marți, 30 iunie 2015

Scandal amoros la o mare institutie ieseana. Urmarile sunt socante - FOTO



• Mesaje de amenintare socante, urmariri ca in filme si scene violente • Angajatul unei institutii din Iasi este protagonistul unui scandal incredibil care a izbucnit in ultimele zile in oras • Nimeni nu stie viata dubla a acestuia, desi persoana cu pricina are una din cele mai mari responsabilitati in institutia ieseana

Un scandal amoros loveste din plin o institutie publica din Iasi. Niciodata la Iasi nu s-a mai intamplat asa ceva, mai ales ca la mijloc este vorba tocmai de siguranta oamenilor. Un detaliu incredibil scoate la iveala o situatie socanta petrecuta la o autoritate ieseana, unde lucrurile in mod normal ar trebui sa functioneze fara scandal si amenintari. Numai ca situatia se petrece exact pe dos, iar la mijloc este vorba de un angajat care are o responsabilitate enorma. Un barbat, angajat al Aeroportului International Iasi, a ajuns sa o ameninte pe fosta sotie si pe prietenii acesteia cu bataia, amenintari care au degenerat in ultima vreme si care au ajuns tocmai la politie.

Culmea, barbatul care nu si-a putut stapani nervii lucreaza la Aeroportul Iasi la siguranta pasagerilor. Ionut Chiba a fost angajat la aeroport de putina vreme, insa se pare ca problemele personale l-au ajuns din urma. Ajuns in pragul divortului, acesta pare ca nu mai reuseste sa se controleze, Chiba ajungand sa-si ameninte sotia atat fizic, cat si verbal. Chiar daca au doi copii impreuna, intre cei doi lucrurile s-au schimbat radical. Nicoleta Chiba a apelat la prieteni pentru a se proteja de sotul ei, insa si acestia au intrat in gura barbatului. Femeia lucreaza la o pizzerie din Iasi, unde s-a refugiat ca sa scape de fostul sot. Numai ca acesta a ajuns sa o urmareasca si la locul de munca, unde a amenintat-o in repetate randuri. Ea a cerut sprijinul colegilor, in special al celor care locuiesc in acelasi cartier cu ea. Iar cei care o ajuta s-au trezit si ei amenintati de catre fostul sot.

"Dumnealui are dosare penale pentru violente agravante ce s-au petrecut si in fata minorilor. Am anuntat si conducerea aeroportului despre aceste aspecte sperand ca se vor lua cateva masuri. Ultima iesire violenta a fost la locul de munca a fostei sotii. A lovit-o pe aceasta in timpul serviciului. Sunt inregistrari, sunt martori. Pe numele lui au fost deschise doua dosare la sectiile de politie 3 si 4. In plus, sunt certificate medico-legale. In afara de acestea sunt sute de mesaje de amenintare. Ce fel de om lucreaza la un aeroport si raspunde de siguranta pasagerilor? Ma acuza ca am ceva cu sotia lui. Nu am nimic din ceea ce insinueaza el. Incearca sa iasa basma curata. A ajuns sa imi ameninte si familia. Iar acest lucru este inacceptabil", a mentionat Viorel Struna, colegul Nicoletei.

In replica, Ionut Chiba a refuzat sa ofere prea multe detalii despre acest caz, sustinand doar ca totul este o chestiune de familie. "Suntem in proces de divort, este depusa o actiune la Tribunal. Noi avem doi copii impreuna si nu vreau sa spun motivele care au dus la divort. Cine v-a informat de faptul ca nu am respectat-o si am agresat-o este rau intentionat. Noi avem doi copii, trebuie sa-i crestem si nu sa ne batem si sa ne scoatem ochii. Deocamdata ii luam o zi unul si o zi celalalt. Eu ma vad o persoana echilibrata si sunt verificat psihologic", a spus Ionut Chiba.

Mesaje de amenintare

Lucrurile nu s-au oprit aici. Intre cele doua parti a existat tot felul de amenintari. Ba chiar Chiba i-a trimis barbatului si o serie de mesaje de amenintare atat prin SMS-uri, cat si pe o retea de socializare. Cu toate acestea, Chiba nu recunoaste acest lucru. Ba chiar a ajuns sa-i ameninte cu instanta si pe reporterii BUNA ZIUA IASI. "I-am facut plangere lui Struna Viorel pentru calomnie. Raspunsurile vor fi date in instanta. Iar eu m-am consultat cu reprezentantul meu legal si voi nu aveti dreptul sa-mi dati numele", a mai mentionat Ionut Chiba. Mesajele respective contin mai multe amenintari verbale adresate de angajatul aeroportului celui care a incercat sa o protejeze pe Nicoleta Chiba. "Sa o iei la tine incepand din noaptea asta. Ca acasa nu mai are ce cauta. Eu cu tine nu am nimic. Respect faptul ca ti-ai facut datoria si ai incercat, proasta a fost ca a cedat. Stii vorba aia, daca cateaua nu ridica coada, cainele nu merge. Viata frumoasa va doresc si spor la bani", se arata intr-un mesaj trimis de pe telefonul lui Chiba pe data de 28 mai.

La cateva zile distanta, acesta continua cu mesajele de amenintare. "Daca incep copiii mei sa simta ceva ca mama lor nu vine acasa, iti promit ca vei regreta amarnic gunoiule. Si poti da la politie ce iti scriu. Mananci jar, amaratule! La ce fel de gunoi esti, nici nu ai curaj sa imi spui nici ca o f... nici ca nu o f... Azi nu am timp sa te astept, dar maine iti fac eu cumparaturile, smecher de Tatarasi ce esti", se arata intr-un alt mesaj trimis de Chiba pe data de 9 iunie. Daca situatia se confirma, iar Ionut Chiba va fi gasit vinovat, conducerea Aeroportului Iasi ar trebui sa ia masuri. O astfel de persoana nu are cum sa se ocupe tocmai de siguranta pasagerilor care tranziteaza aerogara ieseana.

Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM

Galerie foto

 
loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu