miercuri, 29 iunie 2016

Psoridex

Bună! Mă numesc Linda Williams și am 36 de ani. M-am decis să vă împărtășesc povestea mea despre cum am tratat psoriazis. Subiectul este un pic sensibil, în special pentru femei. Nu este ușor să vorbești despre acest subiect...Psoriazis este o boală complicată, care are de asemena un impact estetic. Viața poate deveni o corvoadă atunci când ai plăci urâte pe piele. În afară de mâncărime, umflături și exfoliere, trebuie să faci față și celor care vorbesc despre tine pe la spate. Mulți chiar cred că boala psoriazis este contagioasă. Așa că cei care suferă de psoriazis devin aproape izolați de societate și astfel nu pot trăi o viață normală..Mă aflu la o vârstă la care poți fi ușor rănit de părerea celorlalți, dar acest lucru s-a dovedit a fi prea greu chiar și pentru mine...
Această poveste a început acum aproximativ cinci ani. Într-o zi făceam duș, dar apoi am simțit niște coji pe piele, în zona cotului. Acestea au fost primele zone afectate de inflamație. Arătau ca niște plăci rozalii și erau tari cu urme de coajă. Am aplicat o cremă cosmetică pe suprafața respectivă. Credeam că este vorba doar de piele uscată, rezultatul îngrijirii mele neadecvate. Vreau să spun că am întotdeauna grijă de mine și aleg cu atenție ce produse cosmetice și de îngrijire personală să folosesc. Nu am avut niciodată o alergie.
După aproximativ trei săptămâni au început să se dezvolte niște plăci neobișnuite și m-am cam îngrijorat. Am consultat imediat un dermatolog. După o inspectare atentă și o analiză a rezultatelor, diagnosticul a fost psoriazis. Am fost șocată! Doctorul mi-a prescris terapia obișnuită. Produse pe bază de hormoni (creme și loțiuni) și un program homeopat (baie cu săruri și ierburi marine). Tratamentul a avut numai rezultate temporare. Plăcile s-au decolorat, iar celelalte simptome (mâncărime cu reacții inflamatorii) au dispărut. Cu toate acestea, după ce am oprit tratamentul intensiv și am început întreținerea, toate problemele au revenit. Mai mult decât atât, după tratamentul cu hormoni, plăcile au început să se dezvolte mai rapid. Toate acestea au durat aproximativ 2 ani și jumătate. Apoi psoriazis s-a extins pe întreaga suprafață a ambelor mâini. Am fost șocată să observ semne ale bolii de asemenea pe picioare și fese! Apoi aproape că am înnebunit. Situația chiar s-a înrăutățit datorită panicii mele. Atunci când am văzut comentariile altor persoane care sufereau de psoriazis, am devenit chiar și mai stresată. Unii nu au putut să se vindece timp de 15-20 de ani. Alții au trăit cu această boală întreaga lor viață...
Cumpăram în disperare din farmacii diferite produse împotriva psoriazis. Creme, dropsuri, spray-uri, orice...Am încercat metode alternative de tratament, cum ar fi spa-uri cu un fel de nămol special. Odată chiar am încercat să exorcizez boala cu un descântec străvechi. Bineînțeles că nu s-a produs niciun rezultat. Problema mea îmi afecta viața și slujba într-un ritm rapid. Mă simțeam stânjenită datorită aspectului meu, care mă făcea să fiu iritabilă, agresivă și hipersensibilă. Și nu vedeam nicio lumină la capătul tunelului...
Am auzit de Psoridex de la o prietenă. Aceasta este în favoarea tratamentelor naturiste care nu implică ”substanțe grele” cum ar fi hormoni. După întreaga mea experiență cu diferitele medicamente, nu mi-a luat mult să fiu convinsă. Am cumpărat Psoridex imediat de pe siteul producătorului și am început tratamentul. Nu aveam nimic de pierdut, decât timpul și energia mea...Ca să fiu sinceră, după atâtea încercări nereușite de vindecare, nu mai speram să obțin un efect favorabil. Cuvintele doctorului meu cu privire la faptul că produsele naturiste sunt inutile pentru o problemă pe care hormonii nu au reușit să o învingă erau înrădăcinate în mintea mea.
După 10 zile de tratament cu Psoridex, am observat rapid că nu mai aveam senzația de mâncărime și arsură. Câteodată chiar uitam cu desăvârșire faptul că sufeream de psoriazis...De asemenea aspectul pielii mele s-a schimbat. Plăcile au început să se estompeze, iar reacțiile mele inflamatorii au dispărut! Exfolierea a dispărut, iar pielea mea a devenit din nou netedă! Nu îmi venea să cred! Am aplicat Psoridex pe noile plăci iar acestea au încetat să se dezvolte, apoi au dispărut complet! Reușita tratamentului meu cu Psoridex m-a impresionat într-adevăr și așteptam cu nerăbdare să termin tratamentul. După o lună, nu mai era nicio urmă de boală! Pielea mea era exact ca în perioada dinainte de boală. Nu mai aveam pe piele nici plăgi, nici coajă sau alte semne ale bolii psoriazis. Nimic!
După aproximativ trei luni, îmi revenisem complet. Nu mi-au mai apărut alte plăci, iar cele dinainte s-au transformat în puncte minuscule pe care numai eu le puteam observa. Cu toate acestea, odată cu trecerea timpului, acestea au devenit din ce în ce mai mici, apoi au dispărut complet. Acum folosesc Psoridex în mod proactiv, o dată la două luni. Poate să nu fie necesar. Dar oricum Psoridex nu are contraindicații sau efecte secundare, așa că poate fi utilizat chiar și după terminarea tratamentului. Nu pot descrie în cuvinte cât sunt de fericită! Sincer îmi doresc ca experiența mea să îi ajute pe toți cei care au nevoie de un tratament special să înceapă o nouă viață mai sănătoasă fără psoriazis!
Acum vă voi împărtăși informații cu privire la compoziția produsului. Psoridex conține 6 ingrediente principale.
  • Uleiul de floarea soarelui
    Acesta are proprietăți de calmare și ajută la eliminarea senzației de mâncărime. De asemenea are un ușor efect analgezic pentru piele și încheieturi.
  • Parafina lichidă
    Aceasta are proprietăți antibacteriene și ajută la vindecarea rănilor. Este ingredientul principal care ajută la penetrarea ingredientelor active în straturile mai profunde ale pielii.
  • Uleiul de migdale
    Acesta reduce inflamațiile și controlează funcționarea glandei. Are un efect de calmare și alinare.
  • Uleiul din semințe de măceșe
    Acesta reține umezeala din piele și ajută la o exfoliere mai puțin intensă. De asemenea ajută la curățarea ușoară a suprafețelor afectate ale pielii. Are proprietăți antioxidante și oferă pielii vitamine și minerale.
  • Uleiul din germeni de grâu
    Acesta stimulează pielea și îmbunătățește funcțiile regenerative ale pielii. Elimină senzația de arsură și mâncărime și determină îndepărtarea plăcilor de pe piele.
Butilat de hidroxitoluen (BHT), dizolvat în vitamina C (ascorbil palmitat), geraniol, citronellol, eugenol, miristat de izopropil. Aceste componente igienizează pielea și previn pătrunderea diferitelor infecții în sistemul circulator. Echilibrează procesele metabolice în straturile mai profunde ale pielii, îmbunătățesc microcirculația și încetinesc procesul de divizare anormală a celulelor pielii.
Este important a înțelege faptul că formula produsului Psoridex conține numai ingrediente autentice. Psoridex poate fi comandat numai de pe situl producătorului! În caz contrar, riscați să cumpărați un produs contrafăcut, care poate agrava evoluția bolii.
Compoziția specială a Psoridex îi permite să fie utilizat în orice stadiu și formă de boală. Este de asemenea posibil să fie utilizat în același timp cu metodele tradiționale. Apropo, și doctorul meu a fost suprins de rezultatele oferite de Psoridex. Acum îl folosește ca tratament primar sau suplimentar pentru vindecarea bolii psoriazis.
Din fericire, experiența mea vă poate ajuta să deveniți din nou sănătoși. Mi-ar face plăcere să răspund la toate întrebările voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu