• Au condus ani de zile cea mai profitabila afacere din
municipiu • Cu toate acestea, firma a dat faliment zilele trecute • Zeci
de institutii si societati comerciale au de incasat bani de la aceasta
societate comerciala
Ani de zile au patronat una dintre cele mai profitabile afaceri din municipiul Iasi. Se vorbea ca incasau cu usurinta foarte multi bani si asta starnea invidia majoritatii afaceristilor din oras. Ridicau masinile parcate ilegal, le duceau in garajele primariei, dupa care isi incasau banii. Proprietarul unui autoturism ridicat platea pana la 500 lei pentru a-si recupera masina. O buna parte din banii incasati de la soferi erau incasati de firmele lui Adrian Zahariea, respectiv Transgyw si Transgyw Industry, care incheiase contracte cu municipalitatea pentru a ridica masinile din oras.
Desi au incasat din acest parteneriat cu primaria ani la rand sume uriase de bani, cele doua firme au dat faliment, lasand pe multi cu buzele umflate, fiind vorba bineinteles de cei care aveau de incasat bani de la cele doua societati comerciale. Transgyw Industry a dat faliment saptamana trecuta, iar in cursul zilei de ieri, lichidatorul judiciar a si afisat tabelul definitiv al creantelor. Valoarea totala a datoriilor firmei este de 6.289.462 lei, iar statul roman, prin Directia de Finante, este unul dintre cei mai mari creditori, avand de incasat 989.249 lei. Culmea, si municipalitatea, care a "pompat" ani de zile bani in conturile firmei, are de luate bani de la Transgyw Industry. Astfel, Primaria Iasi s-a inscris la masa credala cu suma de 3.093 lei.
Citeste si: Cum poti castiga lunar un miliard lei daca esti prieten cu cine trebuie
O alta institutie de stat care are de recuperat bani este Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi, care s-a inscris in tabelul creditorilor cu 8.138 lei. Dintre societatile private, unul dintre cei mai mari creditori este Andy Trans Invest SRL din Tomesti, care are de recuperat de la Transgyw Industry o suma mare de bani, adica 1.521.222 lei. In topul creditorilor privati urmeaza firmele de leasing care au sprijinit financiar achizitia de utilaje de catre firma lui Zahariea, respectiv Raiffeisen Leasing IFN SA - 207.922 lei si Scania Credit Romania IFN SA - 193.317 lei. In total, un numar de 22 de societati comerciale au de recuperat bani de la firma lui Zahariea.
"Pana la aceasta data, debitoarea nu a achitat nici o suma din cele inscrise la masa credala si nu si-a declarat intentia de a le achita. Administratorul statutar nu a prezentat administratorului judiciar activitatea desfasurata in aceasta perioada, nici veniturile, nici platile efectuate si nici eventualele posibilitati de redresare a activitatii debitoarei. Avand in vedere aceste aspecte, consideram ca singura solutie de satisfacere a cererilor creditorilor este intrarea in faliment", a aratat lichidatorul judiciar intr-un raport inaintat judecatorilor.
Acum, singura sansa a creditorilor de a-si recupera banii este vanzarea bunurilor firmei. Deocamdata insa, nu au fost identificate bunurile din patrimoniul societatii comerciale. Este posibil ca firma sa nu mai aiba niciun fel de bunuri in patrimoniu, iar in aceste conditii, singura sansa a statului si a celorlalti creditori de a-si recupera banii ramane executarea averii lui Zahariea, daca acest lucru va fi acceptat de judecatori.
Citeste si: Exclusiv! Descinderi la firma unui smecher. Evaziune fiscala surprinsa in flagrant de politistii antifrauda - FOTO, VIDEO
Reamintim ca, firma Transgyw Industry face obiectul unor investigatii penale, demarate dupa ce ofiterii Serviciului de Investigare a Criminalitatii Economice din cadrul Inspectoratului de Politie al judetului au descins la benzinaria detinuta de societate pe strada C.A Rosetti. Asta deoarece, politistii au fost sesizati ca, la aceasta benzinarie se vinde carburant contrafacut. Dupa ce au descins si au facut unele verificari, politistii au ajuns la concluzia ca, la aceasta statie, soferii umpleau, de fapt, rezervoarele masinilor cu ulei vegetal in loc de motorina. Astfel, conform estimarilor facute de politisti, la pompele "benzinariei" s-au vandut cateva tone de ulei de soia care a fost achizitionat de la o societate comerciala din Tiganasi. Uleiul de soia era amestecat cu motorina si aditivi, dupa care era scos la vanzare. Soferii care alimentau nu-si dadeau seama ca, de fapt, puneau in rezervoare un carburant care nu corespunde normelor tehnice. De altfel, politia a primit deja unele sesizari de la proprietarii unor autoturisme, care sustin ca au fost nevoiti sa-si duca masina la service dupa ce au alimentat de la asa-zisa statie de carburanti. In acest dosar, se efectueaza, in prezent, cercetari pentru savarsirea infractiunii de evaziune fiscala.
Ani de zile au patronat una dintre cele mai profitabile afaceri din municipiul Iasi. Se vorbea ca incasau cu usurinta foarte multi bani si asta starnea invidia majoritatii afaceristilor din oras. Ridicau masinile parcate ilegal, le duceau in garajele primariei, dupa care isi incasau banii. Proprietarul unui autoturism ridicat platea pana la 500 lei pentru a-si recupera masina. O buna parte din banii incasati de la soferi erau incasati de firmele lui Adrian Zahariea, respectiv Transgyw si Transgyw Industry, care incheiase contracte cu municipalitatea pentru a ridica masinile din oras.
Desi au incasat din acest parteneriat cu primaria ani la rand sume uriase de bani, cele doua firme au dat faliment, lasand pe multi cu buzele umflate, fiind vorba bineinteles de cei care aveau de incasat bani de la cele doua societati comerciale. Transgyw Industry a dat faliment saptamana trecuta, iar in cursul zilei de ieri, lichidatorul judiciar a si afisat tabelul definitiv al creantelor. Valoarea totala a datoriilor firmei este de 6.289.462 lei, iar statul roman, prin Directia de Finante, este unul dintre cei mai mari creditori, avand de incasat 989.249 lei. Culmea, si municipalitatea, care a "pompat" ani de zile bani in conturile firmei, are de luate bani de la Transgyw Industry. Astfel, Primaria Iasi s-a inscris la masa credala cu suma de 3.093 lei.
Citeste si: Cum poti castiga lunar un miliard lei daca esti prieten cu cine trebuie
O alta institutie de stat care are de recuperat bani este Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi, care s-a inscris in tabelul creditorilor cu 8.138 lei. Dintre societatile private, unul dintre cei mai mari creditori este Andy Trans Invest SRL din Tomesti, care are de recuperat de la Transgyw Industry o suma mare de bani, adica 1.521.222 lei. In topul creditorilor privati urmeaza firmele de leasing care au sprijinit financiar achizitia de utilaje de catre firma lui Zahariea, respectiv Raiffeisen Leasing IFN SA - 207.922 lei si Scania Credit Romania IFN SA - 193.317 lei. In total, un numar de 22 de societati comerciale au de recuperat bani de la firma lui Zahariea.
"Pana la aceasta data, debitoarea nu a achitat nici o suma din cele inscrise la masa credala si nu si-a declarat intentia de a le achita. Administratorul statutar nu a prezentat administratorului judiciar activitatea desfasurata in aceasta perioada, nici veniturile, nici platile efectuate si nici eventualele posibilitati de redresare a activitatii debitoarei. Avand in vedere aceste aspecte, consideram ca singura solutie de satisfacere a cererilor creditorilor este intrarea in faliment", a aratat lichidatorul judiciar intr-un raport inaintat judecatorilor.
Acum, singura sansa a creditorilor de a-si recupera banii este vanzarea bunurilor firmei. Deocamdata insa, nu au fost identificate bunurile din patrimoniul societatii comerciale. Este posibil ca firma sa nu mai aiba niciun fel de bunuri in patrimoniu, iar in aceste conditii, singura sansa a statului si a celorlalti creditori de a-si recupera banii ramane executarea averii lui Zahariea, daca acest lucru va fi acceptat de judecatori.
Citeste si: Exclusiv! Descinderi la firma unui smecher. Evaziune fiscala surprinsa in flagrant de politistii antifrauda - FOTO, VIDEO
Reamintim ca, firma Transgyw Industry face obiectul unor investigatii penale, demarate dupa ce ofiterii Serviciului de Investigare a Criminalitatii Economice din cadrul Inspectoratului de Politie al judetului au descins la benzinaria detinuta de societate pe strada C.A Rosetti. Asta deoarece, politistii au fost sesizati ca, la aceasta benzinarie se vinde carburant contrafacut. Dupa ce au descins si au facut unele verificari, politistii au ajuns la concluzia ca, la aceasta statie, soferii umpleau, de fapt, rezervoarele masinilor cu ulei vegetal in loc de motorina. Astfel, conform estimarilor facute de politisti, la pompele "benzinariei" s-au vandut cateva tone de ulei de soia care a fost achizitionat de la o societate comerciala din Tiganasi. Uleiul de soia era amestecat cu motorina si aditivi, dupa care era scos la vanzare. Soferii care alimentau nu-si dadeau seama ca, de fapt, puneau in rezervoare un carburant care nu corespunde normelor tehnice. De altfel, politia a primit deja unele sesizari de la proprietarii unor autoturisme, care sustin ca au fost nevoiti sa-si duca masina la service dupa ce au alimentat de la asa-zisa statie de carburanti. In acest dosar, se efectueaza, in prezent, cercetari pentru savarsirea infractiunii de evaziune fiscala.
Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu