marți, 30 iunie 2015

Neacşu (PSD): Ungureanu, "un produs expirat", "slab," "arogant", "butonat cu cheiţa"/Ioan Oltean: "Jignire fără precedent şi de neacceptat"

Liderul deputaţilor PSD Marian Neacşu a declarat, marţi, că parlamentarii PSD refuză să-l cauţioneze pe Mihai Răzvan Ungureanu şi să devină "ungureni" şi nu participă la şedinţa plenului reunit.
Mihai Razvan Ungureanu (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
Neacşu l-a criticat pe Ungureanu, arătând că este "un produs expirat" prezentat ca un produs nou, de marcă.
"Sunt surprins să constat metamorfozarea colegului Mihai Răzvan Ungureanu, nu l-am cunoscut personal, nu ştiu dacă este o pierdere sau nu pentru mine. Am văzut cu ani în urmă un politician ambiţios, inteligent, cult şi oarecum echilibrat. Am văzut apoi un ministru de Externe care încet, încet începea să îmbrace haina aroganţei şi a dublului limbaj,. Despre perioada cât a fost şef al SIE nu am observat, pentru că nu am făcut şi nici nu fac parte din categoria celor care nici nu ştim care suntem. Am văzut în iarna 2012, probabil cel mai slab, orgolios, arogant şi ineficient prim-ministru pe care l-a avut România în aşa-zisa perioadă post PDL. Ulterior am văzut un politician de rând, butonat cu cheiţa sau cu telefonul, cum recunoştea însăşi domnia sa, lipsit de personalitate, cu ieşiri isterice în adunări publice, care semănau cu rituale de exorcizare”, a susţinut Neacşu.
"Avem în faţă un produs expirat politic, pe care contestarii lui cei mai vehemeţi ni-l prezintă ca un produs nou, de marcă", a adăugat Neacşu.
El a spus că îi înţelege pe Kelemen Hunor, Vasile Blaga, Ioan Oltean sau Roberta Anastase că-l susţine pe Ungureanu, dar nu şi pe Alina Gorghiu, Eugen Nicolăescu sau Dan Motreanu:"Îl înţelegem pe Kelemen Hunor, care vine de la Budapesta să îl înscăuneze pe Ungureanu, cel care a făcut cadou statului ungar moştenirea Gojdu. (...) Îl pot înţelege pe domnul Blaga, domnul Oltean, doamna Anastase, Blejnar, Duţă, chiar şi peTraian Băsescu, nu îl înţeleg nicicum pe Motreanu, Dobre, Gorghiu, Nicolăescu, toţi ceilalţi respectabili membri ai PNL".
El a citat din Crin Antonescu, care spunea că se teme de capacitartea sistemului în care trăim "de a regenera ungureni".
"Pentru toate aceste considerente, noi, grupurile parlamentar PSD am refuzat să devenim ungurenii domnului Ungurean,u motiv pentru care am ales să nu cauţionăm această numire. Neavând raport al comisiei nu ştim dacă dl Ungureanu îndeplineşte condiţiile să devină şef al SIE", a susţinut Neacşu.
Ioan Oltean, despre atacurile lui Neacşu la MRU: "Jignire fără precedent şi de neacceptat"
Deputatul PNL Ioan Oltean a declarat marţi că expresiile folosite de liderul deputaţilor PSD Marian Neacşu la adresa lui Mihai Răzvan Ungureanu reprezintă "o jignire fără precedent şi de neacceptat".
"A vorbi despre un senator al României, despre un membru al Parlamentului, că este un produs expirat mi se pare o jignire fără precedent şi de neacceptat, nu numai către respectivul coleg al nostru, dar de către mine, ca membru al Parlamentului României. Am vrut să mă delimitez de un asemenea limbaj, de o asemena caracterizare, de un asemena atac. Nu ne onorează” a spus Oltean în plenul reunit.
Oltean a mai spus că bătălia politică se poartă pe principii, pe ideologii şi nu pe atac la persoană şi s-a declarat surprins că Neacşu, "un coleg echilibrat", "s-a abătut de la această atitudine şi a folosit expresii care sunt jignitoare".

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu