miercuri, 29 iunie 2016

Gavrila Istvan: Un fost "om al muncii" care a reușit să scape de artrită și osteocondroză într-o lună

Gavrila Istvan: Un fost "om al muncii" care a reușit să scape de artrită și osteocondroză într-o lună


Cum să tratezi durerile de articulații
Aș dori să vă povestesc cum am reușit să scap de artrită la genunchi și osteocondroza. Nu sunt doctor, nu vă voi explica cum anume a funcționat tratamentul, doar vă voi povesti cum a decurs.
Sunt un pensionar de 62 de ani. Până să mă pensionez am lucrat la Uzinei Metalurgice din or. la Râbniţa. La început am fost muncitor, iar în ultimii 10 ani inginer de securitate a muncii. Cine cunoaște activitatea unui muncitor din hala de furnale, știe că aceasta se deosebește de cea a oțelarului. Cei ce acum fierb oțelui în convertoare au o muncă mult mai ușoară, trebuie doar să apese pe butoate și manete. Dar pe vremea mea funcționa tehnologia veche. Dacă trebuia, lucram și cu lopata și cu ranga. Lângă cuptoare era foarte cald, dar și curent mare. Acolo mi-am îmbolnăvit genunchii și spatele.

Durerile permanente bineînțeles că au influențat asupra aspectului meu fizic. În ultimii trei ani am început să arat mai bătrân.
Partea bună e că am reușit, datorită condiților de muncă grele, să mă pensionez la 50 de ani și să mă transfer la un alt post. Îmi era foarte greu să mai suport. În ultimul an am fost nevoit să trăiesc doar cu injecții. Am avut noroc că s-a eliberat un loc de inginer în securitatea muncii. Lucrul era mult mai ușor și nu trebuia să stau lângă cuptor. Acest regim mai lejer mi-a mai atenuat pentru început durerile. Nu mai aveam dureri mari, ba chiar renunțasem pentru moment la analgezice. Însă cam cu trei ani înainte să mă pensionez am suferit o traumă la picior când eram la pescuit. Și probabil șocul de la durere și analgezicele au influențat situația, și așa au reapărut durerile de genunchi și spate.

Din cauza acestei traume artrita mea a început să progreseze.
Nici nu vreau să-mi aduc aminte de acești trei ani de coșmar! În fiecare dimineață soția îmi făce o injecție cu diclofenac, apoi eu una la serviciu, apoi seara iarași ea una, acasă deja. O să întrebați de ce nu ma pensionam, dacă mă simțeam atât de rău? Nu puteam, pentru că voiam să îmi ajut fiul, care la rândul lui avea și el un fiu mic.
Ultimul an mergeam sprijinit de cârjă. Iar înainte de comisia medicală de la serviciu, mi-am depus demisia, pentru că nu aveam nicio sanșă să trec de ea.

Cum m-am tratat

Bazându-mă pe experiența mea în domeniul bolilor de articulații, pot să zic că doctorii în general prescriu condrozamină sau în anumite cazuri, hidrocortizon sau diprospan...
Acestea însă nu sunt de niciun folos!
Iar din cauza injecțiilor de diclofenac, pe care am fost nevoit să le fac, au apărut și problemele cu stomacul. A trebuit să mai iau și preparate cu efect de pansament gastric, ca să protejez mucoasa stomacului.
În timp ce căutam un remediu pentru bolile mele, a trebuit să trec prin 4 puncții ca să mi se scoată lichidul din genunchi. Iar la ultima puncție a apărut și puroiul, iar doctorul a spus că probabil va fi nevoie de o operație și endoprotezare. În locul articulațiilor mele bolnave de la genunchi erau să fie puse unele din titan. M-am interesat și am aflat că și dacă această protezare ar fi decurs fără probleme, oricum înainte m-ar fi așteptat o viață în cârjă. Ca să nu mai vorbim de faptul că protezarea ambelor articulații m-ar fi costat cel puțin 4 mii de dolari. Asta în cazul în care aș fi optat pentru proteze germane. Cele autohtone ar fi fost mai ieftine, cam în jur de 1000 de dolari, dar și riscurile complicațiilor sunt mult mai sporite. Așa dar, toate acestea m-au pus pe gânduri.
Așa dar, toate acestea m-au pus pe gânduri
Mă gîndeam la soarta mea de mai departe și îmi dădeam seama că mă paște invaliditatea, dar și că aș avea nevoie de ceva timp ca să adun banii pentru operație.
Într-un sfârșit, după discuții cu soția, am decis că mă voi opera. La 61 de ani viața nu se termină, iar banii sunt făcuți ca să fie cheltuiți.

Și atunci s-a întâmplat minunea!

Și atunci s-a întâmplat minunea! Iar această minune s-a întâmplat datorită soției mele. Ea avea o prietenă din școală, a cărei soț avea cam aceleași probleme cu genunchii ca și mine.
Într-o zi nevastă-mea mergea prin oraș și l-a văzut pe soțul prietenei ei, ieșind sprinten din mașină și mergând spre un magazin de alături. Avea un mers ușor, nici nu ziceai că ar fi avut vreodată probleme cu genunchii.
În aceeași zi Ira (soția mea) și-a sunat prietena și a întrebat-o cum de a reușit soțul ei să scape de problemă? Din câte știam noi, acesta nu a fost operat, dar și dacă ar fi fost, nici după o operație nu ar fi putut merge așa de bine.

Soția mea Irina m-a salvat și îi sunt foarte recunoscător pentru acest lucru
Salvarea era în noul preparat american HONDROCREAM. Soțul prietenii a făcut rost de acest preparat de la Moscova prin cunoștințe și aproximativ într-o lună s-a pus pe picioare. Repet – ÎNTR-O LUNĂ!
Noi ne-am bucurat, dar în același timp ne-am și întristat. Acest preparat încă nu apăruse în vânzare la noi în țară. Și nu știam cum să îl comandăm din America, unde totul era doar cu rețetă. Așa că am continuat să ne pregătim de operație.
Peste o lună și ceva a sunat prietena soției și i-a spus că soțul ei a aflat că această cremă HONDROCREAM a trecut deja sau e în proces de certificare în România. Irina a implorat-o să afle mai multe detalii și s-a dovedit că preparatul trecuse deja certificarea necesară! Mai mult de atât, era și în vînzare deja, dar doar pe site-ul oficial. Cred că am fost printre primii care l-au comandat!

HONDROCREAM
Am început să aplic această cremă pe genunchi și spate. Și am realizat că funcționează! La început credeam că are doar un efect analgezic, pentru că peste 5-10 minute după aplicare, treceau durerile. Dar apoi am simțit o ameliorare la spate. Sincer, nu mai credeam că va funcționa. Prioritari erau genunchii, mai ales din cauza operației. Dar când după o săptămână de aplicare a cremei am reușit să mă aplec și să mă încalț singur fără să folosesc un încălțător de jumătate de metru, mi-am dat seama că HONDROCREAM chiar TRATEAZĂ!
Peste două săptămâni am reușit să fac o plimbare de jumătate de oră fără să simt durere în genunchi! Am început să mă simt mult mai bine! Iar peste încă 2 săptămână mă consideram deja un om sănătos, nu mai avem niciun fel de dureri! Mă puteam apleca, merge pe jos și cu bicicleta (pentru bicicleta m-am bucurat cel mai mult).

Am putut nu doar să urc pe bicicletă, ci și să fac plimbări de câte două ore
A trecut deja jumătate de an de la însănătoșirea mea. Nu mai simt nicio durere, deși nu mai folosesc HONDROCREAM! Acum mă pot duce cu ușurință la pescuit, îmi pot lucra terenul de pământ și ador să mă joc și plimb cu nepotul meu! Planificăm chiar un concediu la mare cu soția! Îmi doream demult unul, așa că abia aștept.

Atunci când ești sănătos joaca cu nepoții nu mai este o corvoadă, ci o plăcere și o bucurie
Așa că toți cei care suferă de artrită, osteocondroză sau artroză, adică toți cei care au probleme cu articulațiile ar trebui să știe că: HONDROCREAM – tratează articulațiile!
Gavrila Istvan, or. Râbniţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu