duminică, 9 aprilie 2017

Ionel Arsene: „Marius Neculai va fi viitorul primar al municipiului Roman și are toată susținerea mea!”

Ionel Arsene: „Marius Neculai va fi viitorul primar al municipiului Roman și are toată susținerea mea!”

marius neculai arsene 3În cadrul unei conferințe de presă, organizată la sediul PSD Roman, liderii acestei formațiuni politice, de la Neamț și Roman, au oficializat candidatura omului de afaceri Marius Neculai pentru funcția de primar al municipiului Roman, din partea PSD.
Marius Neculai are susținere foarte bună din partea tuturor membrilor PSD, la ședința de prezentare care a avut loc la PSD Roman înainte de conferința de presă participând membrii cu experiență ai partidului, remarcat fiind de jurnaliști fostul primar Dan Cărpușor, Gabriel Luncanu, Viorel Stan, consilierii locali, județeni și toți președinții de organizații de sectoare din Roman.
Prezentarea a fost făcută de către Dan Manoliu, senator PSD de Neamț și de Ionel Arsene, președintele PSD Neamț și președintele CJ Neamț.
marius neculai arsene 1„Am condus astazi sedinta de Birou Politic al Organizatiei Municipale PSD Roman, in cadrul careia am validat candidatura colegului nostru Marius Neculai pentru Primaria Roman, urmata de o conferinta de presa in care am anuntat oficial aceasta decizie.
De asemenea, membri Biroului au decis in unanimitate ca acesta sa asigure si functia de presedinte executiv al organizatiei.
Am mare incredere in Marius Neculai si ii indemn pe romascani sa faca la fel, el fiind un om care a demonstrat deja ca face performanta in toate functiile pe care le ocupa, un om care provine din mediul privat si care cunoaste problemele comunitatii. Experienta dobandita de-a lungul timpului ii va folosi pentru a transforma potentialul Municipiului Roman in oportunitate.marius neculai arsene 2
Ii asigur pe romascani ca Municipiul Roman, cu Marius Neculai primar, va beneficia de intregul meu sprijin, de cel al Consiliului Judetean Neamt si de cel al Guvernului Romaniei pentru proiectele sale”, a spus Ionel Arsene, președintele PSD Neamț.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu