marți, 28 iunie 2016

Cum am pierdut 32 de kg în doar în două luni.

Cum am pierdut 32 de kg în doar în două luni.

Autor: Adina Daboc.
Buna ziua tuturor! Numele meu este Adina Daboc și aș dori să împărtășesc cu cititorii povestea mea de succes despre lupta împotriva excesului de greutate. Deci, cum am pierdut 32 de kg în două luni.
Adina Daboc
Totul a început în copilărie. Deja la 6 ani era diferența între mine și copiii de vârsta mea. La școală înduram batjocoră permanentă. Dar am avut pasiunea de a cânta și aceasta m-a ajutat intr-o oarecare măsură. Profesorii observând talentul meu m-au încurajat să particip la concerete școlare dar, fiecare performanță în public era însoțită de râs și insulte din partea spectatorilor. Așa că a trebuit sa renunț la visul meu de a cânta în public.
Când am absolvit liceul mama a reușit să mă convingă să intru la facultate, unde am putut sa-mi dezvolt talentul. Așa am devenit studentă la Universitatea Națională de Muzică din București. A fost foarte greu să intru la facultate și eu cred ca acest pas este unul din cele mai indrăznețe din viața mea. Dar, din cauza aspectului meu fizic nu a fost totul atât de roz. La vârsta de 21 de ani când îmi doream și eu o relație normala cu un băiat bun, cântarul îmi arăta 90 de kg la înâltimea 173 cm. Băieți buni erau la univesitate dar, in mare parte mă ocoleau și toată conversația se limita la “Bună ! - Pe curând !”. Atunci am decis să mă ocup de mine. Am încercat tot felul de diete, tot felul de ciaiuri, în fiecare seară la fitness. Reușeam doar să slăbesc cu 5 kg și apoi să le adug din nou, nici o stabilitate.
Adina Daboc
Scolarita
Totul a fost în zadar și am hotărât să mă opresc și să renunț la încercările mele de a slăbi. Mă-am concentrat în întregime asupra învățăturii, acest lucru mi-a permis să absolvesc facultatea cu note foarte bune și să mă preocup de căutarea locului meu în viață. Îmi doream să ajung pe scenă și am început să merg la diferite audiții. Și iată ca, într-o zi, am dat peste un anunț în care se spunea că o trupă este în căutarea unei interprete. Eram foarte emoționată, pentru această audiție m-am pregătit o săptămână întreagă, chiar și o rochie nouă mi-am cumpărat special pentru acest eveniment. Am evoluat perfect și am fost sigură 100 % că am trecut preselecția deoarece, celelalte fete nu se deosebeau prin mare talent. Imaginați-vă, surprinderea mea, când în aceeași seară am primit un telefon și mi-au spus: “Ne pare foarte rău dar, nu ai trecut din cauza aspectului fizic.” Adică, pentru ei a fost mai important cum arată interpreta, nu cum cântă.
Însă, anume acum, în viața mea a avut loc un moment de cotitură.
Adina Daboc
La înalțimea 173 cm cântăream 90 kg
Încă fiind studentă, am făcut cunoștință cu prietena mea cea mai bună, Constanța care, de asemenea, a avut probleme cu greutatea. Anume din acest motiv am devenit prietene. După toată această poveste tristă cu locul de interpretă în trupă, i-am dat un telefon și m-am plâns de soarta mea. Ea mi-a propus să ne întâlnim și a fost mare surpriza când am văzut-o. Constanța mea absolut nu semăna cu fata cea cu forme pe care o știam. Aproape 40 de minute nu am putut să-mi vin în fire, la cafenea ea mi-a povestit cum a reușit să găsească remediul care a ajutat-o. S-a dovedit a fi un spray special cu ajutorul căruia pierzi kilogramele. Acesta este spray-ul de slăbit Fito Spray, produs după licența renumitei companii elvețiene Hofmann L.R., care se specializează pe produse de slăbit. În componența lui, naturală de altfel, (în Europa regulile sunt stricte) intră: extractul de mango, fructele de asai, goji, garcinia cambogia și cafeaua verde. Dar componentul de bază al spray-ului de slăbit este L-Carnitina. Aceasta este folosită de sportivi în perioada de ”uscare” a mușchilor și eficiența ei în lupta cu grăsimea nu poate fi contestată. Ea reduce nivelul de colesterol din sânge și contribuie la sporirea metabolizării grăsimilor.
Adina Daboc
FitoSpray
Conform instrucțiunii este necesar de o pulverizare orală după mâncare așa că, cu utilizarea nu au apărut probleme. M-am gândit daca pe ea a ajutat-o atât de mult atunci, ar trebui să mă ajute și pe mine. După o săptămânâ de utilizare am hotărât să mă urc pe cântar și literalmente nu am crezut ochilor, 5 kg parcă nici nu au fost. Am continuat să folosesc Fito Spray și în curând m-am simțit mult mai ușor, a dispărut senzația de greutate după mese chiar și după haine se vedea că centimetrii pleacă. Încă o săptămână și înca minus 4 kg. În general timp de duoă luni am slăbit cu 32 de kg.
Adina Daboc
În general timp de duoă luni am slăbit cu 32 de kg
Această metodă a fost cea mai ușoară și cea mai rapidă din viața mea. Acum cântăresc 60 de kg și totul e perfect. Sunt interpretă în altă trupă, în viața mea a apărut un om frumos și iubitor alături de care mă simt fericită. În orice caz eu nu regret nimic, important este că acum, am început să trăiesc cu adevărat.
Adina Daboc
La odihnă în Republica Dominicană
Iar cititorilor le doresc din suflet să fie fericiți și să scape din captivitatea kilogramelor în plus! O să reușiți neapărat, trebuie doar să credeți! Cel mai bun premiu este senzatia de nou, de bucurie și de satisfacție atunci când te vezi în oglindă slăbit. Satisfacția și bucuria că ai reușit!
Sper din tot sufletul că experiența mea va ajuta mai mulți oameni și va servi drept motivare pe calea realizării acestui scop mare! Vă doresc succes și slăbire ușoară!
Link-ul site-ului furnizorului oficial Fito Spray voi lăsa mai jos. Apropo, acum produsul este la reduceri așa că grăbiți-vă să-l achiziționați la un preț scăzut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu