miercuri, 27 iulie 2016

Cum eu – un bătrîn am putut să adaug masă musculară în doar 2 luni? Spun tot adevărul aici

Cum eu – un bătrîn am putut să adaug masă musculară în doar 2 luni?

Spun tot adevărul aici

Publicat 28/06/2016 | Autor: bunicul Ion
Salut sportivilor! Mă numesc Ion Ciobanu, și anul acesta am hotărît să ating naumite scopuri. Cred că mulți din voi își pun anumite scopuri, doar că nu toate pot fi atinse. În trecut am lucrat ca inginer, un an în urmă am ieșit la pensie și cam m-am delăsat. Prînzuri copioase, sărbători, alcool, toate acestea s-au răsfrîns asupra stării mele generale și asupra greutății. Chiar și un micro accident vascular cerebral am avut.
Vă gîndiți, de ce un bătrîn scrie despre problemele sale de sănătate și greutatea sa? Cui îi este interesant așa ceva?!
În tinerețe am fost sportiv, mă ocupam cu lupte libere, dar după nuntă sportul tot mai puțin persista în viața mea. Copiii, familia, serviciu, mai pe scurt pînă la pensie am ajuns ca fiind mereu în situații de stres și nevoi. Dar îmi place odihna activă, mai ales munții. Dar așa ca să mă ocup periodic nu îmi reușea – timp nu prea aveam și nici nu aveam cu cine.
Am 65 de ani, am o soție frumoasă, diferența de vîrstă dintre noi este de 15 ani. Ea întotdeauna avea grijă de sine, gătește foarte bine și nu face excesuri. Însă eu iată am ieșit la pensie, și am început a mă simți inutil, un bătrîn fără de nici un folos. La general am început să uit de mine ca bărbat, cu toate că putere și energie era ca la 35! Soția vedea toate acestea dar tăcea pînă la un moment cînd mi-a zis : «Ioane, ai foarte mult timp liber, mai treci pe la bazin sau pe la sală, ce să stai atîta acasă, în așa ritm întradevăr vei deveni un bătrîn morocănos ». Cuvintele ei m-au supărat, dar totuși înțelegeam, să mă supăr trebuie doar pe mine.
În aceeași zi l-am sunat pe fiul meu, să mă sfătui în privința la sala de sport, unde ar primi un bătrîn. La care fiul meu mi-a zis « Tată, acum totul mult mai simplu se face, mama la sigur nu-i la curent cu aceasta. De antrenat se poate și acasă , tot de ce ai nevoie îs niște gantele mai grele, haltere și o brățară specială, eu singur port, te antrenezi la maxim cu ea și corpul mereu e în formă ». La moment puțin ce am înțeles din spusele lui. A venit fiul în ospeție, și nu l-am recunoscut! Din totdeauna era un slăbănog, cîtă sfadă a fost din cauza că nu vroia să se ocupe cu sportul, și acum un bărbat în toată firea. Chiar îl invidiam.

Începutul drumului meu.

S-a dovedit că această brățară, se numește ea Pulse of life - îi o chestie super tare, ce de mult timp este purtată în America, pentru a aduce corpul într-un scurt timp în formă, atît pentru bărbați pecum și pentru femei. Iată ce mi-a zis Dan:
1. Datorită turmalinei și a aminoacizilor speciali ce se conțin în brățară – stratul de grăsime se transformă în masă musculară, cu toate acestea organimsul pierde cu 20 % mai puțină energie decît fără brățară.
2. În procesul antrenamentului se secretă o cantitate maximă de azot în mușchi, substanța datorită căreia se alimentează și crește masa muculară a corpului.
L-am rugat pe Dan să-mi comande și mie o astfel de brățară, și am stat să aștept. Ca să nu o deranjez pe soție și ca să am cu ce mă ocupa mergeam la bazin să înot.
Peste o săptămînă mi-am cumpărat 2 gantele de cîte 7 kg, o halteră de 40 kg, fiul m-a ajutat să-mi organizez un regim de antrnamente și m-am dus la vilă, cum s-ar zice să mă antrenez la aer curat. Am pus brățara și timp de 2 luni nu am mai scoso.

Ce scopuri am atins?

Desigur din cauza că nu eram încă deprins oboseam foarte repede, însă primeam doar plăcere din asta. Am început să mă alimentez cu alimente mai sănătoase, m-am dezis de bere, pescuiam, și în general am început să petrec timpul cu folos.
Prima lună ridicam de la piept 40 kg, picioarele făceam cîte 50, bicepsu cîte 7 kg. Soția cînd a venit cu nepotul peste 2 săptămîni deacum a observat că adaugasem masă musculară și arătam mul mai bine, pentru aceasta ar fi trebuit mult mai mult timp dacă nu era brățara. Chiar îi un lucru foarte super brățara. Energie mereu la maxim cu ea, activ toată ziua, și nu te mai atrage să mai dormi sau să stai în pat. Aproape pe toți vecinii i-am convins să joace fotbal cu mine. Cu fiecare zi greutățile cu care mă antrenam creșteau, din nou am început să mă simt un bărbat puternic, ceea ce și soția a apreciat. Brățara nu o scoteam și ca rezultat, peste o lună ridicam 120 kg de la piept, și gantele am cumpărat altele , cîte 17 kg. Să recunosc soția mă mînca din ochi. Iar au revenit momentele romantice ca în tinerețe și ambii am devenit mai fericiți.

De ce am scris aceasta?

Mai întîi vreau să zic că dacă ești la pensie și nu te pregătești să mori – ocupă-te de sine! Altfel încep infarcturile și alte boli din cauza grăsimii și a modului de viață sedentar.
Mai departe începe să înveți a te folosi de internet! Fără el nicăieri în ziua de azi. Eu am început să port brățara și să studiez utilitatea lor, mă scriam cu un american – fost polițist, care cum a ieșit la pensie a cumpărat brățara și a început să se antreneze. Toni îl chema. A promis că la anul vom pescui împreună, zice că va veni în ospeție. Iată și rezultatele sale, înainte și după.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu