miercuri, 1 iunie 2016

Conferinta "Reguli Noi in Achizitiile Publice. Noul ca poveste veche. Indrumar de Interpretare"

http://d9hhrg4mnvzow.cloudfront.net/info.wolterskluwer.ro/reguli-noi-in-achizitiile-publice-17-iunie/fa451b48-lp-655x350.jpg
 
Stimate Partener,
 
Vineri, 17 iunie 2016, WOLTERS KLUWER ROMANIA, impreuna cu  MASTERUL DE ACHIZIȚII PUBLICE, CONCESIUNI ŞI PPP, FACULTATEA DE DREPT A UNIVERSITĂŢII DIN BUCURESTI, PPP RESEARCH CENTER, REVISTA ROMÂNĂ DE PARTENERIAT PUBLIC – PRIVAT şi EDITURA UNIVERSUL JURIDIC organizează conferinţa cu tema „REGULI NOI ÎN ACHIZIŢIILE PUBLICE. NOUL CA POVESTE VECHE. ÎNDRUMAR DE INTERPRETARE”, eveniment ce va avea loc la Aula Magna a Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti (Bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46).
 
Conferinţă acreditată INPPA.
Conferinţa este inclusă în programul de pregătire şi perfecţionare continuă a avocaţilor.
Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinţei, în baza criteriilor de evaluare INPPA.
SUBIECTELE ABORDATE AU ÎN VEDERE DISPOZIȚII LEGALE NOU REGLEMENTATE, CU PRECIZAREA JURISPRUDENȚEI CURTII DE JUSTIȚIE CARE A STAT LA BAZA RESPECTIVELOR ARTICOLE DE LEGE, DREPT CHEIE DE INTERPRETARE.
 
Agenda evenimentului
 
CÂND?   17 Iunie 2016, 9:00
UNDE?  București,  Aula Magna a Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti (Bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46).
ÎNSCRIERI:
Ø  Pachet de bază – taxa este de 300 de lei (TVA inclus) și cuprinde:
ü  Mapa evenimentului și diploma de participare;
ü  Un exemplar al Revistei Române de Parteneriat Public-Privat, la alegere dintre numerele de mai jos:
§  Revista Română de Parteneriat Public-Privat nr. 11/2014;
§  Revista Română de Parteneriat Public-Privat nr. 12/2014;
§  Revista Română de Parteneriat Public-Privat nr. 13/2015;
ü  Pauzele de cafea și pauza de masă (bufet suedez). 
Ø  Pachet Premium – taxa este de 400 de lei (TVA inclus) și cuprinde:
ü  Pachetul de baza (a se vedea mai sus).
ü  Un exemplar al cărții „Noua legislație a achizițiilor publice și a concesiunilor”.
Reduceri:  Pentru studenți, masteranzi sau doctoranzi și pentru STAGIARII PROFESIILOR JURIDICE organizatorii oferă o reducere specială de 100 de lei din taxa aleasă. Pentru a beneficia de această reducere, participantul va transmite pe adresa de e-mail cristina.ghica@wolterskluwer.com și o dovadă care atestă calitatea acestuia.
! Inscrierea consta in emiterea unei facturi fiscale, in baza careia puteti achita taxa de participare.
Factura poate fi emisa fie pe persoana fizica, fie pe societate/cabinet/PFA. Pentru emiterea acestei facturi este necesar sa ne comunicati datele complete ale dumneavoastra sau ale societatii/cabinetului/PFA-ului, date de contact si adresa livrarii facturii in original (daca nu corespunde cu adresa sediului social).
 
IMPORTANT:  
Persoanele care au achitat taxa de participare, dar care, din motive obiective, nu mai pot participa la conferință, pot solicita returnarea banilor până cel târziu marți, 10 iunie 2016.  Solicitările ulterioare nu vor fi luate în calcul, având în vedere costurile logistice aferente manifestării. Mulțumim pentru înțelegere.
Conferinţa va avea un caracter interactiv, motiv pentru care participanţii sunt rugaţi să transmită pe adresa de e-mail cristina.ghica@wolterskluwer.com orice problemă de drept în vederea supunerii la dezbateri în cadrul conferinţei.

Panelul 1 – Moderator conf. univ. dr. Simona Gherghina
Carmen Mărcuș – expert economic Reprezentanta Comisiei Europene în România
·         Implementarea corectă a directivelor europene;
Conf. univ. dr. Monica Raţiu – Facultatea de Drept a Universității din București;
·         Conlucrarea autorității contractante cu operatorii economici la realizarea documentației de atribuire;
Ioan Baciu – Membru al Grupului de experţi în achiziţii publice al Comisiei Europene;
·         Achizițiile publice sustenabile.

Panelul 2 – Moderator conf. univ. dr. Monica Raţiu
Conf. univ. dr. Simona Gherghina – Facultatea de Drept a Universității din București;
·         Modificarea contractului de achiziție publică
Drd. Marilena Ene – colaborator extern al Facultății de Drept, Universitatea din București;
·         Insolvența operatorului economic în achizițiile publice;
Conf. univ. dr. Adriana Almăşan – Facultatea de Drept a Universității din București;
·         Excluderea ofertantului din procedura de atribuire pentru motive legate de distorsionarea concurenței.

Panelul 3 – Moderator conf. univ. dr. Adriana Almăşan
Dr. Florentina Drăgan – Consilier de soluţionare, membru al Colegiului de conducere al CNSC;
·         Aspecte procedurale noi în formularea și susținerea contestației în fața Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor;
Dr. Cristina Florescu – Judecător la Curtea de Apel București, Secția contencios administrativ și fiscal;
·         Aspecte procedurale noi în promovarea plângerii împotriva deciziei CNSC;
Dr. Bogdan Cristea – Judecător la Curtea de Apel București, Secția contencios administrativ și fiscal;
·         Aspecte de noutate în soluționarea contestației pe cale judiciară.
 
Pentru mai multe informatii si inscriere va stau la dispozitie telefonic sau pe email.
Cu deosebita consideratie,
 
_________________________________
Cristina Ghica
Consultant
cid:image003.jpg@01D1059C.44EAF160 
Bucharest, 22 Tudor Vladimirescu Blv., Green Gate, 6th Floor, 050881            
Phone: 031.22.44.158 | Fax: 031.22.44.101
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu