marți, 29 septembrie 2015

Imagini infioratoare, interzise cardiacilor! Crima oribila la Iasi. Un copil a fost torturat si ucis cu bestialitate - FOTO, VIDEO



• Imagini de cosmar la marginea unui satuc din judet • Trupul unui copil de doar zece ani a fost gasit aruncat intr-o rapa, infasurat intr-o patura si legat cu sarma ghimpata • Detaliile sunt de-a dreptul oripilante, iar oamenii din sat nu au mai reusit de zile intregi sa se odihneasca de frica • Nimeni nu mai umbla noaptea prin sat, iar copiii sunt tinuti de parinti in case, de teama ca ucigasul umbla liber  •

UPDATE 11:01 - Reprezentantii Parchetului de pe langa Tribunalul Iasi au facut o serie de precizari referitoare la oribila crima care a ingrozit Iasul. Este vorba despre copilul de doar zece ani, gasit aruncat intr-o rapa, infasurat intr-o patura si legat cu sarma ghimpata. Vezi detalii aici.

Imagini socante intr-un sat din judetul Iasi. Tragedia care a lovit comunitatea din satul Covansa, comuna Costuleni, a venit ca un trasnet si nimeni nu se astepta la un asemenea deznodamant. Oamenii sunt si acum oripilati de imaginile vazute si nu le vine sa creada ca asa ceva s-a intamplat in satul lor. Trupul unui baietel de numai zece ani a fost gasit zilele trecute intr-o rapa de la marginea satului. Copilul era infasurat intr-o patura, legat cu sarma ghimpata si avea o punga de plastic in cap, imagini care ar fi oripilat pe oricine.

Citeste si: SOCANT! Crima in serie la Iasi! Barbat spanzurat, cadavru ingropat in curte, doi barbati disparuti - UPDATE FOTO,VIDEO

Alexandru Agape a fost dat disparut inca de la inceputul verii si, cu toate ca pentru cautarea lui a fost mobilizata o armata intreaga, nimeni nu a dat de urma lui. Din nefericire, la sfarsitul saptamanii trecute, vestea gasirii baiatului a venit ca un soc. Un localnic care culegea nuci intr-o rapa a dat intamplator de cadavrul micutului Alexandru. De atunci, nimeni din sat nu mai are liniste. Baiatul a disparut din 29 mai, insa mama sa i-a anuntat disparitia, inexplicabil, abia zece zile mai tarziu. La acea vreme, Mihaela Agape, mama baiatului, sustinea ca Alexandru obisnuia sa lipseasca cu zilele si nu era ingrijorata. Acum, la exact patru luni de la disparitie, trupul baiatului a fost gasit aruncat intr-o zona numita Podul Mantuirii. Imaginile ar oripila pe oricine. Vestea a picat ca un trasnet in localitate. Cu toate acestea, parintii baiatului nu au mai dat niciun semn de cateva zile. Chiar daca trupul lui Alexandru a fost dus la Institutul de Medicina Legala din Iasi, niciunul dintre parinti nu a dorit sa fie acolo. Bunicii baiatului nu au incetat, insa, sa spere ca criminalul va fi prins, chiar daca nici pana la aceasta data nu se stie cine a comis fapta. Cu toate acestea, oamenii din sat au banuielile lor.

Citeste si: ALERTA! Baietel din Iasi disparut din luna mai. L-ati vazut? - UPDATE FOTO, VIDEO

"Nu mi-a venit sa cred. Alexandru era un baiat bun, care nu a facut rau nimanui, niciodata. Eu l-am crescut de mic, mi-a fost ca un fiu si nu inteleg cine i-a vrut raul. Nu pot sa inteleg de ce s-a ajuns aici si cine este vinovat. Am tot sperat ca va fi gasit, ca se va intoarce acasa si ca vom uita de toate acestea. El statea mai mult pe la noi, parintii lui locuiesc sus pe deal, intr-un canton si nu au posibilitati financiare. Nici noi nu o ducem stralucit, dar am facut totul ca sa le fie bine copiilor. El se intorcea in acea zi de la scoala. Noi nu l-am mai vazut dupa aceea. Se spune ca a fost vazut intr-o caruta cu doi barbati, apoi de un alt individ, care ar fi fugit in strainatate. Sa dea Domnul sa-l prinda pe criminal", a aratat printre lacrimi Alexandrina Paraschiv, bunica baiatului.

Amanunte de cosmar

De cand a fost gasit trupul baiatului, zona a fost intesata de criminalisti, politie si jandarmi. Daca in urma cu cateva luni oamenii legii au rascolit fiecare casa din comuna, de aceasta data au impanzit zona unde a fost gasit cadavrul baiatului. Vasile Parau, barbatul care l-a gasit pe Alexandru are si acum cosmaruri. Omul povesteste ca din acea zi nu a mai inchis un ochi de spaima. Barbatul se teme acum sa-si lase copiii singuri pe ulitele satului, de teama sa nu pateasca la fel ca si micutul ucis.

Citeste si: Toata aceasta poveste iti da fiori! O profesoara de geografie si-a transat sotul si l-a plimbat cu taxiul! FOTO, VIDEO

"Am cules cateva nuci si atunci l-am vazut. L-am tras de un papucel si m-am speriat. Am fugit acasa si am chemat niste vecini. Nu mi-am dat seama de prima data ca e baiatul, nu mirosea nimic. Avea un sac pe cap, l-am vazut infasurat intr-o patura, cu o banda neagra de doliu si legat cu sarma ghimpata. Parca Dumnezeu mi-a zis sa vin dupa nuci aici. Procurorul a zis ca a gasit un papuc cateva zeci de metri mai incolo. M-am speriat de moarte si nu am mai dormit de trei zile. Nu mai pot sa dorm noaptea, parca si acum vad copilul acela in ochi", a povestit Vasile Parau, localnicul care a gasit trupul fara viata al baiatului.

Criminalul a fugit

Omul banuieste si cine ar fi criminalul. Un individ care a terorizat satul si care a fugit de cateva luni in Germania ar fi omul cautat de toata lumea. Un anume Miron Vasile, de circa 44 ani, este banuit de localnici ca ar fi cel care a ucis baiatul. "Eu cred ca el e. A mai facut prostii si cred ca a facut si asta. Mie mi-a spart casa in timp ce am fost la stana. Cred ca ce a meritat Ceausescu merita si el acum. Si eu am copii. Daca se intampla ceva si copiilor mei il trag cu dintii si il nenorocesc. Dar a fugit, iar mama lui nu vorbeste cu nimeni. Nu pot sa-mi las copiii sa mearga singuri pana la magazin. Nu ii mai las de acum singuri in sat. Seara sa vina acasa. Asta este clar", a adaugat Vasile Parau.

In cele patru luni de zile, poza baiatului a fost pusa in geamurile tuturor magazinelor din comuna si chiar in interiorul bisericii in speranta ca cineva il va recunoaste pe micut. Din nefericire a fost prea tarziu pentru Alexandru. Pentru familia lui urmeaza o perioada si mai grea. Saraci lipiti pamantului, oamenii nu au nici un ban pentru inmormantare. Bunicii nu au pensie, iar parintii lucreaza pe unde apuca. Dupa ce i se va face necropsia, baiatul ar trebui luat de familie si ingropat crestineste. Saracia in care toti isi duc traiul face, insa, ca ei sa nu aiba nici ce pune pe masa pentru restul familiei. Pana acum, Politia nu a facut publice amanunte din aceasta ancheta.

Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM

Galerie foto

 

Galerie video

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu