vineri, 28 aprilie 2017

„PSD va dovedi că este cel mai apreciat partid de către nemțeni!”

„PSD va dovedi că este cel mai apreciat partid de către nemțeni!”

psd partid tare 1Ionel Arsene, președintele PSD Neamț
„La sedinta Comitetului Executiv Judetean PSD Neamt, pe care am condus-o astazi, am luat decizii importante pentru perioada urmatoare, in contextul in care vom avea pe 11 iunie alegeri locale partiale in localitatile Pipirig, Baltatesti si municipiul Roman.
Ne asteapta o perioada incarcata din punct de vedere politic in judet dar entuziasmul si increderea colegilor mei ma fac sa fiu increzator ca PSD va dovedi inca o data ca este cel mai apreciat partid de catre nemteni.psd partid tare 3
Le-am prezentat colegilor in sedinta de azi propunerile de candidati si am votat proiectul de hotarare privind desemnarea coordonatorilor locali de campanie, respectiv deputatul Danut Andrusca pentru Pipirig, primarul de Tirgu Neamt Daniel Harpa pentru Baltatesti, iar parlamentarii Dan Manoliu si Alexandru Rotaru pentru municipiul Roman.
Tot in sedinta de astazi am votat alaturi de colegii mei o hotarare privind planul de masuri pentru dinamizarea activitatii de partid in organizatiile locale. Planul asumat astazi prevede masuri si termene clare pentru atragerea de noi membrii cat si actualizarea bazei de date existente.”
psd partid tare 2Marius Neculai, președinte executiv PSD Roman
„Am participat astazi la sedinta Comitetului Executiv Judetean al PSD Neamt in cadrul careia am luat hotarari importante alaturi de colegii mei privind activitatea politica pe care partidul o va desfasura in perioada urmatoare.
Ii multumesc presedintelui PSD Neamt, Ionel Arsene, si colegilor mei din partid pentru modul in care m-au primit in Partidul Social Democrat si mai ales pentru increderea pe care o au in mine si in sansa mea de a deveni primarul Romanului.
Ma bazez pe sprijinul neconditionat al colegilor mei si in special pe cel al parlamentarilor Dan Manoliu si Alexandru Rotaru, alaturi de care voi coordona campania electorala pentru municipiul Roman pentru alegerile din 11 iunie.”
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu