duminică, 31 iulie 2016

Sorin Ovidiu Vântu, mesaj criptic pe Facebook, de dincolo de gratii

31 Iul 2016 - 17:11
Sorin Ovidiu Vântu, mesaj criptic pe Facebook, de dincolo de gratii Marin Raica/Intact Images
Sorin Ovidiu Vîntu postat un mesaj pe Facebook prin care anunţă că a turnat în faţa procurorilor atât politicieni cât şi jurnalişti.
''Îmi cer iertare!
Îmi cer scuze că, în ciuda extraselor de cont și a viramentelor prezentate în denunțul făcut de familia Ion și Ionut Eftime împotriva mea și a lui Bogdan Olteanu, nu am avut bărbăția să neg evidențele și am admis că firmele și conturile îmi aparțin.
Îmi cer scuze că, în ciuda declarațiilor a patru martori conform cărora Bogdan Olteanu m-a vizitat în Deltă, nu am avut bărbăția să neg în fața procurorilor acest lucru.
Îmi cer scuze, de asemenea, pentru numărul uriaș de jurnaliști, moderatori și comentatori pe care i-am salarizat cu mult peste valoarea lor profesională sau umană, creându-le o imagine falsă vizavi de propriile persoane, astfel încât răzbunarea lor, perfect legitimă, a căpătat aspectul unei exorcizari în masă a unui corp cu sute de capete cuprins de convulsii epileptice și cu bale la guri; evident că nu mă refer la toți.
Ultimii de la care îmi cer scuze sunt politicienii, pe care nu am avut bărbăția să-i devoalez, lăsându-i să se etaleze pe micile ecrane precum cavalerul Bayard cel „sans peur et sans reproche”, devenind astfel niște false călăuze pentru o masă uriașă, îndobitocită și dornică de sânge.
Acest text nu este nici de justificare, nici de renunțare, este doar punerea la punct a celor ce și-au permis, fără să mă cunoască sau fără să cunoască ce s-a întâmplat cu adevarat, să emită judecăți de valoare asupra mea'' a scris Sorin Ovidiu Vîntu.
Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu a fost condamnat definitiv vineri de Curtea de Apel Bucureşti la şase ani şi două luni închisoare cu executare în dosarul falimentării companiei Petromservice, iar sindicalistul Liviu Luca a primit şase ani închisoare tot cu executare.
Curtea de Apel Bucureşti a respins apelul declarat de Vîntu şi a menţinut pedeapsa dată în iulie 2014 de Tribunalul Bucureşti.
În acelaşi dosar, omul de afaceri Octavian Ţurcan (un apropiat al lui Vîntu) a fost condamnat la 5 ani şi 10 luni închisoare, cu mult mai puţin decât cei 9 ani daţi de tribunal.
Condamnări au primit şi foşti membri ai conducerii Petromservice: Gheorghe Şupeală - 6 ani, Zizi Anagnastopol - 3 ani şi 6 luni, Ioan Bohâlţeanu - 4 ani, Sorin Mihai - 3 ani, Bogdan Radu Negrutzi - 4 ani, Rino Raichovich Graziano - 3 ani şi 6 luni, Mihai Viorel Râmboacă - 1 an şi 6 luni închisoare cu suspendare, Răzvan Florin Râmboacă - 1 an şi 6 luni închisoare cu suspendare, Daniela Braşoveanu - 1 an cu suspendare.
Antena 3
Citeşte mai multe despre:   sov,   sorin ovidiu vintu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu