miercuri, 27 iulie 2016

Povestea uluitoare a unui fost concurent la ”Românii au talent”. Darius a devenit Daria Jane!

Povestea uluitoare a unui fost concurent la ”Românii au talent”. Darius a devenit Daria Jane!

27 iulie 2016 14:58



În urmă cu trei ani, Darius Bulzan a șocat pe toată lumea cu abilitățile sale de contosionist. L-a ajutat să treacă de preselecția de la ”Românii au talent’, primind trei de ”DA”, iar atunci povestea sa a înduioșat pe toată lumea. Și în prezent, continuă să uimească, însă sub noua sa identitate – Darius a devenit Daria Jane!
Darius povestea drumul anevoios pe care a trebuit să-l parcurgă pentru a-şi convinge inclusiv mama că are talent în acest domeniu, şi că nu doar fetele pot face performanţă în contorsionism.
”Adevărul este că mama, la început, nu a fost de acord cu așa ceva și spunea că m-ar vedea jucând fotbal sau baschet, nu făcând gimnastică, așa că mi-a luat 2 săptămâni până am convins-o să mă ducă. Auzind că doamna profesoară are în grupă doar fete, mama m-a dus, sigură că nu voi fi acceptat. Când am intrat în sala de gimnastică, unde era și colega mea de clasă, am simțit imediat că sunt exact în locul în care ar trebui să fiu, așa că, urmărind celelalte fețe, am început și eu să mă încălzesc. După jumătate de oră, a venit doamna profesoară și m-a prezentat fețelor. De curiozitate a vrut să îmi încerce flexibilitatea. A rămas uimită când a văzut că mobilitatea mea depășea cu mult pe cea a fețelor, iar când a venit mama, i-a zis că nu mă mai lasă să plec”, povestea Darius.
darius_bulzan_3

”Băieții din liceul meu mă înjurau oriunde mă vedeau”

Viața mea s-a schimbat complet în 2009, când am decis să plec la București, la Liceul de Coregrafie “Floria Capsali”. Am fost și acolo acceptat, dar eu am crezut că la acest liceu voi practica contorsionism și nu a fost așa. Acolo am întâlnit baletul. În clasă a cincea eram obsedat și de această artă. Spuneam că vreau să fiu balerin și contorsionist. (…) Mi s-au făcut diverse farse și eram deseori jignit, adevărul este că nu aveam niciun prieten. Îmi plăcea să mă consolez cu gândul că sunt bun la balet și că trebuie să ajung departe. Mergeam seara la duș și băieții mai mari din internat intrau iarna cu zăpada și aruncau în mine, băteau încontinuu la ușă pe timpul nopții și băieții din liceul meu mă înjurau oriunde mă vedeau. Faptul că trăiam greu și eram batjocorit de multe ori nu m-a distrus, ba din contra, m-a întărit și m-a înarmat cu nepăsare. Privesc viața într-un mod foarte optimist și nu mă enervez niciodată, știind că totul are o rezolvare. Sunt probabil un visător și tot ce fac, fac cu pasiune”, se descria Darius în urmă cu trei ani.
De atunci, viața sa s-a schimbat radical! Darius nu și-a schimbat firea visătoare și nici pasiunile, însă și-a descoperit cu adevărat personalitatea. Mai exact, și-a dat seama că simte ca o femeie și vrea să devină una!
Ajuns la vârsta de 18 ani, Darius Bulzan și-a schimbat sexul și a devenit Daria Jane. Sub acest nume a devenit foarte cunoscut pe internet mai ales datorită unor vlogguri de fashion sau în care abordează subiecte sociale sensibile, precum căsătoriile între persoane de același sex.
daria jane



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu