luni, 31 august 2015

Te iert dragul meu iubit,

 Te iert dragul meu iubit,
Despre iertare. Foto: Photoxpress
In mine se dezvolta cel mai frumos lucru din lume. Copilul nostru, minunea noastra. Te iert dragul meu ca m-ai parasit in ziua in care ai aflat ca sunt insarcinata.
 Te iert dragul meu cand ai venit murdar la 4 dimineata si te-am spalat ca pe un copil mic si ti-am spalat picioarele, chiar daca tu deja ma parasisei.
Te iert dragul meu ca de cand erai copil mama ta te-a trimis sa te creasca bunica ta in loc sa cresti in iubire parinteasca.
O iert pe mama ta care te-a parasit pentru a doua oara in adolescenta plecand in strainatate, neapucand sa te invete sa pretuiesti familia.
O iert pe mama ta care te cumpara si la varsta ta cu bani, doar ca sa nu uiti ca ai o mama, dr nu iti este alaturi cand esti bolnav, trist, termini facultatea sau te casatoresti.
O iert pe aceasi mama a ta care m-a sunat de ziua mea sa imi zica ca sunt o stricata si copilul nu este al tau.
Te iert dragul meu ca nu ai fost crescut frumos.
Te iert ca nu te-ai nascut in alta familie in care sa ti se dea iubire si intelegere.
Te iert dragul meu iubit ca m-ai parasit cand cel mai minunat lucru din viata mea si a bebelusului nostru a inceput.
Nota redactiei: Acest material a fost primit la rubrica "Articolul tau".
Scrie-ne si tu pe adresa redactiei smartwoman[at]hotnews[dot]ro. Noi vom trata cu toata atentia articolul tau si, daca il vei trata la fel, ii vom acorda prima pagina. Datele tale raman strict confidentiale, iar identitatea va fi protejata, trebuie doar sa ne specifici cum vrei sa te semnam. Materialele pot fi trimise si prin intermediul formularului de pe site (din colt sus dreapta), alaturi de fotografii.
Materialele de la rubrica "Articolul tau" reflecta opinia autorului, nu neaparat si pe cea a redactiei.


Autor: I.L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu