vineri, 20 noiembrie 2015

Hairminatorul – speram ca părul sa nu răspundă “I’ll be back!”

Am avut aproape mereu probleme cu parul de prisos. Mai ales in zonele unde firele se vad mai pronuntat si mai ales acolo unde nu ar trebui sa existe. Cum as arata, femeie fiind, daca as aparea cu musteti si barba pe fata? Sau cu o blana veritabila de par des si gros pe picioare sau sub brat? Ca o curiozitate, cel putin, daca nu chiar ca o aparitie dizgratioasa.
Solutia? Sigur ca da.. inlaturarea parului nedorit. La inceput am taiat cu foarfecele fir cu fir parul de pe fata. Apoi m-am gandit ca nu merge asa. La cateva zile revedeam fire de par in aceleasi locuri. Ulterior am folosit lama sau creme epilatoare. Durere... In cazul cremelor epilatoare eram blocata total din orice alta activitate pe un timp mai indelungat. Era incomod sa aplici crema, avand grija sa nu se ia pe haine. Apoi spalatul pielii naclaite de crema. Plus ca nu reuseam sa inlatur toate firele de par, caci nu reuseam sa le acopar cu crema. Plus ca mirosul cremei respective nu era chiar cel mai placut miros posibil. Iar lama... Ei bine raderea parului cu lama nu era cea mai buna solutie, caci irita pielea sau o cresta pana iesea sangele.
Mai mult... Cineva imi sugerase folosirea de ceara. Ideea mi-a displacut din start. Un motiv era, ca si in cazul cremelor, ca nu as fi reusit sa acopar si sa inlatur toate firele de par nedorite. Plus ca ideea smulgerii parului mi-a repugnat de la inceput.
Ultima idee aplicata deja cu succes a fost epilarea prin smulgere cu un aparat special. Faptul ca firele erau smulse rapid facea durerea mai suportabila, plus ca aplicarea de vibratii pe pielea supusa epilarii crea un efect usor anestezic. Asa ca inlaturarea firelor de par nedorite nu crea decat o senzatie suportabila de piscatura usoara.
Asa ca mi-am zis ca epilarea definitiva cu un aparat profesionist este cea mai buna solutie. Iar un aparat de epilat, fie ca e vorba de epilare laser sau epilare IPL, este cea mai buna solutie.

Asa ca raman fidela ideii de epilare definitiva in anumite zone. Fie ca fac operatia asta la un salon profesionist sau chiar acasa, e cea mai buna metoda de a fi frumoasa si cocheta mereu. Iar parul nu va raspunde niciodata "I'll be back!"
silk-n-glide-b (1)
Articol scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu