sâmbătă, 17 octombrie 2015

Fostii acoliti vorbesc despre spagi uriase ajunse la Elena Udrea. Iata inca o marturie



Elena Udrea a primit, astazi, lovitura dupa lovitura in dosarul Gala Bute. Fostii acoliti, Ana Maria Topoliceanu si Gheorghe Nastasia, au recunoscut absolut toate acuzatiile DNA in fata instantei, au povestit cum ajungeau spagile la Elena Udrea si au cerut aprobarea acordului de recunoastere a vinovatiei, pentru a obtine pedepse mai mic.

Aparatorii Elenei Udrea s-au opus acestor acorduri. In plus, au cerut si ridicarea masurii controlului judiciar pe motiv ca declaratiile date astazi in instanta ar fi fost contradictorii.

UDREA, COMISION SI PENTRU PLATILE DE C.N.I.

"El (n.r. Stefan Lungu) a spus ca trebuie sa fac si eu un efort. Pe parcurs am inteles ce inseamna acel efort. Era vorba sa virez acei zece la suta prin firmele lui Lungu din banii primiti de la CNI. Acele contracte nu erau necesare firmei mele. El nu mi-a spus ca ar fi vorba cu anume persoane din Ministerul Turismului sau CNI.  Eu i-am spus valoarea lucrarilor mele. Am fost de acord sa ii platesc acest comision in modalitatea propusa de Lungu, prin firma lui Last Time Studio. E adevarat ca am transferat la aceasta firma toate actele din actul de sesizare.(...) Stim amandoi de ce le-am facut. Era o modalitate de a plati procentul de zece la suta din incasarile de la CNI.(...) Lungu nu mi-a spus niciodata cum a reusit sa rezolve problema platilor la societatea mea.(...) Nu am vorbit cu alte persoane despre aceasta problema. Am mai vorbit cu Topoliceanu, dar strict pe chestiuni de serviciu, pur tehnice", a declarat in fata instantei Dragos Botoroaga, administrator Consmin.


Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM
Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu