marți, 5 aprilie 2016

Cum câștigi credit în mediul online?

În zilele noastre, să ai credit este mare lucru. Și offline, pentru a-ți pune planurile în mișcare, dar și online, unde reputația se câștigă anevoie și se poate pierde într-o clipită. Ce bine ar fi dacă s-ar putea obține și acest credit la fel de ușor ca prin AVBS Credit!
 AVBS CREDIT
 Compania AVBS Credit a fost înființată în 2007 și se numără printre primele companii de intermedieri credite bancare din România. AVBS Credit s-a axat pe consultanța în domeniul financiar-bancar încă de la început. Experții financiari AVBS Credit oferă cele mai bune soluții de creditare, GRATUIT, având ca parteneri de nădejde importante instituții bancare și non-bancare din România. Compania de brokeraj bancar AVBS Credit se remarcă prin seriozitate și profesionalism, însă calitatea predominantă este capacitatea brokerilor de credite de a îndeplini rapid și personalizat cerințele de creditare ale clienților.
AVBS Credit te poate ajuta în vederea obținerii unui credit pentru nevoi personale, credit ipotecar, credit Prima Casă, credit IMM, card de credit sau a unei refinanțări. Dacă vrei să începi un business în domeniul financiar bancar, atunci Franciza AVBS Credit ți se va potrivi mânușă! „A avea brokerul TĂU de credite este un LUX, un LUX care NU COSTĂ! De acum ți-l permiți și tu pentru că ne-am întâlnit!”, ne spune Valentin Anghel, fondatorul și directorul general al companiei AVBS Credit.”
Creditul financiar este deosebit de important in viata unui om, a unei familii, a unei societati. Nu o data ai nevoie de sume mari de bani, sume de bani mult mai mari decat ai fi putut pune deoparte in toata viata de pana in momentul respectiv, oricat de mult ai castiga si oricat de mult ai reusi sa economisesti. De aceea este extrem de important sa obtii printr-un imprumut cat mai rapid si mai avantajos acea suma de bani, mai mare sau mai mica, de care ai nevoie pentru investitii in viata personala sau profesionala, si pe care sa reusesti s-o restitui din castigurile ulterioare fara costuri suplimentare excesive.
Mult mai important, poate, decat un credit financiar, este creditul personal. E important sa fii o persoana credibila pentru cei din jur. Si credibilitatea personala este data de propria onestitate, de siguranta in actiuni, de siguranta cuvantului dat si a opiniilor proprii.
Activez ca blogger de ani buni. Trecand de entuziasmul de inceput si de dorinta de dezvoltare proprie prin intermediul blogului, care s-au mai temperat in decursul timpului, fara insa sa isi diminuie intensitatea, devenind mult mai profunde, am invatat multe de-a lungul anilor. 
Am invatat sa imi dezvolt blogul postand zilnic cate ceva. Am invatat astfel ca, pic cu pic, blogul creste si devine din ce in ce mai vizibil. Am invatat de la fiecare prieten si cunoscut intr-ale blogaritului putin cate putin, Era suficient un cuvant, o fraza, o explicatie, o idee, orice puteam sa inregistrez in memorie si sa pot pune in aplicare. Am invatat sa scriu si sa postez cat mai des, dar, mult mai important, ca fiecare postare sa fie cat mai "consistenta", mai lunga. Asa puteau fi prezente cat mai multe cuvinte-cheie care sa se repete in cuprinsul textului suficient de mult ca sa plaseze articolul pe o pozitie cat mai "vizibila" pe internet. Am invatat de asemenea sa impartasesc si altora cele scrise pe blog, relationand blogul cu alte bloguri, prin comentarii bine plasate, cu mult bun simt, plasand blogul pe diverse portaluri, pe forumuri, in retele de socializare, in relatie cu alte site-uri. Asa puteam sa "racolez" cat de multi cititori puteam pentru blogul/ blogurile mele.
Dincolo de tehnica bloggingului si a promovarii celor scrise, am invatat si sa valorific blogurile astfel incat sa imi aduca cat mai multe avantaje din promovarea altor proiecte si idei de afaceri. Am invatat sa postez ceea ce consideram ca poate fi cat mai interesant pentru cat mai multe categorii mai mari sau mai reduse de public: informatiile trebuiau sa fie cat mai variate, cat mai interesante, cat mai noi si aparute cat mai prompt, informatii care "sa se vanda" si "sa vanda" produse si actiuni. Am inceput sa promovez diverse proiecte online: presa online dar si magazine si afaceri online din domenii cat mai variate si cu produse cat mai variate si cat mai utile unui numar cat mai mare de persoane. Am promovat librarii si anticariate pentru inceput, pasionata fiind de lectura, fiind si nevoita sa citesc foarte mult. Ulterior am promovat afaceri din domeniul productiei, comertului si serviciilor cu puternic impact online. Si satisfactiile au venit de-a lungul anilor si pentru mine si pentru cei promovati.
Introducere despre partenerii media:
Competiția de blogging creativ Spring SuperBlog 2016 este susținută de următorii parteneri media:
parteneri
precum și de bloggerii parteneri:
  • ArenaIT.net – blog colectiv, clasat pe locul I în SuperBlog 2008
  • Armonie acvatică – Cristina Lincu, ocupanta locului I în SuperBlog 2014
  • CalatoriaPerfecta.ro – participant la edițiile anterioare SuperBlog
  • ExTraViTa.ro – blogul de călătorii și experiențe al Mirelei Șurghie, fost juriu în edițiile SuperBlog 2009 – 2012
  • Infrasunete.eu – Dumitru Stoica, participant la SuperBlog 2015, câștigător al rolului de partener media la ultima probă din acea ediție
  • mnealui.info – Christian Hertzug, locul I în SuperBlog 2012
  • Natural, ca aloe vera – Daniel Botea, câștigătorul locului I în Spring SuperBlog 2015
  • Nimicuri fantezii – Cornelia Crina Popa, câștigătoarea trofeului SuperBlog 2015
  • Robintel.ro – Robin Molnar, locul I în SuperBlog 2011
  • Românii știu românește – Raluca Gabriela Cincu, clasată pe locul 7 în Spring SuperBlog 2013
  • SexulSlab.info – Dana Lalici, locul I în SuperBlog 2013
  • TehnoCultura.ro – Manuel Cheța, locul I în SuperBlog 2010
  • Tulips & Sparkles  – Bianca Alexandra Bîzîiac, câștigătoarea locului I în Spring SuperBlog 2014
Articol  scris pentru Spring SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu