miercuri, 25 mai 2016

„Oricât ar critica unii sau alții, ce e frumos, rămâne frumos, ce e legal, rămâne legal!”

„Oricât ar critica unii sau alții, ce e frumos, rămâne frumos, ce e legal, rămâne legal!”

poza stire ce e corect e corectJoi, 26 mai, la ora 15.00, se va inaugura Biblioteca George Radu Melidon – Roman. Pentru acest eveniment este stabilit un program deosebit care va include și dezvelirea bustului celui care a pus bazele primei biblioteci publice în urbea noastră.
Este un eveniment pe care eu consider că va fi foarte frumos. Este o clădire perlă arhitecturală care are un iluminat ornamental deosebit. Invit pe toți cei care vor să participe, la acest eveniment!
Eu consider că, oricât ar critica unii sau alții, ce e frumos…rămâne frumos, ce e corect, rămâne corect, ce e legal, rămâne legal!
Vreau să vă spun că, la Roman, toate lucrările s-au făcut prin licitații. Am văzut că mulți „aruncă” faptul că am încredințat lucrări lui X și lui Y. Eu nu am încredințat lucrări nimănui! Lucrările au fost luate doar prin licitații!
Dacă vrem să facem, pe sistem inductiv, oamenii care au făcut lucrări în Roman, prin licitații, cu care eu nu am absolut nimic vis a vis de afinitățile politice, sunt peste 70 % din partea stângă, patroni și administratori.
Dacă vor, pot da nume și prenume, începând de la lideri ai PSD care au contract cu Primăria Roman! Eu am fost un fin și un elegant întotdeauna dar dacă lumea vrea cu nume și prenume, dăm cu nume și prenume, ca să fie dubiu! Asta nu înseamnă că imput oamenilor ceva pentru că oamenii au luat prin licitații, nu prin încredințări directe”, a declarat Laurențiu Leoreanu, primarul municipiului Roman.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu