duminică, 31 iulie 2016

Declarația cutremurătoare despre Viorel Lis. Soția lui este distrusă. „Poate muri în două zile”





Oana Lis a ajuns la capătul puterilor și nu știe ce să mai facă pentru ca starea de sănătate a soțului ei să se îmbunătățească. Fostul primar al Capitalei se simte din ce în ce mai rău, după ce în urmă cu doar câteva zile a asuferit un accident. Dacă nu își continuă tratamentul prescris de medici, acesta ar putea muri, după cum chiar Oana spune.
”Dacă nu ia pastilele, poate muri în două zile. Luna aceasta nu am găsit pastilele, trebuie să merg la neurolog, la diabetolog, chiar și cum bani, chiar și fără rețetă, nu am găsit pastilele. Am găsit la un lanț de magazine pastilele și le-au strâns de la mai multe. Mi se pare incredibil că poți să mori cu banii în mână. I s-a declanșat acum un an epilepsia. Unii doctori au spus că ar putea avea Alzheimer și mai bine că are epilepsie, că nu mai poate evolua ca la un copil. A făcut crize de epilepsie, mai ales când nu știam ce are. Nu auzisem ca la 70 de ani să faci epilepsie. Nu îmi plac oamenii care se plâng”, a spus Oana la Antena Stars.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu