vineri, 11 noiembrie 2016

Prezentarea candidaților PSD Neamț, la Roman! „Avem nevoie de un Guvern PSD care să fie dedicat oamenilor!”

Prezentarea candidaților PSD Neamț, la Roman! „Avem nevoie de un Guvern PSD care să fie dedicat oamenilor!”

poza stire psd 6În sala de festivități a Primăriei Roman, miercuri, 9 noiembrie, de la ora 17.00, a avut loc o activitate dedicată lansării candidaților PSD Neamț, pentru Camera Deputaților și Senat, și o prezentare a programului de guvernare al PSD.
Sala a fost arhiplină, la manifestare fiind prezenți membri PSD din Roman și din zona Roman, primari, consilieri locali, membri ai organizațiilor comunale, de pensionari și de femei.
Alături de președintele PSD Neamț Ionel Arsene, au stat deputatul Ioan Munteanu, Emilia Arcan, Alexandru Rotaru, Viorel Stan, Dan Manoliu și alți oficiali.
Vreau să încep prezentarea cu Alexandru Rotaru, un tânăr cu care ne mândrim, candidatul dumneavoastră de la Roman, pentru Camera Deputaților.
Continui prezentarea cu Dan Manoliu, președintele PSD Roman, și domnul Viorel Stan, inspector general al ISJ Neamț. Aceștia sunt candidații de la Roman care vă vor reprezenta în Parlamentul României și vreau să vă spun că eu, în calitate de președinte al PSD Neamț, am încredere în ei că vor reprezenta zona Roman așa cum trebuie, că vor reprezenta județul Neamț, așa cum trebuie.poza stire psd 5
Avem nevoie de tinerețea domnului Rotaru, avem nevoie de experiența lui Dan Manoliu, avem nevoie de expertiza domnului profesor Viorel Stan.
Nu vrem să facem lansări fastuoase pentru că noi vrem să arătăm românilor ce vrem să facem, să prezentăm programul de guvernare.
Avem nevoie de un guvern care să fie dedicat oamenilor, nu ca acest Guvern Cioloș care nu face nimic pentru cetățenii României, pentru nemțeni.
Trebuie să crească salariile personalului medical și ale celui didactic pentru că merită acest lucru iar PSD luptă pentru acest lucru, pentru creșterea nivelului de trai.
Cred că Julien Cioloș nu apără interesele României și ale românilor și cred că această experiență tristă, cu acest guvern tehnocrat, trebuie să se termine în decembrie, după alegeri.
În calitate de președinte al CJ Neamț, funcție pe care o ocup datorită dumneavoastră, voi face tot ce trebuie ca locuitorii județului să fie mulțumiți, să aibă tot ce le trebuie.
Mulțumesc cetățenilor Neamțului pentru votul pe care îl vor da în decembrie, pentru candidații PSD, și am convingerea că putem obține 5 deputați și 2 senatori. Am demonstrat că suntem oameni serioși, că suntem oameni care facem ce spunem și că nu venim în fața dumneavoastră cu promisiuni deșarte”, a spus Ionel Arsene, președintele PSD Neamț.
poza stire psd 4Emilia Arcan, președinta Organizației de Femei PSD Neamț, candidat pentru Senatul României, a subliniat faptul că datorită președintelui Ionel Arsene femeile din PSD sunt promovate și le sunt recunoscute calitățile, dovadă susținerea de care are parte, pentru Senatul României.
Emilia Arcan a mai evidențiat faptul că femeile din Neamț trebuie să voteze PSD pentru ca să aibă susținerea, prin candidatele promovate, în Parlamentul României.
Alexandru Rotaru, candidat PSD la Camera Deputaților, a scos în evidență faptul că în PSD Neamț lucrurile s-au schimbat foarte mult și că tinerii sunt apreciați la adevărata lor valoare.
Alexandru Rotaru vrea să fie o voce a tinerilor în Parlamentul României, să facă legi care să sprijine comunitățile nemțene, care să sprijine comunitățile din România.
Vreau să vă spun un singur lucru: eu, Alexandru Rotaru, vreau și pot să fac ceva!poza stire psd 3
Dacă mă cunoașteți, știți că tot ce am realizat a fost prin muncă, în afaceri și în politică. Mă prezint în fața dumneavoastră cu încrederea și forța pe care mi-o dă susținerea echipei PSD, conducerea județeană a PSD.
Este momentul ca PSD să ia decizii și să le ia corect!
Am muncit în PSD, am făcut echipă cu tineri și mai puțin tineri, am făcut echipă cu oameni care doresc binele; să trăiască bine și să primească bine.
Am fost întrebat de ce vreau să candidez? Pentru că am puterea, am determinarea de a schimba în bine ceea ce îmi propun. Am o afacere, trăiesc pe cont propriu și știu ce înseamnă greutățile mediului de afaceri, știu ce înseamnă un salariu pentru un om.
Doresc să fac BINE, de la București spre aici, înspre ACASĂ, înspre județul Neamț, înspre Moldova, înspre toată țara!
Credința mea stă în ceea ce vreau să fac și în ceea ce voi realiza. Pe listele PSD se regăsesc oameni noi, oameni tineri, care simt că România este ACASĂ și care cred în șansa de a ne dovedi forțele.
România merită să luptăm pentru ea! Eu cred în voi, eu cred în România, eu cred în mine și cred în victoria PSD”, a spus Alexandru Rotaru, candidat al PSD Neamț, pentru Camera Deputaților.
Au luat cuvântul și ceilalți oficiali ai PSD Neamț, esența discursurilor fiind programul de guvernare al PSD, un program dedicat românilor și comunităților locale.
Fiecare vorbitor a subliniat faptul că după 11 decembrie, în România trebuie să fie un Guvern PSD și acest lucru poate fi realizat doar dacă voturile nemțenilor vor fi pentru PSD.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu