marți, 28 iunie 2016

Men's health – cum să mărești penisul cu 8 cm

Men's health – cum să mărești penisul
cu 8 cm

Vreau să vă mărturisesc povestra care a avut loc în familia noatră. Sper că va ajuta să păstreze armonia relațiilor în multe familii, în cazul în care bărbatul are o problemă delicată - dimensiunea mică a penisului.

Cum soțul meu a reușit să mărească dimensiunea penisului cu 8 cm, fără a recurge la intervenții chirurgicale. Mărturiserea soției.

Mai întâi, pe scurt despre familia noastră. Numele meu este Dana, am 26 de ani. Lucrez ca manager într-o companie mare. Soțul meu Andrei, el are 31 de ani. Lucrează ca electrician. Trăim orașul Timişoara.
Acum, de fapt, povestea
Încă când mă întâlneam cu Andrei și s-a început relația sexuală între noi, din start am observat că penisul lui este mic. Atunci m-am gândit (de altfel, sub influența diferitelor publicații în mass-MEDIA) că în principiu nu este atât de important, mai important este însuși omul.În acest sens Andrei este la înălțime - grijuliu, bun la suflet, frumos, ingrijit și vedeam că el mă iubește. De aceea am fost de acord să fiu soția lui.
Andrei a fost un tânăr frumos și grijuliu. De aceea am fost de acord să fiu soția lui.
Repede a zburat luna de miere și mi-am data seama, cu groază, că nu voi putea trăi cu soțul meu. Deja v-ați dat seama că e din cauza lungimii mici a penisului. Anume din acest motiv nu am avut niciodată orgasm. Andrei nu a fost primul meu bărbat (el a știut de asta încă înainte de nuntă), așa că am putut compara senzațiile cu primul bărbat (în rest soțul meu era mai bun).
Din cauza insatisfacției sexuale am devenit agitată, în familie au apărut scandaluri. Bine se zice in popor: “Dacă soția nu strigă noaptea, ea strigă ziua.” Andrei ma tot întreba ce s-a întâmplat cu mine? De teamă să nu-i rănesc psihicul, evitam răspunsul la această întrebare. Într-o zi ne-am certat foarte tare și eu i-am strigat în față, că el are un penis mic și nu mă satisface. Chiar și până în prezent îmi este rușine că i-am spus asta. În scurt timp după această ceartă am plecat de la Andrei.
Peste o lună a început să-mi facă curte un coleg de la serviciu. Am început o relație dar, tot nu am putut uita de soțul meu. Deși în plan sexual eram satisfăcută, îmi lipsea mult căldura cea sufletească pe care am avut-o cu Andrei.
Nu l-am putut uita pe Andrei și căldura cea sufleteasca care a fost între noi
Așa a trecut un an. Odată pe neașteptat de veste m-a sunat Andrei. El a spus că mareu m-a iubit, indiferent de ceea ce s-a întâmplat între noi și mi-a mărturisit că și-a lungit penisul doar ca să mă întorc la el. Ceva s-a întâmplat în sufletul meu și eu fără ezitare am strigat “Da !”, deja peste o oră am fost alături de el. Evident că am făcut dragoste și astfel încă nu a fost niciodată. Am început din nou să trăim împreună ca și cum nici nu ne-am fi despărțit.
Andrei mi-a povestit cum el și-a lungit penisul. Apropo, cu până la 8 cm lungime și aproape 2 cm în diametru ! Fără intervenții chirurgicale, la care eu de la început m-am gândit.
Da, soțul meu a vrut de la început să recurgă la ajutorul unui chirurg și chiar a adunat 20 000 de lei pentru operație. Dar, întâmplător, el a aflat de la prietenul său care, era plecat în America despre o cremă nouă care a fost inventată în SUA, se numeste MAXI SIZE. Prietenul i-a trimis această cremă și iată rezultatul uimitor.
Acum suntem 3 - Andrei + Dana + Gabriel = Familie
Peste o lună după ce am reluat relația noastră eu am rămas însărcinată, peste 9 luni am născut un băiat pe care l-am numit Gabriel. În onoarea prietenului care i-a trimis lui Andrei crema minunată MAXI SIZE din SUA. Apropo, acum recent, Ministerul Sănătății din România a permis vânzarea cremei MAXI SIZE la noi în țară. Deci, acum liber, poate fi comandată pe site-ul oficial al producătorului.
Iar cei 20 de mii de lei am cheltuit pentru reparația apartamentului nostru!
Și încă, fetelor, un secret vreau să vă spun MAXI SIZE mărește nu numai lungimea dar și potența. Deci, dragele mele, dacă bărbații au astfel de problemă trbuie să INSISTAȚI ca el să comande crema și problema va fi rezolvată peste o lună. Sau puteți sa-i faceți iubitului dvs. o surpriză și să comandați crema MAXI SIZE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu