duminică, 20 noiembrie 2016

Dan Manoliu: ”Sunt omul faptelor, nu al vorbelor!”

Dan Manoliu: ”Sunt omul faptelor, nu al vorbelor!”

poza stire electorala manoliu 1Consilier județean, vicepreședinte al Consiliului Județean Neamț, coordonator de campanii și președinte de organizație municipală; acesta este, pe scurt, parcursul profesional din ultimii ani al lui Dan Manoliu, candidatul PSD Neamț pentru funcția de senator. Este unul dintre romașcanii care au o șansă de a ajunge în Parlament și spune că vrea să ajungă acolo pentru a face, nu pentru a spune.
Am fost mereu un om al faptelor, nu al vorbelor. De fiecare dată am preferat să spun că încerc și să rezolv o problemă, decât să promit și apoi să nu mă pot ține de cuvânt. Sunt multe lucruri pe care le-am făcut în toți acești ani de administrație publică, nu le pot enumera pe toate, de unele nici nu-mi mai amintesc. Ceea ce știu cert este că mereu am fost prezent în teritoriu, că am răspuns la telefon indiferent de oră și că, de fiecare dată, am încercat să găsesc o soluție”.poza stire electorala manoliu 2
În 2012, Dan Manoliu era consilier județean și a fost desemnat reprezentant al Consiliului Județean Neamț în Adunarea Generală a Acționarilor la Drupo SA.
Societatea se găsea într-un proces de restructurare din punct de vedere financiar și organizatoric. Atunci am venit cu mai multe soluții redresarea situației la Drupo SA. Am propus restructurarea personalului TESA și auxiliar, testarea personalului din punct de vedere profesional și inventarierea tuturor stocurilor de materiale. Datorită acestor măsuri, dar și a altora similare, la sfârșitului anului 2012 s-a reușit recuperarea unei părți importante din pierderea făcută de societate în perioada 2009 – 2010”.
În 2013, atribuțiile lui Dan Manoliu s-au extins, odată cu preluarea funcției de vicepreședinte al Consiliului Județean Neamț.
poza stire electorala manoliu 3Am avut mai multe servicii și direcții în subordine și m-am implicat activ în realizarea unor activități, am inițiat proiecte de hotărâre. În 2013 am fost inițiator al proiectului derulat cu fonduri europene ”Dezvoltarea infrastructurii turistice și dotarea Salvamont”, al asocierii cu județele Iași și Vaslui pentru o strategie comună de dezvoltare în zona Roman și pe Valea Siretului, am cerut alocarea a 500.000 de lei din bugetul județului pentru înlăturarea efectelor inundațiilor din acea primăvară. În același an s-au finalizat lucrările la pilele podului de la Ion Creangă, la drumul de la Dămuc, la drumul Girov – Hanu Ancuței și s-au executat multe alte investiții”.
Parte din investiții și din proiecte au continuat și în anii următori, în baza unui plan multianual de acțiune.
În ultimii am asfaltat zeci de kilometri de drum județean și am crescut numărul nemțenilor care au acces la o cale de acces decentă. Sunt zeci de kilometri de drum care au fost întreținuți sau modernizați datorită unei bune organizări a personalului și unei bune gestionări a fondurilor. De asemenea, am monitorizat implementarea celor 7 proiecte europene derulate în județ. Poate cel mai provocator a fost Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor în județul Neamț.”
În 2015 au început să se vadă mai mult roadele activității din anii precedenți. poza stire electorala manoliu 4
După multe drumuri pe la ministere și agenții s-a dat o hotărâre de Guvern pentru aprobarea Planului de Management și a Regulamentului Parcului Național Ceahlău. Tot anul trecut am avut bucuria de a vedea că parte din proiecte europene sau cu fonduri de la bugetul de stat s-au finalizat și pot deservi scopului pentru care au fost construite. Mă refer la proiecte precum reabilitarea și modernizarea centrelor școlare și pentru educație incluzivă din județ, îmbunătățirea capacității și calității sistemului de intervenții în situații de urgență în condiții de iarnă, Sistem informatic integrat pentru gestionarea activității și serviciilor de administrație publică din partea de nord a județului, programe de studii flexibile și competitive pentru IT&C și altele. Anul trecut am verificat toate traseele pe care circulă curse de transport persoane și au fost descoperite nereguli care au dus la amenzi de 152.000 de lei și propuneri de retragere a licenței de traseu pentru 7 operatori care activau pe 10 trasee. Pentru întreținerea și reparația drumurilor județene s-au alocat 9.828.000 de lei, în timp ce pentru modernizare s-au investit 19.000.000 de lei. Iar rezultatele cred că se văd în tot județul.”
După toți acești ani și multe proiecte reușite, Dan Manoliu vrea să reprezinte nemțenii în Parlamentul României.
Prin experiența acumulată în administrație, mai ales în ultimii trei ani și jumătate, pot face în continuare foarte multe pentru nemțenii mei, și din calitatea de parlamentar. Eu, întotdeauna, am fost un om al faptelor și mai puțin al vorbelor. Am rămas la fel. Am de gând să arăt că un parlamentar, pe lângă activitatea principală, prin prezența și insistența lui, prin oamenii de decizie la care are acces, prin posibilitatea de a participa la luarea unor decizii importante pentru țară, poate fi reprezentantul cetățenilor în legislativ, omul care lucrează pentru ei. Și mai este un lucru: am certitudinea că programul PSD este cel mai bun pentru nemțeni, pentru județ și pentru România. PSD a demonstrat deja că se ține de cuvânt și tot ceea ce a promis în 2012 a realizat, în proporție de 90%. Sper ca nemțenii să creadă într-un om al faptelor!”
Dan Manoliu – candidat PSD Neamț pentru Senatul României

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu