marți, 21 februarie 2017

Newsletter Suplimentul de Cultura

Nr.555, 20-02-2017
20-02-2017
Intr-o dimineata de no­iembrie cu un Bucu­resti sub ploaie, am discutat despre pitici, insecte, incantatie si ritm cu scriitorul Matei Flo­rian, autorul unui nou roman cu titlu inedit, Cexina Catapuxina (Polirom, 2016). Este vorba despre „batalia unui om in cautarea Bucuriei“, avea sa-mi explice Matei. Dupa Si Hams si Regretel, in care ai descris un univers fantastic, populat de o legiune de pitici din ceata colorata, vii acum cu Cexina Catapuxina. Din start, din titlu, am inteles ca ai ramas in aceeasi zona. Apoi am vazut cum incepe capitolul I: „Am un kilometru de barba, parul valvoi, cear­cane. Studiez la­cus­tele“. In ce fel se leaga Cexinade Si Hams si Regretel?   Se leaga in primul rand prin felul in care ma raportez in momentul asta la lume. Ma interes ... [citeste]
20-02-2017
Pana la urma am fost vreo 20 (printre care Oana Giurgiu, Tudor Giurgiu, Ada Solomon, Oana Iancu, C ... [citeste]
20-02-2017
Romanul are intensitatea violenta a unui film de Tarantino (comparatie inevitabila, chiar daca dej ... [citeste]
20-02-2017
Un scor de 100 este, spun surse de la Marvel Studios, nu numai extrem de rar, ci aproape fara prec ... [citeste]
20-02-2017
– Fragment –   Caterina nu putea sa-l grabeasca pe Bina, iar bucatarul parca ... [citeste]
20-02-2017
Scumpe domnule Houellebecq, va citisem, pana la ultimul rand, toate cartile cu exceptia uneia &nda ... [citeste]
20-02-2017
Dar arta teatrului e, din multe puncte de vedere, o modalitate de „citit“ impreuna, as ... [citeste]
20-02-2017
Sigur n-a fost dupa vreo transmisiune pe canalul Arte (sau Mezzo), nici dupa ce voi fi citit semna ... [citeste]
20-02-2017
Studentul, insa, nu cauta glorie. El e un om ca toti oamenii, un om simplu, un om care vrea drepta ... [citeste]
Copyright www.suplimentuldecultura.ro 2010 | All rights reserved

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu