luni, 21 noiembrie 2016

Seminar "Inventarierea Patrimoniului" - 12 decembrie, Bucuresti


 
Stimate Partener,
 
Avem onoarea de a va invita in data de 12 decembrie la Seminarul "Inventarierea Patrimoniului".
 
Seminarul isi propune o detaliere a lucrarilor privind organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului, cu aspecte practice, precum si prezentarea diverselor tratamente fiscale si contabile privind rezultatele inventarierii.
 
TEMATICA
·         Definitie, periodicitate, organizare ;
·         Lucrari practice privind organizarea inventarierii (pregatirea, inventarierea propriu-zisa , valorificarea rezultatelor inventarierii) si documentarea;
·         Evaluarea elementelor patrimoniale cu ocazia inventarierii ;
·         Determinarea ajustarilor conform rezultatelor inventarierii ;
·         Tratament contabil si fiscal al rezultatelor inventarierii (de ex. a operatiunilor de regularizare : plusuri/ minusuri de inventar ; amortizari exceptionale ; provizioane ; delimitari in timp ale cheltuielilor si veniturilor)
·         Sesiune de intrebari si raspunsuri
ADMINISTRATIV
Când:        12 decembrie 2016
Unde:        Bucuresti - Sala de cursuri Wolters Kluwer România, Bd. Tudor Vladimirescu 22, Clădirea Green Gate, etaj 6, sector 5
Agenda:    09:00 - 17:00
Pret:          
·         EARLY BOOKING (până la 1 decembrie) – 350 ron + TVA
·         LATE BOOKING (din 1 decembrie) - 450 ron + TVA
 
În preț sunt incluse:  
·         diplomă de participare,
·         pauza de cafea,
·         voucher de 100 lei pentru înscrierea la evenimentele viitoare Wolters Kluwer,
·         voucher Acces iDrept Expert 30 zile,
·         450 lei discount pt achizitie LexForce.
IMPORTANT:  
*Voucher-ul de 100 ron oferit pentru evenimentele viitoare poate fi folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de Wolters Kluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează). De asemenea, acestea au o valabilitate de 3 luni din data evenimentului la care îl primiți.
Nota: În cazul neprezentării nenotificate în scris la adresa de mail cristina.ghica@wolterskluwer.com, cu minim 3 zile înainte de desfășurarea evenimentului, suma achitată poate fi realocată, fără a se restitui, pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer Romania. Realocarea către alt eveniment este posibilă o singură dată, pe o perioadă de 3 luni.
! Inscrierea consta in emiterea unei facturi fiscale, in baza careia puteti achita taxa de participare.
Factura poate fi emisa fie pe persoana fizica, fie pe societate/cabinet/PFA. Pentru emiterea acestei facturi este necesar sa ne comunicati datele complete ale dumneavoastra sau ale societatii/cabinetului/PFA-ului, date de contact si adresa livrarii facturii in original (daca nu corespunde cu adresa sediului social).
 
In cadrul seminarului vor fi oferite informatii despre:
·         ce reprezinta procesul de inventariere
·         etapele procesului de inventariere
·         pregatirea lucrarilor de inventariere
·         procedurile de inventariere
·         modalitatea de actiune a comisiei de inventariere
·         sarcinile conducerii
·         activitatea de inregistrare in contabilitate si tratamente
·         fiscale
·         completarea registrului inventar
TRAINER
 
Cerasela Dragoș
 
Doamna Cerasela Dragoș a condus echipa ABS Financial Services din București, o firmă de consultanță fiscală și servicii de contabilitate. În cariera sa, între altele ca Senior Manager la Ernst&Young, a fost mereu o persoană care știe să comunice oportunitățile fiscale unui public de nespecialiști.
Are peste 25 ani de experiență în domeniu și a contribuit prin cunoștințele ei în domeniul automatizării la ridicarea standardelor de contabilitate și fiscalitate în România. Cerasela are un stil direct și practic, și a condus zeci de training-uri. Preferă grupuri mai mici, pentru că acolo se pot trata în mod interactiv problemele practice ale audienței.
 
De asemenea, in masura in care prezinta interes, va transmit si lista evenimentelor din perioada urmatoare:
 
·         Seminar "Legislatia si Fiscalitatea Vamala. Noutati in 2016" - 23 noiembrie, Bucuresti – 500 Lei + TVA – OFERTA SPECIALA LAST MINUTE: PLATESTI UN LOC, BENEFICIEZI DE GRATUITATE PENTRU CEL DE-AL DOILEA!
·         Seminar "Probleme, dileme şi capcane în materia contenciosului administrativ" - 24 noiembrie, Bucuresti - 450 Lei + TVA
·         Seminar "Aspecte de drept penal si procesual penal in procedura insolventei" - 7 decembrie, Bucuresti - EARLY BOOKING (până la 30 noiembrie) – 350 ron + TVA; LATE BOOKING (din 1 decembrie) - 450 ron + TVA
·         Seminar “Inventarierea Patrimoniului” – 12 decembrie, Bucuresti - EARLY BOOKING (până la 30 noiembrie) – 350 ron + TVA; LATE BOOKING (din 1 decembrie) - 450 ron + TVA
·         Seminar “Retragerea si excluderea asociatilor dintr-o societate comerciala” - 15 decembrie, Bucuresti – 450 RON + TVA
·         Seminar “Ghid practic de dreptul concurentei" - 16 decembrie, Bucuresti - EARLY BOOKING (până la 30 noiembrie) – 350 ron + TVA; LATE BOOKING (din 1 decembrie) - 450 ron + TVA
 
Pentru mai multe informatii si inscriere va stau la dispozitie telefonic sau pe email.
 
Cu deosebita consideratie,
 
_________________________________
Cristina Ghica
Consultant
cid:image003.jpg@01D1059C.44EAF160 
Bucharest, 22 Tudor Vladimirescu Blv., Green Gate, 6th Floor, 050881            
Phone: 031.22.44.158 | Fax: 031.22.44.101

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu