marți, 29 septembrie 2015

A murit în urmă cu câteva ore! Tânăra pentru care Victor Slav şi Bogdan Vlădău s-au luptat, învinsă de cancer

Lia Spiridon, tânăra bolnavă cu cancer, pentru care Victor Slav şi Bogdan Vlădău s-au luptat să strângă bani pentru tratament, a murit.

  • Foto: Facebook
    Foto: Facebook
  • Foto: Facebook
    Foto: Facebook
Publicitate
Iubitul Liei Spiridon a anunţat, în urmă cu câteva ore că tânăra a pierdut lupta cu boala cumplită.
„Cerul plânge,eu sunt distrus. Tu pentru mine ai fost, eşti si vei rămâne totul. Îmi doresc sa vi aici, lângă mine ,sa te strâng in braţe, să te sărut. Ce s-a întâmplat cu toate visele noastre??! Când îmi spuneai ca vrei să avem o familie... Când îmi spuneai ca abia aştepţi sa ne plimbam cu copii noştri prin parc... Eu, acum? Eu am rămas singur... Iubirea mea, dragostea mea, eroina mea, îngeraşul meu ?? Te strig, te implor, te vreau lângă mine... Tu, inimioara mea, tu eşti cea care mi-ai fost mereu aproape indiferent de situaţie. Tu erai lângă mine... Întoarce-te înapoi şi spune-mi ca ma iubeşti... Când am venit eu la tine, în Italia şi îmi spuneai ca vrei acasă, că nu mai poţi şi eu ţi-am spus a venit casa la tine. Mi-ai promis, iubire că o să lupţi... şi ai luptat, dragostea mea. Sunt sfâşiat de durere.. Iubita mea.. te rog, te implor, întoarce-te mine.. De ce m-ai lăsat tu singur pe mine, de ceeee???? Când am plecat eu din Italia şi te-ai ridicat din pătuţ să te uiţi după mine... Ne-am promis amândoi ca vom fi împreuna până la adânci bătrâneţi .. Când m-ai sunat tu pe mine acum 4 zile şi mi-ai spus în mod repetat «te iubesc,ai grija de tine»... Inimioara mea, te-am iubit, te iubesc enorm şi te voi iubi mereu. Îngeraşul meu scump... ţipă la mine, pocneşte-mă, trezeşte-mă, spune-mi ca e doar un coşmar... Tu, suflet curat, ai lăsat atâta durere în urma ta. Vei rămâne veşnic iubita mea. De ce nu-mi mai răspunzi tu la mesaje, de ce???? Fericirea mea, aici s-a încheiat, dragostea noastră este veşnică. Sufleţelul meu, îngeraşul meu păzitor, odihneşte-te în pace!”, a scris iubitul Liei, pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu