joi, 26 noiembrie 2015

DRAMA personală a actriţei Aimee Iacobescu: "N-am nici bani de pâine, mor de foame! UNITER m-a jignit"

26 Noi 2015 - 12:50
Celebra actriţă Aimee Iacobescu, în vârstă de 69 de ani, trăieşte drama vieţii sale. Toată pensia ei se duce pe medicamente vitale, iar în portofel mai rămâne doar cu 40 de lei pentru facturi şi mâncare.

După 40 de ani de activitate pe scena Teatrului Naţional Bucureşti (TNB), a ajuns să-şi vândă obiectele de valoare din casă, pentru a suprevieţui, scrie, în exclusivitate, ziarulring.ro.

Îşi pusese speranţa într-o indemnizaţie de merit de la UNITER (Uniunea Teatrală din România), considerând că e îndreptăţită să o primească. În acest sens, în urmă cu doi ani, a depus o cerere, dar răspunsul a fost unu rece şi cinic: "Să mai aibă răbdare... câţiva ani!"

„Îndeplinesc toate condiţiile de acordare. Am în palmares zeci de premii naţionale şi internaţionale, am recomandări serioase de la guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, şi de la alte personalităţi marcante, deţin «Meritul cultural» în grad de comandor. L-am sunat pe preşedintele UNITER, Ion Caramitru, şi mi-a spus că până mi se va acorda această indemnizaţie mai durează ani şi că înaintea mea sunt alţii cu mai multe merite... Mi s-a părut jignitor. Aşa că, până atunci, n-am decât să mor de foame. Şi singura speranţă era la UNITER. Acum nu mai am nicio ieşire”, declară Aimee Iacobescu, cu lacrimi în ochi, pentru Ziarul Ring.


Citeşte mai multe despre:   Aimee Iacobescu,   TNB,   uniter,   ion caramitru,   drama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu