desigur ca, nu aratam nici ca unul, nici ca celalalt. In primul rand, pentru ca, inca din copilarie, eram un tip grasun si ghinionist, iar in al doilea rand toate incercarile mele de a creste masa musculara si de a scapa de grasimea nedorita, se soldau cu esec..

In doar trei luni, dintr-un tip grasun am devenit un adevarat atlet!
Recunosc ca, niciodata nu mi-a placut sa fac sport. Imi aduc aminte ca, in facultate am incercat sa fac sport, insa totul s-a limitat doar aici. Dupa o luna de antrenamente, eram la fel de gras si de greoi, ca si inainte.
Au trecut ani. Treptat insa colaceii de pe burta, pareau mai degraba sa se inmulteasca, la fel si “aripioarele” din jurul taliei. Incercam sa cred, ca totul nu este atat de grav si cu siguranta voi reusi sa scap de aceasta problema. De fiecare data ziceam ca voi reusi acest lucru, imediat ce voi termina de mancat aceasta prajitura, sau aceasta farfurie de coltunasi.
Mi-am dat seama ca e cam serioasa treaba, in clipa cand grasimea nu mai putea fi ascunsa nici chiar sub hainele mai largi. Vazandu-mi imaginea in oglinda, nu vedeam altceva decat o burta imensa, grasimea de pe solduri,barbie dubla,etc. Stiam ca corpul meu este departe de a fi ideal, insa nicidecum nu reuseam sa ma motivez.

Fiti de acord, acum am devenit un alt om!
Cu fiecare kilogram in plus, deveneam tot mai introvertit si nesociabil. Prietenii au inceput sa ma paraseasca, totusi, cine are nevoie in cercul lor de un tip gras si complexat. Despre relatiile mele cu femei, nici nu vreau sa discut! Din cauza aspectului meu exterior, nu reuseam sa atrag nicio femeie, uneori chiar le speriam!
Cand am ajuns sa cantaresc aproape 90 kg (in conditiile in care sunt de statura mijlocie) am decis sa incep sa slabesc si sa-mi antrenez corpul!
In incercarea mea de a ma schimba in bine, m-am convins inca o data ca, metodele de genul: cure de slabit, antrenamente, flotari si alte exercitii fizice sunt inutile, in materie de slabit. Oricat de mult m-as fi infometat, oricat de mult as fi transpirat pe bicicleta sau pe banda de alergat, nimic nu ma ajuta! In loc sa pierd kilograme, imi pierdeam rabdarea, nervii, si sanatatea pe care o mai aveam.

Acum nu imi este rusine sa merg la plaja, cu un astfel de abdomen!
In clipa in care am inteles ca aceste diete si antrenamente nu sunt de niciun folos, la fel ca si ceilalti, care sunt in situatia mea, am decis sa apelez la “pastilele minune”pentru slabit, credeam ca poate totusi, ma vor ajuta. Cumparand toate pastilele posibile, mi-am dat seama ca sunt o pacaleala, iar eu am devenit o noua victima a marilor companii publicitare.
In zadar, am luat aceste pastile, care mi-au afectat organismul. Am ajuns sa am insomnii, sa nu pot manca, aveam tensiune arteriala oscilanta, doamne fereste! Nu doar ca nu am reusit sa slabesc, ci si mi-am distrus sanatatea. Din fericire, am avut puterea si vointa, sa iau toate aceste pastile si sa le arunc la cosul de gunoi!
Ma resemnasem deja cu conditia mea de “grasun solid”, pana in clipa cand, intr-o zi, am dat de un forum pe net, unde numerosi sportivi si barbati bine lucrati, discutau diverse metode prin care poti scapa de grasime, metode pentru cresterea masei musculare.Isi impartaseau experienta in materie de nutritie sportiva si multe altele.
Daca e sa fiu sincer, nu am inteles nici macar un sfert din ce era scris si discutat acolo. Ma speriau solutiile folosite pentru cresterea masei musculare si pentru arderea grasimilor, insa nu ajunsesem inca la nivelul la care, mi-ar fi trebuit aceste chestii serioase.

Aici deja am reusit sa-mi maresc destul de mult, masa musculara.
In incercarea de a gasi o metoda mai simpla, am citit o multime de opinii legate de diverse solutii ce garantau arderea grasimilor si am ramas surprins ca, toti sportivii de performanta folosesc bratara energetica Power Balance
Ciudat , credeam ca poti ajunge sa ai o figura atletica, folosind doar produse chimice sau steroizi, insa am dat peste numeroase povesti de succes ale unor oameni, care au reusit sa se transforme radical, folosind doar bratata Power Balance si facand gimnastica in fiecare dimineata. Pe langa faptul ca contribuie la cresterea masei musculare, aceasta bratara te ajuta sa slabesti.

Dupa cateva saptamani de utilizarea a bratarei
Astfel, folosind bratara Power Balance, puteti impusca doi iepuri dintr-o lovitura - reusi sa scapati de kilogramele in plus si cresteti considerabil masa musculara.
Am decis ca merita sa incerc bratara Power Balance, oricum incercasem deja toate solutiile posibile.
Dupa ce am comandat aceasta bratara, am inceput sa-mi lucrez corpul. Multi comanda din SUA, bratara Power Balance, insa eu am gasit unicul furnizor oficial al acestor bratari in Romania, iata link-ul site-ului, puteti comanda aici.
Acum am va descriu toate senzatiile pe care le-am trait, dupa ce am inceput sa port bratara Power Balance. Inca din prima zi, am simtit o scadere a poftei de mancare, nu mai doream sa mananc atat de mult, nu-mi era pofta de ceva caloric ,dulce sau produse fast-food.
Curios e faptul ca, la inceput incercam sa mananc cat mai putin. Consumam multa salata, legume crude si nu mancam dupa ora 6 seara, etc.Progresul era vizibil, insa dupa ce am dat jos 4 kg, m-am oprit aici. In fiecarea zi mergeam pe jos cativa kilometri, seara nu mancam nimic,desi gandul imi era doar la mancare, insa nici kilogramele si nici centimetrii in plus, nu dispareau.

Asa arata spatele meu dupa ce am slabit si dupa doua saptamani in care am pus masa musculara!
Nu am facut nicun efort fizic special. In sensul ca, nu am ridicat haltere si nu am facut exercitii pentru abdomen. Nu am mers nici la sala. Tot ceea ce am facut, au fost niste plimbari si niste exercitii cu gantere. Deseori faceam plimbari de o ora, o ora si jumatate. Uneori, dimineata, inainte de plimbare faceam 2-3 flotari si 10 -20 de asezari, doar de atat era capabil organismul meu”sportiv”
In 2 luni am dat jos 15 kg DE GRASIME, ceea ce m-a bucurat nespus de mult. A disparut burta si “aripioarele” si am inceput treptat sa obtin un abdomen reliefat.
In ultimele 2 sapatamani, in care am folosit bratara Power Balance, am incercat sa obtin forma perfecta, sa cresc CONSIDERABIL masa musculara. Am inceput sa dedic mai mult timp antrenamentului cu gantere, sa consum cat mai multe produse bogate in carbohidrati si proteine. Astfel am reusit sa obtin muschii, pe care ii vedeti in poze!

Niciodata nu am crezut ca pot avea un astfel de corp!
P.S Dupa ce am reusit sa obtin aceste rezultate incredibile, folosind bratara Power Balance, am continuat sa exersez, in vederea cresterii masei musculare. Nu am mai riscat sa merg la sala si nici nu cred ca ma va pasiona vreodata, in schimb mi-am cumparat gantere noi si o mica haltera. Timp de o luna, am exersat in fiecare zi o jumatate de ora, am pus 10 kg de masa musculara si nu ma opresc aici.
Aceasta insa, este cu totul o alta poveste...Se zice ca o poza valoreaza cat o mie de cuvinte. Tocmai de aia, anexez poza ce donota rezultatele mele obtinute.
P.P.S Ah, am uitat sa va zic, ca dupa aceasta transformare radicala, viata mea a luat o turnura de 180 de grade! Prietenii mei, nici acum nu pot crede, ca am reusit intr-un termen atat de scurt, sa arat atat de bine, poate nu chiar ca Van Damme, insa ca Jason Statham, cu siguranta.
Nu voi ascunde faptul ca, bratara a avut un efect pozitiv asupra potentialului meu masculin( si aici nu vorbim de chimie si steroizi anabolizanti). Acum viata mea personala e super ok, am incredere in fortele proprii si in aspectul meu fizic.
Cercetatorii au confirmat faptul ca, in cazul barbatilor, care au purtat timp de o saptamana bratara Power Balance:
Power Balance este un dispozitiv unic. Intr-o bratara atat de mica este incorporat un adevarat generator de ioni pozitivi, care au o actiune benefica asupra organismului, chiar una PROFILACTICA SI CURATIVA, as zice eu. Acestia normalizeaza toate procesele interne, realizeaza oxigenarea sangelui si imbunatateste calitatea acestuia! Organismul Dvs va functiona ca un ceas, veti deveni mult mai vioi si mai energici, si se va observa o imbunatatire a calitatii vietii Dvs! In calitate de expert independent recomand acest preparat si ii dau nota maxima!
  • In 93% dintre cazuri, s-a observat o crestere a duratei actului sexual;
  • 96% dintre barbatii care sufereau de disfunctie erectila periodica sau permanenta, au reusit sa depaseasca aceasta problema;
  • 85% dintre barbati au confirmat faptul ca, in urma administrarii acestui preparat, a crescut sensibilitatea la nivelul penisului, favorizand atingerea unor stari de orgasm profunde si intense;
  • Datorita amlificarii fluxului sanguin, a scazut de 9 ori riscul aparitiei unor probleme andrologice;
  • In 76% dintre cazuri s-a imbunatatit starea generala a organismului;
  • In 83 % dintre cazuri s-a observat o crestere a capacitatii si a performantei la locul de munca;
  • In 95 % dintre cazuri, s-a observat o crestere a imunitatii.
  • Pe langa cele mentionate, au fost observate si alte rezultate suplimentare, de ex: imbunatatirea calitatii somnului, normalizarea greutatii si multe altele. Suna convingator, nu?
Sunt foarte recunoscator acestei bratari energetice, pentru ca m-a ajutat sa-mi schimb viata in bine! Ceea ce va doresc si Dvs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu