marți, 30 iunie 2015

Simona Gherghe şi-a făcut publică diploma de BAC. Nota obţinută i-a dezamăgit pe toţi

În toiul examenului de Bacalaureat 2015, Simona Gherghe şi-a amintit, şi ea, de emoţiile prin care a trecut în urmă cu aproape 20 de ani, când a susţinut "examenul maturităţii".

Prezentatoarea TV a fost o elevă silitoare şi a terminat liceul cu o medie foarte bună, spre satisfacţia părinţilor şi a profesorilor ei.
Dezamăgirea a venit însă după Bacalaureat. Îndrăgostită şi fără prea mare chef de învăţat, Simona a reuşit să obţină media 8,46 la "Examenul maturităţii". Nota nu a fost pe placul nimănui, iar şocul şi mai mare a venit în toamnă, când Simona Gherghe a picat admiterea la facultate.
Prezentatoarea TV a povestit, nostalgică, experienta ei din acele vremuri.
"8,46. Nesatisfacator, si-au zis ai mei, pentru o eleva de peste 9, cat a fost media anilor de liceu. Eu, insa, eram in lumea mea. Lumea mea de fata de 18 ani, indragostita si pe care n-o prea mai interesa nimic altceva, in afara de iesirile cu prietenul meu.

Dar socul avea sa vina putin mai tarziu, la inceputul toamnei. Am picat la examenul de admitere la facultate. (Pe vremea aia, examenul era extrem de exigent, cu multi concurenti pe un loc). Ei, si-abia atunci s-a trezit si fata indragostita… Dupa plansul ala interminabil, zecile de lamentari si ceva revolta, dar si rusine, mi-am dat seama ca o cam facusem lata. Parinti dezamagiti, profesori la fel, iar eu… fata-n fata cu primul esec important din viata mea. (...) In toamna urmatoare, am intrat printre primii la facultate. Si-am reintrant in randul lumii",
a scris Simona, pe blogul ei.
Citeşte şi:
Misterul a fost elucidat! Bianca şi-a arătat DIPLOMA DE BAC. Uite ce note a luat la examene
Mihai TRĂISTARIU se LAUDĂ cu DIPLOMA de BAC. E de NERECUNOSCUT în POZA de la 18 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu