sâmbătă, 16 aprilie 2016

Marian Munteanu, la Digi24: Societatea civila inseama zeci de mii de oameni, din care majoritatea se implica, nu 7-8 organizatii, altfel respectabile/ De ce m-as retrage din cursa electorala? Nu am niciun motiv

Marian Munteanu, la Digi24: Societatea civila inseama zeci de mii de oameni, din care majoritatea se implica, nu 7-8 organizatii, altfel respectabile/ De ce m-as retrage din cursa electorala? Nu am niciun motiv

de I.C.     HotNews.ro
Vineri, 15 aprilie 2016, 20:33 Revista Presei | Radio TV

Marian Munteanu
Foto: captura Digi24
Candidatul PNL la Primaria Capitalei, Marian Munteanu, a declarat vineri seara, la Digi24, ca ONG-urile care i-au contestat candidatura, acuzandu-l de extremism, nu reprezinta intreaga societate civila, adaugand ca acestea au reluat acuzatii pe care i le-a adus anterior Ion Iliescu, in vremea in care era presedinte. Intrebat daca se va retrage din cursa electorala pentru Bucuresti, Marian Munteanu a raspuns: "De ce m-as retrage? Nu am niciun motiv".
Principalele declaratii ale lui Marian Munteanu:

  • La inceputul saptamanii, am fost invitat la o discutie cu conducerea partidului (PNL), mi s-a spus despre aceasta propunere. Am cerut un ragaz sa ma consult cu colegii de partid. Acestia au fost de acord.
  • Mi-a telefonat de la PNL dl Atanasiu, m-a invitat la Camera Deputatilor.
  • Il cunosc pe dl Atanasiu de multa vreme, nu am avut relatii stranse dar il cunosc.
  • (despre reactia lui Quintus - n.red.) Mi-a explicat-o personal domnia sa.
  • Mi-a spus dinainte ca se va abtine de la vot, nu pentru ca are ceva impotriva mea ci pentru ca este foarte mahnit ca partidul nu a gasit pe cineva in interior.
  • (despre mesajul Presedintiei - n.red.) Nu avea cum sa fie implicat (presedintele Iohannis in nominalizarea sa - n.red.). ca sa fie implicat ar fi trebuit ca cineva sa vorbeasca cu mine.
  • Nu ma incurca. Comunicatul respectiv este foarte firesc.
  • Nu am vorbit asa ceva, nici nu aveam in gand.
  • Am multi prieteni in PNL, din organizatiile de sector.
  • (despre o fotografie in care apare atat el cat si Dan Mihalache, realizata in SUA - n.red.) E din februarie.
  • (Intrebat daca a discutat cu Mihalache despre o eventuala candidatura a sa - n.red.) Nu, nici nu se pune problema. De abia ne stim.
  • (Intrebat ce avere are - n.red.) Am actiuni, sunt actionar minoritar la 2 firme. O sa le vand foarte repede, vreau sa ies din ele. Firma de resurse umane.
  • Un apartament in Bucuresti de 3 camere si unul de 2 camere, impreuna cu sotia. Nu am terenuri. Am o masina de serviciu, de la firma, voi renunta la ea.
  • (despre Dosarul Mineriadei - n.red.) In sfarsit dupa peste 20 de ani am fost chemat.
  • (despre declaratiile lui Miron Cozma privind candidatura sa - n.red.) Omul asta, saracul, nu stiu, nu inteleg ce pot face. Eu zic ca nu ma intereseaza ce spune Miron Cozma, sa fie sanatos.
  • Eu i-am iertat pe toti minerii care m-au lovit. Pe unii i-am cunoscut apoi personal.
  • Eu zic ca nu se putea face nimic (la mineriada din iunie 1990 - n.red.) fara ansamblul institutiilor statului.
  • E greu de spus ca sunt un politician, sunt un cetatean care s-a alaturat acestui partid.
  • (despre opozitia la candidatura sa care vine din partea societatii civile - n.red.) Societatea civila inseamna zeci de mii de oameni, imensa majoritate a acestor oameni se implica, nu 7-8 organizatii, altfel respectabile.
  • Ei reiau acuzatii mai vechi. In 1993, dl Iliescu - poate acum ar trebui sa-l ia ca mentor - a cerut procuraturii sa ma ancheteze pentru astfel de acuzatii.
  • Nu avem nevoie de ura, xenofobie, antisemitism, aceste lucruri trebuie sa ramana in afara societatii noastre.
  • Am prevazut ca va fi o reactie de frica, de spaima (la candidatura) pentru ca sunt un om cu verticalitate, incoruptibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu