Transparență; achizițiile publice de la Primăria Roman – contracte și valori!
Conducerea
Primăriei Roman a dat dovadă de transparență maximă și a pus la
dispoziția mass media date referitoare la achizițiile publice din anul
2015.
Referitor
la activitatea Serviciului Achiziții Publice, în cursul anului 2015 nu
au existat proceduri de achiziție publică contestate la CNSC, iar în
cadrul procedurii de supraveghere (control) ANRMAP nu au fost semnalate
deficiențe, respectiv nu au fost stabilite măsuri reparatorii sau
disciplinare. Prin colaborarea cu Biroul Juridic și avocatul angajat al
municipiului Roman s-a realizat documentarea necesară și s-a formulat
apărarea în urma căreia administrația locală romașcană a recuperat în
instanță corecția aplicată în mod nejustificat la proiectul
Microhidrocentrală pe râul Moldova - Centrala Hidroenergetică Roman 1
(cca 1,1 milioane lei).
În
cursul anului 2015, Serviciul Achiziții Publice a întocmit
documentațiile necesare, a derulat şi a finalizat prin încheierea de
contracte (177 de contracte în valoare de 25.318.599,07 lei),
următoarele proceduri:
1. Contracte de furnizare produse - 45 de proceduri de achiziție în valoare totală de 2.641.430,79 lei cu TVA inclus.
2. Contracte de prestări servicii - 72 de proceduri de achiziție în valoare totală de 3.019.422,15 lei cu TVA inclus.
3. Contracte de lucrări - 56 de proceduri de achiziție în valoare totală de 11.754.067,37 lei cu TVA inclus.
4.
Contracte de concesiune - un contract de concesiune a serviciilor de
asistență socială și medico-socială în valoare de 1.700.000 lei.
5.
Contracte de mărfuri încheiate pe piața la disponibil prin Bursa Română
de Mărfuri – Terminalul Piatra Neamț: Energie electrică – contract în
valoare de 2.599.164,02 lei cu TVA inclus; Gaz metan - contract în
valoare de 2.753.264,75 lei cu TVA inclus; Carburanți - contract în
valoare de 851.249,99 lei cu TVA inclus.
Prin
intermediul Serviciului de Achiziții Publice s-au încheiat și
contractele necesare Direcţiei Administraţia Pieţelor, Bazar, Obor,
pentru care au fost realizate 14 proceduri de achiziție în valoare
totală de 326.689,09 lei cu TVA inclus.
Romanul Financiar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu