marți, 24 mai 2016

„Au comentat Zilele Romanului dar…au venit în piață și au împărțit fluturași!”

„Au comentat Zilele Romanului dar…au venit în piață și au împărțit fluturași!”

poza stire critica zilele romanuluiComentând aspecte legate de Zilele Municipiului Roman, primarul Laurențiu Leoreanu a făcut referire la unele puncte de vedere ale contracandidaților săi.
Au criticat Zilele Romanului pentru că le-am pus în această perioadă și nu a fost bine dar s-au bucurat și au venit aici, în Piața Roman Vodă și au împărțit fluturași pe la oameni.
Dacă nu-ți place, nu te duci! Dar au venit și au împărțit fluturași, ca să vedeți până unde duce ipocrizia!
Sau, iese public un candidat și critică Microhidrocentrala, dar când am inaugurat obiectivul a venit lângă mine la tăiatul panglicii și spunea: „Ce realizare frumoasă pentru Roman!” Când ai fost om și când ești pom?
Să fim corecți și să nu lovim în valorile adevărate ale Romanului! Leoreanu mai candidează o dată și atât dar ce s-a făcut va dăinui în veac! Sunt lucruri care vor rămâne, indiferent dacă le place unora sau altora, vor rămâne aici! Hai să ne promovăm orașul frumos, nu cu vorbe urâte.
Mai sunt câteva zile și trece totul, eu iert pentru că nu pot fi cu dușmănie și cu ură dar să încercăm să fim corecți. Eu invit pe toată lumea și la inaugurarea Bibliotecii Roman și la alte manifestări pentru că sunt realizări ale Romanului!
Iar despre așa zișii bani care se duc în altă parte să stea liniștiți pentru că sunt organe ale statului care verifică totul, așa cum au făcut-o și până acum! Au fost verificări la Primăria Roman și nu a fost găsit nimic!
Nu sunt perfect, am și eu greșeli dar am puterea să recunosc, sunt un om, caut să mă perfecționez și să colaborez cu echipa mea politică și cu echipa administrativă, fără de care nu obțineam aceste rezultate. Mulțumesc romașcanilor pentru că sunt alături de mine”, a spus Laurențiu Leoreanu, primarul municipiului Roman.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu