Vânzările pe site-ul eMag au început, vineri, la ora 8.22, la momentul
de start al vânzărilor fiind conectate 280.000 de persoane. Primul
produs din ofertă epuizat a fost modelul iPhone 6 silver de 16 GB,
vândut la preţul de 1.999 de lei, acesta fiind redus de la 2.600 de lei.
eMag a avut în stoc 300 de bucăţi din modelul de iPhone 6.
De asemenea, s-au mai epuizat consola Microsoft Xbox ONE 500 GB + Joc FIFA 16 + 14 Days Xbox Live (200 de bucăţi vândute în 30 de secunde), dar şi două modele de televizoare. Hard-urile externe au fost şi ele solicitate de clienţi, compania epuizând stocul de 200 de bucăţi de la Kingston de 120 de GB.
În primele 30 de secunde s-au vândut 400 de anvelope, iar în primele 30 de minute 140 de bucăţi de aur, echivalentul a 1,2 kilograme. Lingourile de aur au fost scoase la vânzare de Piraeus Bank beneficiază de o reducere de 10%.
Până la ora 12.00, eMag primise 2,5 milioane de vizite, dintre care 52%
erau de pe platformele mobile. Este pentru prima zi în istoria eMAG în
care vizitele de pe telefonul mobil le-au depăşit pe cele de pe desktop.
Managerul general al eMag, Iulian Stanciu, susţine că în jurul orei 15.00 eMag va suplimenta ofertele disponibile la televizoare şi telefoane mobile, având în vedere numărul mare de comenzi înregistrate până în prezent. Totodată, prin sistemul de afilieri, eMag a comercializat 41.000 de produse.
eMag a vândut în total 22 de autoturisme şi 2,5 kilograme de aur, care reprezintă 10% din toată cantitatea de aur pe care Piraeus Bank a comercializat-o în acest an.
Comparativ cu ediţia din 2015 a Black Friday, traficul înregistrat pe site în primele 90 de minute a fost mai mare cu 2%, accesul de pe platformele mobile reprezentând aproape 59%. Perioada medie petrecută pe site de un client a fost de 15 minute şi 22 e secunde, totalul depăşind echivalentul a 51 de ani, cinci luni şi 16 zile. Totodată, în medie, un client a achiziţionat 1,76 de produse.
Potrivit lui Iulian Stanciu, până la ora 10.00, eMag vânduse 220.000 de produse, în valoare de 105 milioane de lei, cel mai scump fiind un model Mercedes-Benz E Klasse, în valoare de 48.392 de euro, comandat prin intermediul aplicaţiei de mobil.
"În medie, am vândut 41 de produse pe secundă, numărul total de vizite depăşind două milioane, mai mult decât traficul înregistrat într-o lună de cel mai mare centru comercial din România. Din cele 17.000 de televizoare pregătite, 11.500 au fost achiziţionate. De asemenea, am vândut 14.000 de telefoane mobile, iar cel mai scump produs a fost un Mercedes de 48.400 de euro, redus de la 67.674 comandat din aplicaţia de mobil", a spus Stanciu.
Comparativ cu ediţia de anul trecut a Black Friday, eMag a înregistrat o creştere de 25% a produselor comandate până la ora 10.00.
El estima că de pe platforma online se vor achiziţiona în cursul zilei de vineri 650.000 de produse, dintr-un stoc disponibil de un milion.
Stanciu ancicipează că piaţa promoţiilor de Black Friday va depăşi un miliard de lei (225 milioane euro) anul acesta, din care eMag şi Flanco ar urma să acopere aproximativ 30%.
De asemenea, s-au mai epuizat consola Microsoft Xbox ONE 500 GB + Joc FIFA 16 + 14 Days Xbox Live (200 de bucăţi vândute în 30 de secunde), dar şi două modele de televizoare. Hard-urile externe au fost şi ele solicitate de clienţi, compania epuizând stocul de 200 de bucăţi de la Kingston de 120 de GB.
În primele 30 de secunde s-au vândut 400 de anvelope, iar în primele 30 de minute 140 de bucăţi de aur, echivalentul a 1,2 kilograme. Lingourile de aur au fost scoase la vânzare de Piraeus Bank beneficiază de o reducere de 10%.
Citeşte şi:
BLACK FRIDAY 2015: Zeci de clujeni au stat la coadă pentru produse reduse şi cu 80%. Majoritatea au căutat electronice
Printre produsele comandate de clienţi, cele mai numeroase au fost
înregistrate la telefoanele mobile (24.000), televizoare (16.000,
dintr-un total de 17.000), parfumuri (15.000), jucării (12.000), scutece
(9.000), 4,4 kilograme de aur (dintr-un total de 10 kilograme), 1.500
de seturi de găleată cu centrifugă şi mop, 1.000 de scaune de birou,
1.000 de ceasuri de damă, 700 de smartwatch-uri, 40 de tone de mâncare
pentru animale.Managerul general al eMag, Iulian Stanciu, susţine că în jurul orei 15.00 eMag va suplimenta ofertele disponibile la televizoare şi telefoane mobile, având în vedere numărul mare de comenzi înregistrate până în prezent. Totodată, prin sistemul de afilieri, eMag a comercializat 41.000 de produse.
eMag a vândut în total 22 de autoturisme şi 2,5 kilograme de aur, care reprezintă 10% din toată cantitatea de aur pe care Piraeus Bank a comercializat-o în acest an.
Comparativ cu ediţia din 2015 a Black Friday, traficul înregistrat pe site în primele 90 de minute a fost mai mare cu 2%, accesul de pe platformele mobile reprezentând aproape 59%. Perioada medie petrecută pe site de un client a fost de 15 minute şi 22 e secunde, totalul depăşind echivalentul a 51 de ani, cinci luni şi 16 zile. Totodată, în medie, un client a achiziţionat 1,76 de produse.
Potrivit lui Iulian Stanciu, până la ora 10.00, eMag vânduse 220.000 de produse, în valoare de 105 milioane de lei, cel mai scump fiind un model Mercedes-Benz E Klasse, în valoare de 48.392 de euro, comandat prin intermediul aplicaţiei de mobil.
"În medie, am vândut 41 de produse pe secundă, numărul total de vizite depăşind două milioane, mai mult decât traficul înregistrat într-o lună de cel mai mare centru comercial din România. Din cele 17.000 de televizoare pregătite, 11.500 au fost achiziţionate. De asemenea, am vândut 14.000 de telefoane mobile, iar cel mai scump produs a fost un Mercedes de 48.400 de euro, redus de la 67.674 comandat din aplicaţia de mobil", a spus Stanciu.
Comparativ cu ediţia de anul trecut a Black Friday, eMag a înregistrat o creştere de 25% a produselor comandate până la ora 10.00.
El estima că de pe platforma online se vor achiziţiona în cursul zilei de vineri 650.000 de produse, dintr-un stoc disponibil de un milion.
Stanciu ancicipează că piaţa promoţiilor de Black Friday va depăşi un miliard de lei (225 milioane euro) anul acesta, din care eMag şi Flanco ar urma să acopere aproximativ 30%.
Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă
republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea
MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la
adresa vanzari@mediafax.ro.
Moştenitorii părintelui nazismului sunt miliardari şi în zilele noastre - GALERIE FOTO
BUSINESSMAGAZIN.RO
BUSINESSMAGAZIN.RO
CITEȘTE ȘI...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu