miercuri, 29 iunie 2016

Cum sa “opresti” contorul de energie electrica in mod legal si cum sa economisesti pana la 50 % din costurile la energia electrica?

Cum sa “opresti” contorul de energie electrica in mod legal si cum sa economisesti pana la 50 % din costurile la energia electrica?

Salutare tuturor! Astazi vreau sa va povestesc despre metoda care va poate ajuta sa reduceti de 2-2,5 ori costurile la energia electrica. Aceasta metoda va va ajuta sa economisiti bani si energie!
Sunt de profesie lacatus electrician, cu peste 20 de ani experienta in domeniu, iar recent am sustinut examenul de electrician autorizat pentru categoria a VI-a. Intotdeauna am fost deranjat de tarifele crescande la energia electrica. Insa niciodata nu am crezut ca acestea sunt umflate in mod artificial. Mereu incercam sa inventez cate ceva pentru a “fenta” contorul electric: fie montam o agrafa, fie fixam un magnet sau sau derulam inapoi cifrele contorului electric.
Am o familie numeroasa si este intotdeauna nevoie de multa lumina in casa. Imaginati-va doar cat curent se consuma pentru necesitatile copiilor mici : spalatul scutecelor, hainutelor, sa nu mai vorbesc de cel mai mare, care sta toata ziua in fata calculatorului. In fine, ce sa mai...trebuie sa recunosc ca furam de la stat.
Niciodata nu imi ajung banii pe care ii primesc, astfel ca mai lucrez si suplimentar, execut instalatii electrice in apartamente. Recent, am refacut instalatia electrica intr-un aparatament si am observat o chestie extrem de interesanta. Am instalat contorul, am tras cablul, dupa care stapanul a inceput finisarea apartamentului. Toata ziua a taiat ceva cu ferestraul, a sfredelit, iar ziua urmatoare contorul indica doar 700 W. Cum e posibil asa ceva?In mod normal trebuia sa indice de 2-3 ori mai mult?
L-am intrebat pe stapan cum este posibil asa ceva si acesta mi-a povestit despre dispozitivul care reduce consumul de energie electrica. Dispozitiv pe care i l-a adus, ginerele lui , din strainatate. Nu-mi venea sa cred urechilor,imi era atat de rusine ca nu cunosteam lucruri elementare din fizica.
Acest dispozitiv este de marimea unei mini veioze, pe care trebuie sa-l conectati la o priza si il puteti utiliza oriunde doriti: acasa sau la birou. Acest dispozitiv silentios functioneaza imediat ce este conectat la priza! Acest dispozitiv minune se numeste ELECTRICITY SAVING BOX. Din cate am inteles, acesta nu poate gasit intr-un magazin obisnuit. Nici nu are cum sa se intample asta, in conditiile in care statul are doar de pierdut, de pe urma acestui dispozitiv. Insa cred ca, cel mai important e ca totusi platim niste impozite destul de mari, iar acest dispozitiv e solutia ideala pentru o economisire corecta si rationala.
M-am documentat minutios, am citit diverse forum-uri si in cele din urma am gasit site-ul oficial de unde poti comanda acest dispozitiv! Iata link-ul magazinului online specializat in comercializarea acestor dispozitive in Romania. Pentru cei curiosi sa afle cum functioneaza Electricity Saving Box, voi posta mai jos, un material video, care va va oferi raspunsuri la toate intrebarile Dvs.
Acum depinde doar de Dvs, daca doriti sa economisiti bani, sau nu. Personal am comandat 3 dispozitive: unul pentru familia mea, al doilea pentru parintii mei si al treilea pentru socrii mei. Parerea mea este ca, chiar nu se merita sa cheltui mai mult, in conditiile in care poti economisi o gramada de bani.
Am reusit sa reducem de 2-2,5 ori costurile la energia electrica, in mod legal! Sunt foarte multumit, pentru ca chiar nu-mi place sa arunc banii in vant, bani pe care i-as investi mai bine in familia mea! Soacra mea nu inceteaza sa-mi multumeasca pentru acest dispozitiv, incat sotia mea a ajuns sa zica ca propria ei mama isi iubeste mai mult ginerele, decat pe propria fiica :)
Recomand tuturor sa incerce acest dispozitiv, care va ajuta sa economisiti o gramada de bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu