miercuri, 29 iunie 2016

Anamaria Roman a slăbit singură şi îi va ajuta pe alţii

Anamaria Roman a slăbit singură şi îi va ajuta pe alţii

Salutare, dragi cititoare! Cu toții ați observat că am slăbit deja foarte mult. În ultima vreme, am fost copleșită de întrebări despre cum am reușit. A devenit, practic, imposibil să fac față fluxului de mesaje private. Mă străduiesc să răspund tuturor, să vă susțin, dar în ritmul acesta, în curând va trebui să trăiesc pe internet. Așa că am decis să scriu acest articol și să răspund la întrebarea: Cum am slăbit 26 kg? (Asta nu înseamnă că nu puteți să-mi scrieți și să mă întrebați ceva, doar că așa îmi va fi mie mult mai simplu)

Perioada în care am slăbit a durat exact O LUNĂ! Recunoașteți, este un REZULTAT UIMITOR!

Istoric

Nu am fost niciodată deosebit de suplă, dar în ultimul timp totul a scăpat de sub control! Pe abdomen mi-au apărut 3 cute dezgustătoare, ca la un buldog, coapse imense şi rotunde, picioarele şi fundul au început să crească împreună cu toate celelalte. Bineînţeles, am decis să slăbesc cu orice preţ. Am renunţat la produsele grase, prăjite şi la mâncatul noaptea. Am început să alerg în fiecare dimineaţă, iar seara mergeam la sală. Dar în loc să slăbesc, continuam să cresc în greutate. După o lună cântăream 89 kg. Am început să ţin o dietă severă, apoi a doua şi a treia. Am început să uit gustul cărnii, al pâinii, al cartofilor şi al dulciurilor. Mâncam doar fructe şi legume şi beam doar apă sau iaurt. Am încercat cele mai scumpe ceaiuri de slăbit – toate fără nici un rezultat. Kilogramele pierdute se acumulau în corpul meu chinuit.

Nici dietele, nici pastilele nu ajută, ci doar vă „mănâncă” banii!
Sportul – prea complicat şi necesită prea mult timp! Ce-i de făcut?

După o lungă serie de diete, pastile, cluburi sportive şi antrenori personali, evident, am renunţat. Dar într-o zi, din simplu noroc, am dat peste un nou produs, Pectin, şi, făcând cunoștință cu acesta, am hotărât să-l încerc. Într-adevăr, am auzit şi mai înainte că Gabriela Cristea, Teo Trandafir, Nicoleta Luciu şi mulţi alţii au slăbit cu ajutorul Pectin, dar priveam lucrurile cu scepticism şi cu neîncredere. Însă nu mai erau alte opţiuni, iar eu trebuia să slăbesc urgent!

Milioane de femei din America şi Europa au încercat Pectin şi, conform rezultatelor studiilor efectuate, 96,7% au obţinut o pierdere în greutate REALĂ de câte 12-17 kg într-un interval de 23 de zile!

Așa că am decis! Am intrat pe site-ul lor, am citit cu atenție totul încă o dată și am comandat acest produs. Peste câteva săptămâni, am primit coletul, am citit instrucţiunile şi am început să acţionez conform planului.

Combinaţia fermenţilor unici şi sistemele de utilizare
fac Pectin incomparabil şi indispensabil pentru Dvs.!

Rezultate

Astfel, după 2 (două) săptămâni, am observat rezultate şocante – am slăbit cu 12,7 kg! S-au redus inflamaţiile, tenul a devenit mai proaspăt! Abdomenul s-a redus considerabil, coapsele s-au tonifiat! Şi, în general, mi-a apărut un aşa-zis „ spirit de luptă”! Am început să cred că, într-un asemenea ritm, în curând mă voi transforma dintr-o femeie grasă într-o prinţesă! Şi toate acestea fără diete şi antrenamente! Eu continuam să mănânc! Tot ce-mi doream! Mie îmi convine o astfel de opţiune! Deja îmi provocau repulsie fitness-ul şi antrenamentele...
Spre sfârșitul celei de-a treia săptămâni, am mai slăbit 6 kilograme! Mă simțeam practic ca Degeţica! Starea de sănătate s-a îmbunătățit, am început chiar să urc pe scări până acasă, ca să îmi antrenez picioarele. Şi eu doar urmam instrucţiunile, doar urmam graficul de consum! Doar un leneş n-ar slăbi! Este într-adevăr cel mai simplu şi plăcut mod de a slăbi din toate timpurile! Cu un astfel de regim uşor nici n-am observat cum au trecut aceste trei săptămâni! Şi cu ele aproape 19 kg de grăsime nesuferită!
Am sărbătorit victoria finală după 31 de zile. Încreţiturile de pe abdomen au dispărut! Am slăbit 26 kg şi am obţinut o supleţe la care nici nu visam! Căci la vârsta mea e mult mai greu să slăbești decât la 20 de ani. Sunteți de acord cu mine?

Mie încă nu-mi vine să cred că acum arăt ASTFEL:

Apropo, Pectin a fost testat de către Academia de Științe a României în anul 2012. Rezultatele i-au surprins pe academicieni, însă nu au fost făcute publice și au fost ignorate.


De ce? Deoarece pentru companiile farmaceutice, medicii nutriționiști şi clinicile private nu este profitabil un produs de slăbit care FUNCŢIONEAZĂ CU ADEVĂRAT!
Care, de altfel, costă foarte puțin..

Acum, eu recomand Pectin tuturor prietenelor mele, colegilor de serviciu. Trebuie neapărat comandat de pe site-ul oficial al produsului. În general, eu sunt complet mulţumită de rezultate, şi cred că şi voi veţi reuşi! Cu atât mai mult, contrar multor păreri, nu trebuie să vă limitaţi alimentaţia şi să vă torturaţi cu antrenamente fără sfârșit.

Încă mai visaţi la un trup suplu? Ajunge! E timpul să acţionaţi!
Scăpaţi de grăsimea nesuferită imediat!


Voi răspunde aici la întrebările care mi se adresează cel mai des:

Dacă apar vergeturi?
Nu, Pectin nu lasă vergeturi! Scăderea în greutate se face treptat și astfel nu dăunează organismului.
Ce se întâmplă cu pielea? Cum se tonifică?
Pielea se comprimă ideal! Nici eu, nici cunoscuţii mei, nu am avut probleme cu celulita şi cu tot ce ţine de ea!
Repet, niciun fel de celulită și nici ceva similar nu va apărea!
Ce e cu alimentaţia? Ce dietă trebuie urmată?
Eu sunt împotriva dietelor – nu avem nevoie de ele, trebuie pur şi simplu să nu uitaţi să consumaţi regulat acest supliment.
Este adevărat că nu trebuie mâncat după ora 18:00?
Este un mit! Se poate mânca oricând, așa cum obișnuiți sau doriți! Desigur, în general, pentru a vă menține sănătatea, ideal ar fi să mâncați puțin și des.
P.S. Rog doamnele care au slăbit cu ajutorul Pectin să scrie despre rezultate obţinute! E foarte interesant cum îi ajută și pe alţii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu