Sunteţi interesat de dezvoltarea unei afaceri în franciză
sau doriţi să vă informaţi despre ce ar presupune aceasta? Aflaţi totul
despre franciză în cadrul atelierului practic Franciza
- blazon al succesului,
care vă va ajuta să vă cunoașteți și să vă valorificați mai bine
drepturile, pentru ca afacerea să prospere în condiții optime.
Franciza, blazon al succesului, este un adevărat dicționar explicativ al francizei oferit în cadrul atelierului, de
către singurul avocat din Romania cu doctorat în Franciza (2007).
Franciza este
modelul de business care și-a demonstrat eficiența, în peste un secol de
existență în SUA și Europa, înregistrând rezultate extraordinare:
eșecul în franciză este pe cât de rar, pe atât de predictibil,
principalele cauze fiind lansarea unui concept necorespunzător pieței
și implementarea sa defectuoasă.
Mihaela Mocanu: „În
condiţiile
actuale de criză mondială generalizată, dezvoltarea unei afaceri în
franciză pare a fi o opţiune destul de sigură, întrucât riscul de eşec
al afacerii este mai redus decât în cazul unui start-up obişnuit.
Francizatul beneficiază de experienţa în afaceri a
francizorului, având acces la know-how-ul acestuia, deci la toate
informaţiile necesare, inclusiv de asistenţa francizorului pe parcursul
iniţierii şi dezvoltării afacerii. Un alt avantaj al francizei este
legat de notorietatea mărcii francizorului, care îi
va permite beneficiarului să câştige mult mai uşor o anumită cotă de
piaţă. Nu în ultimul rând, francizatul este şi va rămâne independent în
desfăşurarea activităţii, ceea ce îi asigură libertatea de acţiune
necesară deciziilor sale.”
Concret, franciza
constă într-un pachet comprehensiv, de consiliere și asistență cu
privire la absolut toate aspectele unui business de succes, de la
know-how, respectiv contract, până la manual operațional,
proceduri, procese, standarde de implementare la nivel operaţional,
inclusiv de marketing și comunicare.
Piaţa francizei este dinamică, prin intrarea permanentă a
unor francize internaţionale, cât și prin crearea de francize
autohtone.
VEȚI AFLA DESPRE:
·
Ce înseamnă, cu adevărat franciza
·
Dinamica unui contract de franciză
·
Etapele pe care le presupune
·
Avantajele şi dezavantajele francizei
·
Afaturi practice privind studiul pieței, potențialul acesteia, alegerea unei mărci, testarea conceptului anterior lansării
·
Statutul beneficiarului francizei și riscurile la care se expune
ADMINISTRATIV
Rezervă în calendar: 11 Septembrie 2015
Locație: București (Sala de curs din sediul Wolters Kluwer, bd. Tudor Vladimirescu 22, cladirea Green Gate, et. 6)
Locație: București (Sala de curs din sediul Wolters Kluwer, bd. Tudor Vladimirescu 22, cladirea Green Gate, et. 6)
Program: 17.00 – 20.00
17.00 – 17.15 welcome coffee
17.15 – 18.30 sesiunea 1
18.30 – 18.45 coffee break
18.45 – 20.00 sesiunea 2
17.15 – 18.30 sesiunea 1
18.30 – 18.45 coffee break
18.45 – 20.00 sesiunea 2
Cost: 400 Lei + TVA
Sunt incluse:
Sunt incluse:
·
diplomă de participare
·
pauză de cafea
·
un voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din atelierele practice viitoare Wolters Kluwer
Beneficii
·
Aprofundați un domeniu de nișă, care generează afaceri de succes
·
Cunoașteți riscurile și avantajele oferite de franciză, şi modul de planificare
·
Sfaturi practice direct de la profesioniști
Lector: Mihaela Mocanu
Mihaela Mocanu este avocat din anul 2004. Este absolvent al Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, unde şi-a susţinut public şi teza de doctorat, intitulată „Contractul de franciză” Este și autor al cărții „Franciza Francizarea, ghid practic” și redactor-șef al Revistei Române de Drept al Afacerilor.
Invitat: Raluca Stanciu
Raluca Stanciu este
consultant operaţional în franciză, Managing Partner Inventure Franchise
Consulting. „Crescută” odată cu dezvoltarea domeniului francizei pe
piaţa locală, Raluca este unul dintre cei mai experimentaţi
consultanţi operaţionali care îşi desfăşoară activitatea pe piaţa
locală – de mai bine de 10 ani acumulează proiecte traductibile în
studii de caz valoroase, prin experienţa practică nemijlocită atât ca şi
consultant, cât şi ca franchise manager în cadrul
unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din România.
Raluca va prezenta un studiu de caz, un concept 100% românesc: Chopstix.
Pentru informatii suplimentare si inscriere ma puteti contacta pe email sau telefonic 031.22.44.158
Cu stima,
Cristina Ghica
Consultant
Wolters Kluwer Romania
22 Tudor Vladimirescu Blv., Green Gate, 6th Floor
Bucharest 050881
Romania
Phone: +40 31 2244158
Fax: +40 31 2244101
-----------------DISCLAIMER--------------------
Acest
e-mail este proprietatea exclusiva a S.C. Wolters Kluwer S.R.L.
Informatia prezenta in acest mesaj este confidentiala si se adreseaza
numai persoanei
fizice sau juridice mentionate ca destinatara, precum si altor persoane
autorizate sa-l primeasca. Daca nu sunteti destinatarul acestui e-mail,
va rugam sa-l stergeti din sistem fara a citi, copia sau distribui
continutul catre alte persoane. Dezvaluirea,
copierea, distribuirea sau initierea unor actiuni pe baza prezentei
informatii, fara acordul expeditorului, sunt strict interzise si atrag
raspunderea civila si penala. Va multumim pentru sprijinul acordat in
pastrarea confidentialitatii corespondentei noastre.
This
e-mail message is the property of S.C. Wolters Kluwer S.R.L. The
information contained in this communication is intended solely for use
by the individual
or entity to whom it is addressed or authorized persons. Use of this
communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to
you by mistake, please delete it without reading, using, copying or
disclosing its contents to any other person. You
are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or
taking any action related to the contents of this information is
strictly prohibited and may be unlawful. Thank you for your assistance
in preserving the confidentiality of our correspondence.
Save Paper.Think before you Print!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu