duminică, 30 aprilie 2017

Primarul Lucian Micu: mesaj către cei care amesteca familia cu politica. „Lăsați-mi familia în pace!”

Primarul Lucian Micu: mesaj către cei care amesteca familia cu politica. „Lăsați-mi familia în pace!”

mesaj lucian micuÎn cursul dimineții zilei de astăzi, sâmbătă, 29 aprilie, pe pagina personală de Facebook a primarului municipiului Roman Lucian Micu a apărut un mesaj cu trimitere directă către un partid politic.
Șeful administrației romașcane a găsit un mesaj pe un cont de Facebook pe care l-a și raportat, mesaj legat de familia acestuia. Contul a fost închis de administratorii Facebook.
Mesajul primarului Lucian Micu
„Pentru PSD, campania electorală de alegere a primarului a început deja și oamenii joacă așa cum știu ei mai bine, cu mizerii și minciuni pe care mintea unui om normal nu le poate gândi.
Așa ne-am trezit, eu și soția mea, că am fi divorțat și că ne vom încheia socotelile după campanie! Ce mizerie! Ce minciună de ultimă speță! Caracteristic pentru PSD! Când nu ai habar de oraș, de proiecte, de ce-i interesează pe romașcani, ataci abject, arunci pe piață tot felul de zvonuri imbecile!
Ca să nu existe dubii: mârșăvia asta m-a prins alături de fetele și de soția mea! Rămâne de netolerat o asemenea atitudine și îi avertizez pe cei de la PSD, dar și pe cei intră in astfel de jocuri murdare, că vor da socoteală în instanță.”
Sursa: Facebook Lucian Micu https://www.facebook.com/lucian.micu.50
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu