marți, 15 noiembrie 2016

Alexandru Rotaru – candidat PSD pentru Camera Deputaților: „Viitorul țării este în mâinile tinerilor!”

Alexandru Rotaru – candidat PSD pentru Camera Deputaților: „Viitorul țării este în mâinile tinerilor!”

poza stire rotaru„Tot aud spunându-se ca viitorul acestei tari este in mâinile tinerilor. Eu cred ca viitorul acestei tari este in mâinile, sufletele, gândurile lor, este in fiecare părticica a ființei lor.
Îmi doresc sa am ocazia sa ii reprezint așa cum trebuie, pentru ca sunt unul dintre ei; unul din acei tineri care îndrăznesc sa creadă in Romania!
Se vorbește despre tânăra generație, despre schimbare, dar câte partide au făcut asta? Am fost la București, la lansarea candidaților tineri ai PSD. Am urcat pe scenă alături de ceilalți 50 de tineri care se regăsesc pe listele partidului la alegerile parlamentare. Poate spuneți că suntem puțini, poate puteam fi mai mulți, dar important este că în PSD s-a făcut acest pas, al doilea. Întâi la alegerile locale, unde acum tinerii au ceva de spus în administrația locală.
Acum, avem șansa ca tinerii să ajungă și la nivel mai înalt, acolo unde se iau deciziile și mai importante, pentru cât mai mulți români.
Doresc să fac bine de la București înspre aici, înspre acasă, înspre Roman, înspre județul nostru, în toată țara!” – Alexandru Rotaru
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu